Gå til innhold

Er det for mye å be om å ha en kjæreste som er gal etter meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha en kjæreste som er gal etter meg og jeg gal etter ham. 

Noen som vil ha sex med meg og kysse meg og som ikke kan få nok - at vi ikke får nok av hverandre. 

Jeg har hatt noen kjærester, de er så lunken. Litt sånn "meh"🤷‍♀️

Han forrige klaget på at jeg aldri får nok, men jeg føler fra hans side det er sånn "meh"🤷‍♀️

Er det mulig å finne sånt. En som vil stirre inn i mine øyne og ikke kommentere at det er creepy at jeg stirrer på han. 

Anonymkode: 5afc7...be9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres litt for stressende og intenst ut for min del. Du kan være heldig å treffe på noen som er sånn, men jeg ville ikke satset på det.

Anonymkode: 333ce...079

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sunt. 

Anonymkode: 0a4e5...f52

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det lar seg sikkert gjøre. Gjelder vel bare å treffe en hvor det å være deg selv betyr at du trykker på de rette knappene hans, og det samme motsatt 🤷‍♂️selv ser jeg etter en som trykker på de riktige knappene helt naturlig

Anonymkode: ae91b...cd0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som nyforelsket og innimellom er dette absolutt oppnåelig, for det har jeg, men som evig konstant er det nok ikke mulig. Ikke fra din side heller. 

Anonymkode: dc36c...b8f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en slik type som var sånn, veldig intenst forelsket, skulle være sammen døgnet rundt osv. Det fungerte dårlig når hverdagen kom og ungene kom. Han ble lite lykkelig av å ikke kunne ha "tenåringscrush" hele tiden. For min del var den trygge kjærligheten viktigere. Det fungerte dessverre ikke i lengden. Jeg elsker han fortsatt, men vi fikk det ikke til. 

Anonymkode: a22ea...4c7

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en ex som var slik men det tok slutt. Savner nyforelsket tiden, den varer ikke for alltid. 

Anonymkode: 2487f...b80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som nyforelsket, muligens. I det lange løp, helt urealistisk. 

Anonymkode: 4b278...c60

• Liker 10
Skrevet

Mannen min og jeg var sånn i mange år. Helt forgapt i hverandre. Etter 20 år og en haug unger har det roet seg betraktelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som ett rødt flagg for meg. 

Anonymkode: e6206...f37

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er klart de fleste ønsker å oppleve fasen med nyforelskelse fra begges side og alt det medfører første månedene. Har hatt to kjærester det var sånn med og det er en enorm booster selvbildet. Han ene var i tenårene og han andre min nåværende samboer.  I 20 årene hadde jeg to kjærester etter hverandre som tidlig tok meg forgitt og viste lite kjærlighet. Han ene bodde i kollektiv og til og med kompisene kommenterte hvor lite romantisk han var. Løftet såvidt blikket når jeg kom på besøk eller aviste meg og skuffet meg bort om jeg satte meg romantisk forsiktig på fanget hans i lystig lag. Merkelig nok ble han likevel knust da jeg gjorde det slutt. Han andre var det mye der samme bare ikke fullt så gale. Han ga meg feks aldri komplimenter eller tilbakemeldinger på hva som var bra med meg. Aldri kyss eller klemmer. Min nåværende samboer var/er så romantisk at han kunne vært tatt ut fra en bok. Han var slik du etterlyser både fra start og langt uti andre året. Nå har vi vært sammen i 10 år og har små barn. Fortsatt kan han gjøre romantiske hverdagslige gester og han tar ofte initial til ‘kyss, klapp,og klem’ uten at det nødvendigvis ligger noe seksuelt bak.

Anonymkode: f6a05...3c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Som nyforelsket, muligens. I det lange løp, helt urealistisk. 

Anonymkode: 4b278...c60

Ja jeg tenker egentlig bare at det skal starte slik...

Skrevet

Du må finne en som liker fysisk kontakt som sitt kjærlighetsspråk. Ikke alle liker klenging og dater du da sånne type mennesker, da skjærer det seg jo også. Fordi det er ikke dems grei. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Noen som vil ha sex med meg og kysse meg og som ikke kan få nok - at vi ikke får nok av hverandre. 

Han forrige klaget på at jeg aldri får nok, men jeg føler fra hans side det er sånn "meh"🤷‍♀️

Er det mulig å finne sånt. En som vil stirre inn i mine øyne og ikke kommentere at det er creepy at jeg stirrer på han. 

Ja det er mulig, men du må nok kysse noen frosker først😊

Anonymkode: 9e0d6...31c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tror du må finne en med avhengig personlighetsforstyrrelse.  

Anonymkode: a7e34...f2d

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Tror du må finne en med avhengig personlighetsforstyrrelse.  

Anonymkode: a7e34...f2d

Jaaaa, jeg vil ha noen med avhengig personlighets forstyrrelse. Heller det enn unnvikende..  

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes det er en rimelig forventning i starten av et forhold.

Hvem vil ha en lunken kjæreste? 

Endret av Isambard
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jaaaa, jeg vil ha noen med avhengig personlighets forstyrrelse. Heller det enn unnvikende..  

Herregud. Hvorfor ikke heller bli trygg i deg selv og finne en annen trygg en?! 

Det er ikke så vanskelig. Men det krever at du skifter fokus en periode. 

Anonymkode: efc44...cfb

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 1 måned senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 8.58):

Det er en personlighets forstyrrelse for en grunn, slikt forhold kommer til å rive alle aspekter i livet ditt. 

• Nyttig 2
Skrevet

Ut fra de jeg kjenner er det mye større sjanse for å ha et langvarig og stabilt forhold om man er litt mer avslappet og nøktern. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...