Anonym941 Skrevet 14. juni Forfatter #21 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har fått til dette og det finnes ingen offisiell oppskrift på akkurat det, men slik gjør du det: 1. Last opp bildet og sett opp i personverninnstillingen for bildet at det kun er deg som kan se det 2. Last opp et nytt bilde, for så å slette det nye bildet 3. Velg deretter forrige bilde som profilbilde Ta-da! Anonymkode: e692f...87d Fungerer dette altså? 😃
AnonymBruker Skrevet 14. juni #22 Skrevet 14. juni Anonym941 skrev (2 minutter siden): Fungerer dette altså? 😃 Ja, prøv☺️ om du er redd noen skal se full version de sekundene mens du ordner dette, kan du gjøre det midt på natta Anonymkode: e692f...87d
Anonym941 Skrevet 15. juni Forfatter #23 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (På 14.6.2025 den 0.11): Jeg har fått til dette og det finnes ingen offisiell oppskrift på akkurat det, men slik gjør du det: 1. Last opp bildet og sett opp i personverninnstillingen for bildet at det kun er deg som kan se det 2. Last opp et nytt bilde, for så å slette det nye bildet 3. Velg deretter forrige bilde som profilbilde Ta-da! Anonymkode: e692f...87d Prøvde dette men det gikk ikke
AnonymBruker Skrevet 15. juni #24 Skrevet 15. juni Anonym941 skrev (3 timer siden): Prøvde dette men det gikk ikke Hmm, rart! Jeg lover at jeg fikk til dette for et halvt års tid siden. Kanskje Meta har endret på innstillingene? Anonymkode: e692f...87d
Anonym941 Skrevet 15. juni Forfatter #25 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hmm, rart! Jeg lover at jeg fikk til dette for et halvt års tid siden. Kanskje Meta har endret på innstillingene? Anonymkode: e692f...87d Ja jeg aner ikke faktisk dette skulle ikke være lett, he he . Uansett tusen takk for tips 1
Anonym941 Skrevet 7. juli Forfatter #26 Skrevet 7. juli Er det virkelig ingen som vet? hvordan får folk dette til
Anonym941 Skrevet 7. juli Forfatter #27 Skrevet 7. juli Ser at hvis jeg setter mitt profilbilde til «kun meg» så kan en venninne se det i stort fra sin men fra en annen venninne sin så får hun ikke trykket på det .. hvorfor er det slik? 😕
AnonymBruker Skrevet 7. juli #28 Skrevet 7. juli Det er ikke mulig i Norge virker det som. Når jeg trykker på info om privat profil står det at det kun er tilgjengelig i enkelte land hvertfall. Anonymkode: 8a527...92d
Anonym941 Skrevet 7. juli Forfatter #29 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke mulig i Norge virker det som. Når jeg trykker på info om privat profil står det at det kun er tilgjengelig i enkelte land hvertfall. Anonymkode: 8a527...92d Hvor ser du dette? jeg ser at flere jeg er venn med der har satt det på og de bor i Norge
AnonymBruker Skrevet 7. juli #30 Skrevet 7. juli Jeg har profilbilde fra da jeg var baby, aldri som voksen. Liker ikke mitt eget ansikt Anonymkode: 18681...b69 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå