AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Vi skal hente oss ny katt om noen uker men er usikker på hvilket kjønn den er. Kan noen hjelpe? Selger sier hunnkatt, men jeg er ikke så sikker da det er ganske stor avstand mellom rumpe og tiss. Noen med peiling? Anonymkode: e40ae...893
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Jeg er ingen ekspert, så jeg la bildet inn på chatGPT, og dette er hva den mente om saken: "Takk for bildet! Ut fra det som vises, ser det ut som dette er en hannkatt. Her er hvorfor: Du kan se to åpninger med en tydelig avstand mellom dem. Den øverste åpningen (nær halen) er anus. Den nederste, runde åpningen lenger ned er trolig forhuden til penis – hos hannkatter er dette området vanligvis mer atskilt fra anus enn hos hunnkatter. Hos hunnkatter vil de to åpningene (anus og vulva) ligge mye nærmere hverandre og se mer ut som et opp-ned utropstegn. Hvis katten er veldig ung (under 8 uker), kan det være litt vanskelig å si 100 % sikkert, men dette ser klart ut som en hannkatt basert på avstand og form." Jeg tok meg også tid til et kjapt google søk for å finne noe å sammenligne med, og fant dette bildet: Som sagt er jeg ingen ekspert, men etter svaret fra chatGPT og etter å ha sammenlignet bildet med bildet ovenfor, så ser det jo veldig ut som en hannkatt. Avstanden er ganske stor. Men samtidig så har kattungen veldig mørkt hår i området, så det er litt vanskelig å se. Hvor gammel er kattungen? Anonymkode: 9782b...197
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er ingen ekspert, så jeg la bildet inn på chatGPT, og dette er hva den mente om saken: "Takk for bildet! Ut fra det som vises, ser det ut som dette er en hannkatt. Her er hvorfor: Du kan se to åpninger med en tydelig avstand mellom dem. Den øverste åpningen (nær halen) er anus. Den nederste, runde åpningen lenger ned er trolig forhuden til penis – hos hannkatter er dette området vanligvis mer atskilt fra anus enn hos hunnkatter. Hos hunnkatter vil de to åpningene (anus og vulva) ligge mye nærmere hverandre og se mer ut som et opp-ned utropstegn. Hvis katten er veldig ung (under 8 uker), kan det være litt vanskelig å si 100 % sikkert, men dette ser klart ut som en hannkatt basert på avstand og form." Jeg tok meg også tid til et kjapt google søk for å finne noe å sammenligne med, og fant dette bildet: Som sagt er jeg ingen ekspert, men etter svaret fra chatGPT og etter å ha sammenlignet bildet med bildet ovenfor, så ser det jo veldig ut som en hannkatt. Avstanden er ganske stor. Men samtidig så har kattungen veldig mørkt hår i området, så det er litt vanskelig å se. Hvor gammel er kattungen? Anonymkode: 9782b...197 Jeg la ut samme bilde i en kattegruppe å der er det enstemmig hunnkatt 😂 Finner vell ut av det etter hvert. Jeg selv kom også frem til hannkatt så er litt forvirret. Den blir 9 uker på tirsdag Anonymkode: e40ae...893
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå