Perine Skrevet 25. juli #81 Skrevet 25. juli Jeg vet hvem jeg skal stemme på, men nå i tiden før valget, virker alle mest opptatt av å klage på hverandre og hvor forferdelig politikk det er både på høyre og venstresiden. Alle er verst 🤣
brainstorm Skrevet 1. august #82 Skrevet 1. august Noen som har forsøkt Bergens Tidendes valgomat med bare tre spørsmål? https://www.bt.no/politikk/i/W0PAVQ/valgomat-verdens-enkleste-valgomat-2025-du-er-ferdig-paa-sekunder Egentlig litt fascinerende, jeg får riktig parti hver gang med litt ulike spørsmål, selv om valgomaten forutsetter at man har meninger om et svært snevert utvalg av saker. Men klart, man kunne jo også laget en valgomat med bare ett spørsmål: Hvem skal du stemme på. 1
Akvarium85 Skrevet 1. august #83 Skrevet 1. august brainstorm skrev (2 timer siden): Noen som har forsøkt Bergens Tidendes valgomat med bare tre spørsmål? https://www.bt.no/politikk/i/W0PAVQ/valgomat-verdens-enkleste-valgomat-2025-du-er-ferdig-paa-sekunder Egentlig litt fascinerende, jeg får riktig parti hver gang med litt ulike spørsmål, selv om valgomaten forutsetter at man har meninger om et svært snevert utvalg av saker. Men klart, man kunne jo også laget en valgomat med bare ett spørsmål: Hvem skal du stemme på. Den har jo ikke med småpartiene, så for meg blir den helt verdiløs. 🤷🏽♀️ Jeg skal stemme Generasjonspartiet. 1
brainstorm Skrevet 2. august #84 Skrevet 2. august Akvarium85 skrev (11 timer siden): Den har jo ikke med småpartiene, så for meg blir den helt verdiløs. 🤷🏽♀️ Jeg skal stemme Generasjonspartiet. Nei, den er veldig forenklet. Det sagt, så har jeg heller aldri fått et småparti i en av de mer "avanserte" valgomatene.
velociraptor Skrevet 5. august #85 Skrevet 5. august bullehurk skrev (På 15.7.2025 den 15.42): Ja, Simen sorry. De fleste damer liker han 😜 Hæ, er ikke det han kvinnehatende incel’en?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå