AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Når helt nye filmer er til salgs for ca 150kr, hvor lang tid går det før man kan kjøpe billigere? 150kr er jo ikke ille hvis filmen er bra, men det haster ikke så veldig å se😊 Anonymkode: 2563e...8c6
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Hva med sjekke netflix heller? Samme filmer der kan også finnes på netflix som alt i alt blir billigere. Da slipper du betale for leie eller kjøp av en enkelt film, men betaler for abbonmenet for se alle filmene på en side. Anonymkode: 4b7b6...9c2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni men som regel er det vel 2 år rundt da, før blir billigere. Spørs populariteten. Anonymkode: 4b7b6...9c2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): men som regel er det vel 2 år rundt da, før blir billigere. Spørs populariteten. Anonymkode: 4b7b6...9c2 Såpass ja. Venter vanligvis på at bluray kan bestilles hos biblioteket, hvis de ikke går på kino og jeg absolutt vil se tidlig. Men akkurat denne vil jeg se før utpå høsten. Får bare kjøpe den først som sist. Finnes det noen oversikt over hvilke filmer som kommer på netflix etterhvert? Anonymkode: 2563e...8c6
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med sjekke netflix heller? Samme filmer der kan også finnes på netflix som alt i alt blir billigere. Har netflix via tvabonnement, men filmen er ikke der. Anonymkode: 2563e...8c6
AnonymBruker Skrevet 9. juni #6 Skrevet 9. juni Sist jeg ventet på en film, så fikk jeg leid den til 49 kr to uker etter at den kom til salgs. Men hvis du vet du vil se den flere ganger, så er det jo best å kjøpe. Anonymkode: e82c7...f54
AnonymBruker Skrevet 9. juni #7 Skrevet 9. juni Kan jeg spørre deg … jeg bare skjønner ikke tankegangen. "denne filmen vil jeg se til høsten", hva mener du? Hvorfor akkurat til høsten? Ikke nå? Ikke i august? Men i oktober? Hva er greia? Anonymkode: 6cce3...f63
AnonymBruker Skrevet 12. juni #8 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2025 den 12.53): Kan jeg spørre deg … jeg bare skjønner ikke tankegangen. "denne filmen vil jeg se til høsten", hva mener du? Hvorfor akkurat til høsten? Ikke nå? Ikke i august? Men i oktober? Hva er greia? Anonymkode: 6cce3...f63 Jeg skrev at akkurat denne vil jeg se FØR utpå høsten. Den kommer antakelig på bluray eller dvd utpå høsten, men jeg vil se den tidligere. Anonymkode: 2563e...8c6 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #9 Skrevet 12. juni Om du har råd synes jeg du kan spandere den på deg. Anonymkode: 696ce...3ef
AnonymBruker Skrevet 12. juni #10 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du har råd synes jeg du kan spandere den på deg. Anonymkode: 696ce...3ef Jeg gjorde det👌 Anonymkode: 2563e...8c6 1
luxifine Skrevet 12. juni #11 Skrevet 12. juni (endret) Nevermind, ser det ordnet seg. Kos deg med filmen! Endret 12. juni av luxifine
AnonymBruker Skrevet 12. juni #12 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg skrev at akkurat denne vil jeg se FØR utpå høsten. Den kommer antakelig på bluray eller dvd utpå høsten, men jeg vil se den tidligere. Anonymkode: 2563e...8c6 Åja, herregud - beklager. Jeg leste raskere enn hjernen klarte følge med. 😂 Anonymkode: 6cce3...f63 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #14 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvilken film er det? Anonymkode: abed1...5b1 Road house med Gyllenhaal 😊 Anonymkode: 2563e...8c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå