Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å sette profilbildet mitt på Facebook slik at det er lite og at ingen kan se det eller trykke på det. Hvordan gjør jeg dette ? Jeg vet at man kan ha det slik at man skrur av for likes og kommentarer men at folk kan trykke på profilbildet og se det i stort. Jeg ønsker at man kun ser det i lite og at man ikke kan trykke på det og se det i stort. Er det noen som kan hjelpe meg ? :( 
setter jeg det til «kun meg» så får visst andre fremdeles trykket på det og sett det i stort 

Skrevet

Hva med å ikke ha profilbilde, eller bilde av noe helt annet? Det siste hadde jeg selv i mange år. 

• Liker 3
Skrevet

Legge inn et bilde som er lite fra orginalt? Mulig det går an å trykke på å få se det stort da, men da blir det jo bare innzooma og dårlig kvalitet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke svar hvis dere ikke vet hvordan man gjør det…

Lurer på det samme siden jeg jo ser noen får dette til.

Anonymkode: 8a527...92d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tusen takk for svar :) 

men som sistnevnte skriver så ønsker jeg veldig gjerne å vite hvordan man gjør dette 

er det ingen der ute som vet? :( 

Skrevet (endret)

Hvis jeg setter profilbildet mitt som kun for meg så kan ikke andre zoome inn på det, aner ikke hvorfor det ikke funker for deg, for det er slik det gjøres. Dette kan dobbeltsjekkes ved å bruke vis som funksjonen.

Endret av BeepBoop
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2025 den 11.17):

Ikke svar hvis dere ikke vet hvordan man gjør det…

Lurer på det samme siden jeg jo ser noen får dette til.

Dette bestemmer hvem, du?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
k4ren skrev (2 minutter siden):

Dette bestemmer hvem, du?

Gjør som dere vil, men hvis poenget er å hjelpe TS så gjør dere jo hvertfall ikke det ved å ikke svare på det som lures på.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gjør som dere vil, men hvis poenget er å hjelpe TS så gjør dere jo hvertfall ikke det ved å ikke svare på det som lures på.

Det er sant.

AnonymBruker
Skrevet

Andre får opp bildet ditt i original str normalt sett hvertfall når du har satt det til kun meg, men ser ikke likes/kommentarer på det. Aner ikke hvordan noen låser det til lite format uten å kunne trykke det opp til original str.

Skrevet

Hvis jeg prøver å trykke på det tegnet og sette på «kun meg» så kommer det opp:

velg publikum

For å hjelpe vennene dine med å fonne deg kan ditt nåværende profilbilde ses av alle. 
du kan bestemme hvem som skal se de andre detaljene, som beskrivelse, likerklikk eller kommentarer. 

står det slik hos dere andre også? :( 

Skrevet

Ingen som vet dette??? Så rart :( trodde alle brukte Facebook jeg 

Skrevet

Du kan "låse" profilen din. Men dette er ikke tilgjengelig I Norge helt ennå tror jeg

Screenshot_20250613_235444_ChatGPT.jpg

Anonymkode: 51b93...46c

Skrevet

Screenshot_20250613_235755_ChatGPT.jpg

Skrevet
Anonym941 skrev (10 minutter siden):

Ingen som vet dette??? Så rart :( trodde alle brukte Facebook jeg 

Du visste det jo heller ikke, du bruker også fb😅

Anonymkode: 06368...6a3

• Liker 2
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Screenshot_20250613_235755_ChatGPT.jpg

Tusen takk for svar :) men jeg mener kun profilbildet og ikke at alt låses for Ikke venner :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du visste det jo heller ikke, du bruker også fb😅

Anonymkode: 06368...6a3

Ja jeg vet ikke men mener at det er rart hvis ingen andre heller vet det:) noen burde jo vite 

Skrevet

Screenshot_20250614_000510_ChatGPT.jpg

Skrevet
Anonym941 skrev (2 minutter siden):

Ja jeg vet ikke men mener at det er rart hvis ingen andre heller vet det:) noen burde jo vite 

Hvorfor det? 
Jeg tror de færreste bryr seg om at noen klikker på et profilbilde, som man tross alt har publisert fordi man vil at folk skal se det 🤷‍♀️

Ønsker man ikke det er det jo bare å droppe bilde 

Anonymkode: d6b5b...dab

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har fått til dette og det finnes ingen offisiell oppskrift på akkurat det, men slik gjør du det: 

1. Last opp bildet og sett opp i personverninnstillingen for bildet at det kun er deg som kan se det 

2. Last opp et nytt bilde, for så å slette det nye bildet 

3. Velg deretter forrige bilde som profilbilde 

Ta-da! :) 

Anonymkode: e692f...87d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...