AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Jeg tar alltid Gilde, men vil gjerne ha tips til andre gode Anonymkode: 73316...13a
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Åkermans tror jeg de heter, kjøper de på Holdbart Anonymkode: 6c92a...e89
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Kuraas Håndstekte, Uten tvil. Gilde er kjedelig. Men bor du sørpå så er det vanskelig å få mat fra Kuraas. Og bor du i områder som selger Kuraas ikke kjøp det på Kiwi. Er mye rimeligere på extra eller rema. her jeg bor er Kuraas 40-50% dyrere på kiwi en extra. Faktisk billigere å kjøpe det på spar eller bunnpris en Kiwi Anonymkode: 1a49c...18c 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Fra toten kjøtt. Samme med karbonader. Anonymkode: 81d08...556 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Vi sverger til Meråker Kjøtt sine kjøttkaker. Kjøper aldri noe annet enn de. Anonymkode: 774c1...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Da kjøper jeg fra ferskvaredisken på Meny. Eller fra Reko eller gårdsutsalg. Anonymkode: 5c2d9...3e2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni Jeg er ingen mat-fra-bunnen-fanatiker. Ingen bruker så mye toro og annen halvfabrikata som meg og mannen. Men kjøttkaker er noe som SKAL være hjemmelaget. Jeg kjøper ikke, og spiser heller ikke, industri-kjøttkaker… Så merke er nok urelevant, industri er industri. Anonymkode: 48cdd...fdc 2
Hareena Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni Røroskjøtt, de er økologiske og veldig gode. https://roroskjott.no/produkter/okologiske-kjottkaker/ 1
Gjest jegerrinne Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni Hva tenker du som kjøttkaker? Er det det jeg tenker er medisterkaker er det der blir det toten kjøtt Er det grove laget av kjøttdeig/karbonader så lager jeg det selv. Årsak er at vi slakter elg, storfe selv og da lager vi av det
AnonymBruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er ingen mat-fra-bunnen-fanatiker. Ingen bruker så mye toro og annen halvfabrikata som meg og mannen. Men kjøttkaker er noe som SKAL være hjemmelaget. Jeg kjøper ikke, og spiser heller ikke, industri-kjøttkaker… Så merke er nok urelevant, industri er industri. Anonymkode: 48cdd...fdc Om du setter deg inn i ingredienslister så finner du merker som er "hjemmelaget" av produsent, eller bak disken på Meny. Med akkurat de samme ingredienser du bruker på eget kjøkken. Anonymkode: 5c2d9...3e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå