No_name1 Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Hei, Jeg trenger litt innspill fra andre som kanskje har vært gjennom det. Jeg har jobbet med regnskap (uten høyre utdanning i over 10 år og tenker jeg har det litt nok. Jeg føler jeg trenger mer fleksibilitet ( her så har man nesten ingen mulighet til å ta fri i årsoppgjøret eller jobbe hjemmefra). Jeg sliter også med tanken at kanskje jeg kunne jobbe med noe annet men det finnes ikke noe jeg er særlig god på og har ikke noen hobby som kan gjøres om til en jobb. Synes jeg rett og slett føler meg litt utbrent og begrenset ... Takk på alle kommentarer hvis de kommer:) K
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Uten formell utdannelse eller erfaring innenfor andre felt vil jeg tro at det er litt marginalt hvilke jobber du kan få. Kanskje noe som kun krever videregående - som butikk, assistent i barnehage/SFO/skole, renhold (selv om mange der krever formell kompetanse), taxi-kjøring, kundesenter, enkle sekretær-opgaver (for eksempel i bilutleie, verksted, skole, servicetorg i kommunen etc.) Anonymkode: 4f8e7...537
No_name1 Skrevet 7. juni Forfatter #3 Skrevet 7. juni Hei, Det vet jeg- men lurte på om jeg kan bygge på det jeg har eller eventuelt ta ny utdanning men gidder ikke ta hele bachelor på nytt.. K
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni No_name1 skrev (Akkurat nå): Hei, Det vet jeg- men lurte på om jeg kan bygge på det jeg har eller eventuelt ta ny utdanning men gidder ikke ta hele bachelor på nytt.. K Ok. Så du har en bachelor? I hva da? Anonymkode: 4f8e7...537 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni Kan jeg spørre om hvilken utdanning du har, og hvilken lønn du har? Selv har jeg nå fullført 1. året økonomi og administrasjon. Ønsker gjerne å jobbe innen regnskap ☺️ er det vanskelig å få jobb? har en bachelor innen sykepleie fra før, altså noe helt annet. Hvis det er interessant for deg, så kan du jo jobbe som assistent først for å prøve ☺️ mange muligheter til å ta utdanning på deltid. Anonymkode: 015eb...44c
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni Ville tenkt litt på økonomi ved byttet! Eksempel bhg assistent kan være 169kr i timen i enkelte fylker. Har selv butikk utdanning og ligger på 255 kr i timen. Så har deltidsjobb i butikk pga timeslønnen i bhg er så lav. Anonymkode: 5433e...34c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå