AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Jeg har kommet i kontakt med en cougar, og nå skal jeg spørre henne om vi skal møtes. Problemet er at jeg ikke er helt sikker på hvor eller hva vi skal gjøre på første date, men jeg er jo klar over at det bør være på et litt offentlig arena. Ønsker at møtet skal være litt diskret i starten, siden det er stor aldersforskjell mellom oss (jeg er snart 27, og hun er 49). Jeg vil helst unngå å møte på noen bekjente under daten. 😅 Anonymkode: 9ad34...76e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Hvis du tenker det bare skal være et seksuelt forhold så ser jeg ikke problemet med å møtes hjemme eller på hotell? Om du tenker for langvarig forhold så må du jo bare tåle at du møter på bekjente. Anonymkode: 5d1e9...c68 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Spørs hvor dere bor. Jeg i stor by, har avtalt første møte: På parkering/rasteplass Midt i cafè på kjøpesenter (ingen som ser deg tenker at det kan være en date) På typisk turiststed, utenom sesong (lokale folk kommer sjeldent der) På museum I indre del av en pub I en restaurant med litt avskilte rom I en del av byen ingen i bekjentskapskretsen vanker Anonymkode: a133f...10b 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Jeg er det mange kaller cougar da jeg dater menn 20 år yngre. For meg er det skikkelig turnoff når vi skal gå under raderen og gå rett på sex. De beste seksuelle opplevelsene har jeg hatt med menn som har invitert meg på middag og brukt mer enn en date å kommet seg til sex. Nå treffer jeg en 21 år yngre enn meg og vi er offentlige. Anonymkode: 3251e...f36 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er det mange kaller cougar da jeg dater menn 20 år yngre. For meg er det skikkelig turnoff når vi skal gå under raderen og gå rett på sex. De beste seksuelle opplevelsene har jeg hatt med menn som har invitert meg på middag og brukt mer enn en date å kommet seg til sex. Nå treffer jeg en 21 år yngre enn meg og vi er offentlige. Anonymkode: 3251e...f36 Hurra for damer som deg Jeg foretrekker modne damer, og jeg inviterer alltid. Ikke nødvendigvids middag, men i allefall ut på en øl, kaffe evt. et lettere måltid. Anonymkode: f6421...d94 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni Husk glidemiddel, det trengs nok.. Anonymkode: a51d0...9d7
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Husk glidemiddel, det trengs nok.. Anonymkode: a51d0...9d7 For noe tull. Kvinne 48 her med kjæreste på 35, skal love deg at det ikke trengs noe glidemiddel her 😍 Anonymkode: 44198...8dd 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For noe tull. Kvinne 48 her med kjæreste på 35, skal love deg at det ikke trengs noe glidemiddel her 😍 Anonymkode: 44198...8dd Bare fordi du ikke trenger glidemiddel sp betyr ikke det at resten av befolkningen av kvinner på pluss minus 50 ikke trenger det.. Anonymkode: face6...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni TS her...null behov for glidemiddel Anonymkode: 3251e...f36 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare fordi du ikke trenger glidemiddel sp betyr ikke det at resten av befolkningen av kvinner på pluss minus 50 ikke trenger det.. Anonymkode: face6...7b2 Har du prøvd resten av kvinner på 50? Mange får økt sexlyst i den alderen. Anonymkode: 9939d...fb2 1 1
bullehurk Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange får økt sexlyst i den alderen. Signeres ! 🤩
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Husk glidemiddel, det trengs nok.. Anonymkode: a51d0...9d7 Hvis du generelt opplever at damer trenger glidemiddel, er de ikke tent nok. Manglende glid er ofte forårsaket av den de forsøker å ha sex med. Just saying. Anonymkode: 5aec9...3f3 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du generelt opplever at damer trenger glidemiddel, er de ikke tent nok. Manglende glid er ofte forårsaket av den de forsøker å ha sex med. Just saying. Anonymkode: 5aec9...3f3 Hormoner, og hvor i syklusen, har også mye å si. Just saying. Anonymkode: 5d1e9...c68 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #14 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Bare fordi du ikke trenger glidemiddel sp betyr ikke det at resten av befolkningen av kvinner på pluss minus 50 ikke trenger det.. Anonymkode: face6...7b2 Damen håper nok at mannen får den opp, det skjer ikke hver gang dessverre Anonymkode: 18114...6f9
AnonymBruker Skrevet 9. juni #15 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis du generelt opplever at damer trenger glidemiddel, er de ikke tent nok. Manglende glid er ofte forårsaket av den de forsøker å ha sex med. Just saying. Anonymkode: 5aec9...3f3 Det er store individuelle forskjeller der. Noen trenger glidemiddel hele livet, noen aldri. Trenger ikke ha noe med tenning å gjøre. Anonymkode: b79e2...062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå