Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne ha kontakt med en dyretolk som er god ang min hund. Er det noen som veit om noen gode her inne 🥰

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler sterkt at du heller bruker de pengene til å få hjelp av en atferddsterapeut som har god og oppdatert utdannelse innen hundeatferd. For hundens del så er det mye bedre at du faktisk får faglig hjelp enn at du får noe vagt svada som du ikke aner hva er basert på og hvor det kommer fra. 

Anonymkode: b7254...89d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sissel grana

Anonymkode: 6310b...5cd

Skrevet

En katt jeg passet for 12-13 år siden klarte å stikke av, og jeg kontaktet Norges mest kjente dyretolk etter at den hadde vært borte et par uker.

Betalte 800 kroner og hun fortalte at katten var innelåst i en kjeller hos en gammel dame i nabolaget mitt, men det var umulig for meg å skjønne akkurat hvor hen det var.

Uken etterpå var visst katten på rømmen fra den gamle damen, og da kunne hun kommunisere med katten og han fortalte at han var nede ved sjøen/ havnen.

To dager etter ringte Dyrebeskyttelsen og sa at noen hadde fått katten på besøk-7 km unna sjøen.

Jeg hadde lagt ut bilde av katten på Dyrebeskyttelsen sine sider, og der hadde de sett annonsen.

Har du penger å avse er det bare å prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...