BareMay Skrevet lørdag kl 07:57 #1 Skrevet lørdag kl 07:57 Hvordan ville det vært om vi kunne velge saker og at regjeringen ble satt sammen av de sakene som vant? Hvilke saker er viktig for deg ved valget? Velger du saker som gavner deg selv eller er du opptatt av det store bildet? Hva er viktig for deg?
Perine Skrevet lørdag kl 18:28 #2 Skrevet lørdag kl 18:28 Jeg forsøker å se på det store bildet, leser og lytter, men det er også mange områder her i landet som jeg ikke vet noe om. Det hjelper ikke Norge som land hvis alle stemmer på et en-saks-parti. Økonomien må gå rundt, avtaler i inn- og utland må holdes, og noen må ta ansvar i enhver situasjon. Landet må fungere for at folket skal ha det bra.
Pilleville Skrevet søndag kl 15:24 #3 Skrevet søndag kl 15:24 Det aller viktigste for meg er at mindre penger blir sendt ut av landet til ting norske myndigheter har lite eller ingen kontroll på. Og masse penger som unødvendige blir brukt til vas her i landet. Vil at det skal bli meir hjelp i psykiatrien, til gamle og i skular ol her. Vil og ha meir styring i skulen. Vaksne må ha kontroll. Vil ha spesialskoler til elever som ikkje klarer å vere i eit klasserom utan å øydelegge for resten av klassen. Mindre innvandring vil eg ha og. Så stemmer FRP. 1
Triviella Skrevet søndag kl 16:03 #4 Skrevet søndag kl 16:03 For at ikke landet skal gå konk etter hvert er vi nødt til å ha private bedrifter i landet. Det må være et land som er verdt å investere i. Alle kan ikke jobbe i det offentlige. Det er det ikke nå, da de som nå prøver seg skattes i hjel. Så da lar mange være å prøve. Så blir Høyre/ FRP her også.
Akvarium85 Skrevet søndag kl 16:12 #5 Skrevet søndag kl 16:12 (endret) Jeg er gira på valg for første gang i voksen alder, etter over 20 år med en følelse av å prøve å velge det minste ondet. Det har alltid vært sånn, "greit, jeg velger disse, for de satser på X, selv om jeg hater det de mener om X." 🙄 I år blir det Generasjonspartiet, endelig et parti der jeg ikke må kompromisse med egne verdier! 🙏 https://www.generasjonspartiet.no/ Elsker ideen deres om direkte demokrati også, det er jo akkurat det du etterlyser! 👏👏👏 Endret søndag kl 16:14 av Akvarium85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå