AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Vet ikke om dette blir postet i riktig kategori men. Hvis en mann skal gi meg en klem og legger hånden sin på puppen min. Altså rett på, forfra. Og bare den ene hånden. Hvorfor gjør han det? Er det mulig at det bare er at han er klønete? Og ikke tør å si unnskyld? Det har skjedd mange ganger. Dette er en person som absolutt ikke skulle hatt noen interesse av å ta meg på brystet. Både med tanke på alder og relasjon. Jeg har sagt ifra en gang, de andre gangene har jeg fryst. Vet ikke hvorfor. Anonymkode: 59e45...5f3 1 1
senior Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni (endret) Hvorfor han gjør det . . ? Sannsyligvis fordi han er en innpåsliten gris, uten respekt for kvinner. Skikkelige mannfolk gjør ikke sånt . . Endret 7. juni av senior 13 5
BeepBoop Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Hvis det er samme personen hver gang så gjør han det fordi han har lyst, det er ingen mulighet for at han bare er klønete når det gjentar seg flere ganger. Du må si fra ordentlig, høyt og tydelig. Gjerne så høyt at noen andre hører det, så blir han nok litt flauere. 11 8
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni senior skrev (1 minutt siden): Hvorfor han gjør det . . ? Sannsyligvis fordi han er en innpåsliten gris, uten respekt for kvinner. Skikkelge mannfolk gjør ikke sånt . . Min tanke også. Men så prøver jeg å bortforklare og rettferdiggjøre det på en måte i mitt eget hode, fordi mtp hvem han er for meg, så burde dette absolutt ikke ha skjedd. Ts Anonymkode: 59e45...5f3 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni BeepBoop skrev (2 minutter siden): Hvis det er samme personen hver gang så gjør han det fordi han har lyst, det er ingen mulighet for at han bare er klønete når det gjentar seg flere ganger. Du må si fra ordentlig, høyt og tydelig. Gjerne så høyt at noen andre hører det, så blir han nok litt flauere. Samme personen ja. Jeg gjorde det nå sist. Foran andre og han ble så stressa og sint, så han ble svart i øynene. Men ingen unnskyldning. Ts Anonymkode: 59e45...5f3 1 1
ms. Perfect Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni (endret) Legg en slik strømførende greie (f.eks som sånne «artige» tyggiser) i bh neste gang du tror du kan møte han. Eller stopp han før han klemmer og be han legge hendene bak ryggen før han får klem. Eller gi han en solid balleklem. Og jeg mener ikke en forsiktig en, men en han neppe glemmer til neste gang😈 Endret 7. juni av ms. Perfect 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Hvis en klem ikke oppleves positivt for deg, så finner du andre måter å hilse på. Når han er på vei inn, så strekk fram hånden til en håndhilsing, da blokkerer du at han får komme helt inn. Anonymkode: f9bc1...ae4 10 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni Mannsgris. Han har sannsynligvis voldtatt kvinner før. Anonymkode: d6847...ad1 1 1
Helene1982 Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Samme personen ja. Jeg gjorde det nå sist. Foran andre og han ble så stressa og sint, så han ble svart i øynene. Men ingen unnskyldning. Ts Anonymkode: 59e45...5f3 Menn vet hver eneste gang de er nær en pupp. Man kan komme borti en gang ved et uhell, men ikke hver gang. Tilby hånda neste gang. Endret 7. juni av Helene1982 7 3
Tekumseh79 Skrevet 7. juni #10 Skrevet 7. juni Det virker som det er bevisst om det skjer flere ganger ja. Sjelden dette skjer mer enn en gang fra samme person hvis man er uheldig og klønete. Får håpe han lærte av at du sa ifra, hvilket var godt gjort! Som mann har jeg veldig lite interesse av å tafse på folk som ikke vil bli tafsa på uansett hvor. Rumpe og skritt er i mine øyne litt verre enn en pupp, men det kan være veldig opp til hver og en - absolutt ikke opp til meg å bedømme "alvorlighetsgrad". Stryking på kinnet er også overtramp hvis man ikke vil. Det har vært ganger man har vært usikker på situasjonen og hatt lyst til å kjenne, men da må man bruke innsida av huet. Litt impulskontroll og anstendighet bør man ha, selv om testosteronet pumper. 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #11 Skrevet 7. juni Helene1982 skrev (7 minutter siden): Menn vet hver eneste gang de er nær en pupp. Man kan komme borti en gang ved et uhell, men ikke hver gang. Tilby hånda neste gang. Problemet her er at denne hånda på puppen er så helt ute av kontekst for vår relasjon. Hadde det vært en random fyr så hadde jeg nok holdt meg langt unna. Men jeg er så forvirra mtp hvem han er. Han står meg nær. Familiært. Og han er mye eldre. Ts Anonymkode: 59e45...5f3 3
Helene1982 Skrevet 7. juni #12 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Problemet her er at denne hånda på puppen er så helt ute av kontekst for vår relasjon. Hadde det vært en random fyr så hadde jeg nok holdt meg langt unna. Men jeg er så forvirra mtp hvem han er. Han står meg nær. Familiært. Og han er mye eldre. Ts Anonymkode: 59e45...5f3 Han kan være dement og nesten blind, men uansett synes jeg ikke du skal klemme han mer. 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #13 Skrevet 7. juni Helene1982 skrev (Akkurat nå): Han kan være dement og nesten blind, men uansett synes jeg ikke du skal klemme han mer. Det er han absolutt ikke. Og nei jeg kommer ikke til å gjøre det. Men hva ville du selv tenkt om det var noen i familie med deg som gjorde noe sånt? Noen du har vokst opp med? Ts Anonymkode: 59e45...5f3 2
Helene1982 Skrevet 7. juni #14 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er han absolutt ikke. Og nei jeg kommer ikke til å gjøre det. Men hva ville du selv tenkt om det var noen i familie med deg som gjorde noe sånt? Noen du har vokst opp med? Ts Anonymkode: 59e45...5f3 Jeg vet oppriktig ikke. om det var filleonkel for eksempel - jeg tror jeg hadde tenkt at han hadde begynt å surre. 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #15 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er han absolutt ikke. Og nei jeg kommer ikke til å gjøre det. Men hva ville du selv tenkt om det var noen i familie med deg som gjorde noe sånt? Noen du har vokst opp med? Ts Anonymkode: 59e45...5f3 I familien? Type bestefar, far eller onkel/inngift onkel? Da hadde jeg rett og slett luftet det med andre kvinner i slekta som har ca samme relasjon til ham. Hvis du er under 18 år anbefaler jeg deg å snakke med en annen voksen i slekta du stoler på eller på skolen, eventuelt politiet for råd. Anonymkode: 0d0e4...90a 4 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni #16 Skrevet 7. juni Helene1982 skrev (24 minutter siden): Menn vet hver eneste gang de er nær en pupp. Man kan komme borti en gang ved et uhell, men ikke hver gang. Tilby hånda neste gang. Jeg er kvinne, men bifil og vet ALLTID hvor brystene er og styre unna dem. Fordi det er det man gjør når man er frisk, over 5 år og har normal folkeskikk. Anonymkode: 0d0e4...90a 6 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni #18 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Samme personen ja. Jeg gjorde det nå sist. Foran andre og han ble så stressa og sint, så han ble svart i øynene. Men ingen unnskyldning. Ts Han kom ikke med noen unnskyldning fordi han er en gris som gjør det med vilje og har sluppet unna med det til nå. Anonymkode: a9490...29f 6
Helene1982 Skrevet 7. juni #19 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han kom ikke med noen unnskyldning fordi han er en gris som gjør det med vilje og har sluppet unna med det til nå. Anonymkode: a9490...29f Han kom ikke med en unnskyldning fordi det var med vilje. 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #20 Skrevet 7. juni Helene1982 skrev (9 minutter siden): Men disse klemmene foregår foran hele familien? Ikke alltid. Men noen ganger foran andre ja, men han klarer å ta på meg uten at andre ser det. Ikke står på den siden han bruker hånden feks. Helene1982 skrev (14 minutter siden): Jeg vet oppriktig ikke. om det var filleonkel for eksempel - jeg tror jeg hadde tenkt at han hadde begynt å surre. Han er nærere meg enn det dessverre. Men han er helt klar i hodet. Under 70 år. Anonymkode: 59e45...5f3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå