AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Jeg har hørt dette før, helt tilbake til 2023. Da var det en jeg kjenner, en jeg har flørtet med og hatt det litt kos med. Jeg hadde den gang en på overnatting, hørte skritt i gården og bedkommende visste dagen etter at jeg hadde besøk. Han nektet såklart på dette. Inatt hørte jeg skritt opp mot vinduet igjen. Meg og barna var hjemme, kl var 03.30. Hørte så etter det at personen gikk inn i en lydløs bil EL. Er jeg paranoid eller kan det være tilfelle, for eks legge fra seg kamera utenfor? Han har av og til sendt meg mld akkurat i det jeg går ut døra, om jeg er finkledd (skal ut). Fikk mld akkurat idet jeg hadde gått (6uker siden ca) Vi sover oppe så vet ikke helt hva personen ville sjekke? Denne personen er egentlig på jobbreise nå sa han, men ikke fått bevis på det. Kan det fortsatt være han? Anonymkode: ab511...854
Nabooru Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Det kan det sikkert. Kan du installere kameraer på utsiden av huset? Eventuelt kontakte politiet og høre hva de sier du bør gjøre? 3 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Du får også kjøpt utelamper med sensor. Det kan virke avskrekkende i seg selv, men jeg ville installert kamera uten å si noe til noen (andre enn de som evt. skal hjelpe deg og som du stoler på). Anonymkode: 9195e...ad5 4
c_buk Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Jeg ser tre muligheter her og de er allerede nevnt. 1. Kameraer på utsiden så du får bekreftet at det er han. 2. Utelys med sensor som et avskrekkende tiltak. 3. Kontakte Politiet. 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni c_buk skrev (9 minutter siden): Jeg ser tre muligheter her og de er allerede nevnt. 1. Kameraer på utsiden så du får bekreftet at det er han. 2. Utelys med sensor som et avskrekkende tiltak. 3. Kontakte Politiet. Ja det er mulig. Det var helt klart noen som gikk inn i gården inatt, kan høre skrittene veldig godt. Utrolig om det er han og tør dette, det er jo en råsjans å ta? Jeg har masse naboer, tett i tett. Han vet jeg har vært tydelig på dette før. Da han gikk i gården, men han nektet på at det var han. Spurte hvordan han viste at jeg hadde besøk, da sa han at han har sine kontakter. Kan det være han ikke er på jobbreise eller fått noen andre til å gå inn i gården? Det var som om noen gikk bort til vinduet, så raske skritt tilbake til bilen. Anonymkode: ab511...854
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Hvorfor har du kontakt med denne personen? Anonymkode: 46bcb...f2c 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor har du kontakt med denne personen? Anonymkode: 46bcb...f2c Fordi jeg trodde på han etterpå og litt svak for han. Er det sannsynlig at han gikk bort til vinduet inatt tross han sier han er på jobbreise? Anonymkode: ab511...854
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det sannsynlig at han gikk bort til vinduet inatt tross han sier han er på jobbreise? Anonymkode: ab511...854 Det høres veldig sannsynlig ut. Du bør kontakte politiet. Jeg tipper du blir overvåket med kamera. Kanskje han var innom for å skifte batteri? Anonymkode: e6db2...d74
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fordi jeg trodde på han etterpå og litt svak for han. Er det sannsynlig at han gikk bort til vinduet inatt tross han sier han er på jobbreise? Anonymkode: ab511...854 Har du vært og sjekket der vedkommende gikk for å lete etter et kamera?? Anonymkode: 4112e...dde
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni Du tror en du flørtet litt med for to år siden har installert kamera utenfor hos deg, og fortsatt sitter å overvåker deg? Det er i grunn ganske enkelt, for hvis det er installert kamera for å overvåke deg, så finner du det. Og anmelder... Og jeg skjønner ikke hvorfor du gidder ha kontakt med han fortsatt når du tror han overvåker deg. Anonymkode: f7752...4c8 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har du vært og sjekket der vedkommende gikk for å lete etter et kamera?? Anonymkode: 4112e...dde Ja men ikke sett noen. Men aner ikke om det er bittelite, inntil en vinduskarm eller noe. Skjønner dere lurer på hvorfor jeg fortsatt har kontakt med han, det er et enkelt svar på det. Jeg har likt han lenge, sett flere sider - både vonde og gode. Jeg føler han overvåker meg på et vis? Jeg føler han vet så mye at d er creepy! Har ikke kontakt med han nå men det er da han er mest stalker føler jeg Anonymkode: ab511...854
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du tror en du flørtet litt med for to år siden har installert kamera utenfor hos deg, og fortsatt sitter å overvåker deg? Vi har flørtet etter det også. Anonymkode: ab511...854
AnonymBruker Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har flørtet etter det også. Anonymkode: ab511...854 Du er jo fjern. Anonymkode: adc3c...2b3 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #14 Skrevet 8. juni Herlighet. Ring politiet og rådfør deg. En person som holder på sånn som han gjør er farlig. Du sover i huset med barna dine! Du har et ansvar langt utenfor deg selv. Slutt å vær så tafatt, og gjør noe med denne situasjonen asap!! Anonymkode: 60d06...8b9 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #15 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vi har flørtet etter det også. Anonymkode: ab511...854 Du har barn!! Da kan du ikke tillate deg å være litt svak for noen du mistenker har helt syke tendenser!! Hva tenker du med og på?? Anonymkode: adef0...850 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni #16 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja men ikke sett noen. Men aner ikke om det er bittelite, inntil en vinduskarm eller noe. Skjønner dere lurer på hvorfor jeg fortsatt har kontakt med han, det er et enkelt svar på det. Jeg har likt han lenge, sett flere sider - både vonde og gode. Jeg føler han overvåker meg på et vis? Jeg føler han vet så mye at d er creepy! Har ikke kontakt med han nå men det er da han er mest stalker føler jeg Anonymkode: ab511...854 Hva er "nå"? Når sluttet du å ha kontakt med han? Anonymkode: 46bcb...f2c
AnonymBruker Skrevet 9. juni #17 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vi har flørtet etter det også. Anonymkode: ab511...854 Så du fortsetter flørte med noen du tror overvåker deg? De fleste ville heller ha anmeldt han enn å fortsette flørte... Anonymkode: f7752...4c8
AnonymBruker Skrevet 9. juni #18 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Så du fortsetter flørte med noen du tror overvåker deg? De fleste ville heller ha anmeldt han enn å fortsette flørte... Anonymkode: f7752...4c8 Det er psykt faktisk. Anonymkode: adc3c...2b3
AnonymBruker Skrevet 9. juni #19 Skrevet 9. juni Tror du at han kan overvåke deg inne via kamera eller telefon? Tenker på infoen har gir deg. Eller mer sannsynlig at kamera er ute? Har meldinger kommet etter du har vært ute i døren / ute? Her har naboen "lusket" om hunden har stukket av. Ellers kan det tenkes at tyveribander er ute å sjekker ut nå før ferien. Noen kan feks lage et kryss på døren el. Ser du tegn til at noe er flyttet på eller merket? Dersom du er redd det er eksen og han kan overvåke inne, ville jeg ringt politiet for råd ute. Feks i bilen eller på jobb. Ville ikke letet tydelig etter kamera ute heller. Du kan se deg litt rundt, men ville ikke letet så han kan se via kamera. Dersom han overvåker er han allerede ganske syk i hodet,bog da vet man ikke hva han er i stand til om det oppdages. Siden du har barn ville jeg lagt frem for politiet at du er ekstra bekymret. Ville kjøpt dørlenke i tilfelle han banker på. Du kan jo alltids feste kamera på bilen din? Det kan gjøres et sted som du ikke pleier å oppholde deg. Er du trygg på noen naboer kan du informere de. Evt si du hører noen lusker og om de også kan være litt på vakt eller gi beskjed om de har hørt noe. Du trenger ikke si at du mistenker hvem. Kanskje naboene har overvåkning utenfor hus eller i bilen som kan ha fanget opp hvem / reg.nr på bilen? Anonymkode: bbc5e...88d 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni #20 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er psykt faktisk. Anonymkode: adc3c...2b3 Ja, det er det. Anonymkode: 93a46...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå