Gå til innhold

Han vil hele tiden ha sex uten kondom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har blitt enige om å bruke kondom under sex pga graviditet. Etter at han har holdt på med meg en stund og slikket lenge, og vi skal gå videre med sexen. Jeg spør «har du husket kondom?», så kommer han alltid med unnskyldninger. Enten at han ikke finner, det er for langt unna, det føles rart å ha på osv. Det har gått fint til nå. Men hvorfor vil han bare ikke bruke det? Han begynner å stikke den inn under spørsmålet også, og sier men nå har vi allerede begynt. Jeg er jo veldig k der og da, og syns han burde ta litt mer ansvar..

Anonymkode: f9c45...e75

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har blitt enige om å bruke kondom under sex pga graviditet. Etter at han har holdt på med meg en stund og slikket lenge, og vi skal gå videre med sexen. Jeg spør «har du husket kondom?», så kommer han alltid med unnskyldninger. Enten at han ikke finner, det er for langt unna, det føles rart å ha på osv. Det har gått fint til nå. Men hvorfor vil han bare ikke bruke det? Han begynner å stikke den inn under spørsmålet også, og sier men nå har vi allerede begynt. Jeg er jo veldig k der og da, og syns han burde ta litt mer ansvar..

Kan du ikke bare spørre han? Om han har veldig lyst på barn siden han holder på slik, eller om han tenker at det er ditt problem om du må ta abort.

Anonymkode: b1d08...0bb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kan du bruke annen prevensjon da, siden han tydeligvis hater å bruke kondom? Ellers får han sterilisere seg om dere ikke ønsker barn.

Eller så kan du kvitte deg med han, siden han tydeligvis ikke respekterer deg, eller det du må gjennom om dere ender opp ufrivillig gravide.

Anonymkode: 32fe8...2e8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men da tenker jeg at du må ta ansvar for deg selv, og enten avbryte sexen (selv om du er kåt), eller prøve annen type prevensjon. 

Anonymkode: 8b0e4...761

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Kjøp kondomer selv?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dropp fyren, han høres ut som en drittsekk. 

Anonymkode: 60a04...9a0

• Liker 8
Skrevet

Typisk fyr som skal snikpule deg gravid. Han kommer til å gjøre det samme igjen og igjen vær sikker.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
StovnerJune skrev (13 timer siden):

Typisk fyr som skal snikpule deg gravid. Han kommer til å gjøre det samme igjen og igjen vær sikker.

Det er nok mye sannhet i dette.. Men jeg tror ikke det blir om og om igjen med samme kvinnen. Jeg tror ikke unge menn er klar over hvor mye ansvar en kvinne sitter på.. og heller ikke sitt eget ansvar..

Hvor mange alenemødre finnes det i Norge?
Hvor mange barn gråter seg i søvn, av mangelen på en farsfigur i livet sitt? 
Hvem skal lære gutten å snekre fuglekasse?
Hvem skal lære jenta å sykle? 

Hva skal du som mann si med ærlighet, til barna i voksen alder.. "Du er født pga et uhell, fordi jeg glemte kondom?"🤔
TS.. Jeg tror du er klar over konsekvensene av alt dette, selv om det er 100-vis av andre ting du bør tenke over.. 
Hvis typen er dum.. må du ta ansvar og fremstå som en klok dame❣️

Endret av Bamseklemmer
Nødvendig og viktig oppdatering..
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2025 den 10.11):

Kan du ikke bare spørre han? Om han har veldig lyst på barn siden han holder på slik, eller om han tenker at det er ditt problem om du må ta abort.

Anonymkode: b1d08...0bb

Han har sagt at han har ikke noe imot å få barn, men har ikke fått inntrykk av at han ønsker det nå. Jeg syns det er litt tidlig og ønsker ikke det i nærmeste fremtid

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2025 den 10.14):

Kan du bruke annen prevensjon da, siden han tydeligvis hater å bruke kondom? Ellers får han sterilisere seg om dere ikke ønsker barn.

Eller så kan du kvitte deg med han, siden han tydeligvis ikke respekterer deg, eller det du må gjennom om dere ender opp ufrivillig gravide.

Anonymkode: 32fe8...2e8

Ja, må jo nesten vurdere det nå. Har egentlig ikke lyst, men har heller ikke lyst på barn. Nei tydeligvis er han ikke så glad i kondom.. men skulle ønske han kunne vært mer hjelpsom inntil vi har funnet en løsning. syns det er litt kjipt..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
StovnerJune skrev (10 timer siden):

Rar konklusjon å dra bare fordi du selv spredde bena for en idiot på byen og sitter med konsekvensen

Anonymkode: f5842...1c7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2025 den 10.20):

Men da tenker jeg at du må ta ansvar for deg selv, og enten avbryte sexen (selv om du er kåt), eller prøve annen type prevensjon. 

Anonymkode: 8b0e4...761

Ja, jeg burde selvsagt bare avbryte sexen, men syns av og til det kan være vanskelig siden jeg selvfølgelig vil mer.. Det er alltid når jeg er der at han sier at han ikke finner kondom osv. men må nok vurdere en annen prevensjon ja..

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (På 7.6.2025 den 10.30):

Kjøp kondomer selv?

Har gjort det

AnonymBruker
Skrevet
StovnerJune skrev (11 timer siden):

Tror du det eller er det bare at han ikke liker kondom? 

AnonymBruker
Skrevet

Du får ta ansvar og ha kondomene og passe på at DU tar den på han. 

Dere er tydeligvis ikke enige om å bruke kondom. Du er enig. Som de sier: "action speaks louder than words"

Anonymkode: 58eba...8d9

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2025 den 10.36):

Dropp fyren, han høres ut som en drittsekk. 

Anonymkode: 60a04...9a0

Hvorfor mener du det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, må jo nesten vurdere det nå. Har egentlig ikke lyst, men har heller ikke lyst på barn. Nei tydeligvis er han ikke så glad i kondom.. men skulle ønske han kunne vært mer hjelpsom inntil vi har funnet en løsning. syns det er litt kjipt..

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg burde selvsagt bare avbryte sexen, men syns av og til det kan være vanskelig siden jeg selvfølgelig vil mer.. Det er alltid når jeg er der at han sier at han ikke finner kondom osv. men må nok vurdere en annen prevensjon ja..

Jaja, det er jo uansett du som blir gravid til slutt. 

Hvis ikke han tar ansvar, så må du ta ansvar. Men det er ut som dere begge gir faen. 

Anonymkode: 3e377...041

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis ikke han tar ansvar, så må du ta ansvar. Men det er ut som dere begge gir faen. 

"ser ut" skulle det stå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet.. Jeg syns nok det er litt deilig må jeg innrømme.. huff, vet ikke hvorfor. Men vet hvilke konsekvenser det får. Skulle bare ønske han kunne være litt hjelpsom og ikke bidra til dette. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg vet.. Jeg syns nok det er litt deilig må jeg innrømme.. huff, vet ikke hvorfor. Men vet hvilke konsekvenser det får. Skulle bare ønske han kunne være litt hjelpsom og ikke bidra til dette. 

Herregud ta ansvar a, vil du ikke bli gravid så avbryter du hvis ikke han tar på kondom.

Anonymkode: 8d2aa...d06

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...