Anonym941 Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Jeg ønsker å sette profilbildet mitt på Facebook slik at det er lite og at ingen kan se det eller trykke på det. Hvordan gjør jeg dette ? Jeg vet at man kan ha det slik at man skrur av for likes og kommentarer men at folk kan trykke på profilbildet og se det i stort. Jeg ønsker at man kun ser det i lite og at man ikke kan trykke på det og se det i stort. Er det noen som kan hjelpe meg ? setter jeg det til «kun meg» så får visst andre fremdeles trykket på det og sett det i stort
Daisy-love Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Hva med å ikke ha profilbilde, eller bilde av noe helt annet? Det siste hadde jeg selv i mange år. 3
Blue Balloon Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Legge inn et bilde som er lite fra orginalt? Mulig det går an å trykke på å få se det stort da, men da blir det jo bare innzooma og dårlig kvalitet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Ikke svar hvis dere ikke vet hvordan man gjør det… Lurer på det samme siden jeg jo ser noen får dette til. Anonymkode: 8a527...92d 1 1
Anonym941 Skrevet 8. juni Forfatter #5 Skrevet 8. juni Tusen takk for svar men som sistnevnte skriver så ønsker jeg veldig gjerne å vite hvordan man gjør dette er det ingen der ute som vet?
BeepBoop Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni (endret) Hvis jeg setter profilbildet mitt som kun for meg så kan ikke andre zoome inn på det, aner ikke hvorfor det ikke funker for deg, for det er slik det gjøres. Dette kan dobbeltsjekkes ved å bruke vis som funksjonen. Endret 8. juni av BeepBoop 3
k4ren Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (På 7.6.2025 den 11.17): Ikke svar hvis dere ikke vet hvordan man gjør det… Lurer på det samme siden jeg jo ser noen får dette til. Anonymkode: 8a527...92d Dette bestemmer hvem, du? 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni k4ren skrev (2 minutter siden): Dette bestemmer hvem, du? Gjør som dere vil, men hvis poenget er å hjelpe TS så gjør dere jo hvertfall ikke det ved å ikke svare på det som lures på. Anonymkode: 8a527...92d 1
k4ren Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gjør som dere vil, men hvis poenget er å hjelpe TS så gjør dere jo hvertfall ikke det ved å ikke svare på det som lures på. Anonymkode: 8a527...92d Det er sant.
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni Andre får opp bildet ditt i original str normalt sett hvertfall når du har satt det til kun meg, men ser ikke likes/kommentarer på det. Aner ikke hvordan noen låser det til lite format uten å kunne trykke det opp til original str. Anonymkode: 8a527...92d
Anonym941 Skrevet 8. juni Forfatter #11 Skrevet 8. juni Hvis jeg prøver å trykke på det tegnet og sette på «kun meg» så kommer det opp: velg publikum For å hjelpe vennene dine med å fonne deg kan ditt nåværende profilbilde ses av alle. du kan bestemme hvem som skal se de andre detaljene, som beskrivelse, likerklikk eller kommentarer. står det slik hos dere andre også?
Anonym941 Skrevet fredag kl 21:47 Forfatter #12 Skrevet fredag kl 21:47 Ingen som vet dette??? Så rart trodde alle brukte Facebook jeg
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:57 #13 Skrevet fredag kl 21:57 Du kan "låse" profilen din. Men dette er ikke tilgjengelig I Norge helt ennå tror jeg Anonymkode: 51b93...46c
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:58 #15 Skrevet fredag kl 21:58 Anonym941 skrev (10 minutter siden): Ingen som vet dette??? Så rart trodde alle brukte Facebook jeg Du visste det jo heller ikke, du bruker også fb😅 Anonymkode: 06368...6a3 2
Anonym941 Skrevet fredag kl 22:01 Forfatter #16 Skrevet fredag kl 22:01 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Anonymkode: 51b93...46c Tusen takk for svar men jeg mener kun profilbildet og ikke at alt låses for Ikke venner
Anonym941 Skrevet fredag kl 22:02 Forfatter #17 Skrevet fredag kl 22:02 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du visste det jo heller ikke, du bruker også fb😅 Anonymkode: 06368...6a3 Ja jeg vet ikke men mener at det er rart hvis ingen andre heller vet det:) noen burde jo vite
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:06 #19 Skrevet fredag kl 22:06 Anonym941 skrev (2 minutter siden): Ja jeg vet ikke men mener at det er rart hvis ingen andre heller vet det:) noen burde jo vite Hvorfor det? Jeg tror de færreste bryr seg om at noen klikker på et profilbilde, som man tross alt har publisert fordi man vil at folk skal se det 🤷♀️ Ønsker man ikke det er det jo bare å droppe bilde Anonymkode: d6b5b...dab 3 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:11 #20 Skrevet fredag kl 22:11 Jeg har fått til dette og det finnes ingen offisiell oppskrift på akkurat det, men slik gjør du det: 1. Last opp bildet og sett opp i personverninnstillingen for bildet at det kun er deg som kan se det 2. Last opp et nytt bilde, for så å slette det nye bildet 3. Velg deretter forrige bilde som profilbilde Ta-da! Anonymkode: e692f...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå