oslomaraton Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Min tante døde 6.mai . Hun har ingen barn eller mann. Det er hennes søster (Min mor) som er arving. Hvor lenge etter blir pensjonen utbetalt?
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Hun fikk vel mai. Så er det stopp. Anonymkode: b0828...2c6 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Tror det er tom den måneden en lever? Om du mener fra Nav? Se på Nav sine sider. Anonymkode: c7a29...372 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Da er siste utbetaling i mai. Anonymkode: 6d7e2...d5c 1
oslomaraton Skrevet 7. juni Forfatter #5 Skrevet 7. juni Ok, det er informasjon jeg også leser. Men så mener mamma at det er tom måneden etter dødsfallet....
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Det er vanlig med en utbetaling av trygden/pensjonen etter dødsfall, så mai blir nok siste utbetaling. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror det er tom den måneden en lever? Om du mener fra Nav? Se på Nav sine sider. Anonymkode: c7a29...372 Ikke nødvendigvis. Hvis noen dør for eksempel 25. i en mnd vil siste utbetaling komme måneden etter. Anonymkode: 975bf...d04
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni oslomaraton skrev (1 minutt siden): Ok, det er informasjon jeg også leser. Men så mener mamma at det er tom måneden etter dødsfallet.... Nei ikke når hun døde så tidlig i mnd. da gjør den ikke det. Anonymkode: b0828...2c6 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni Det kommer ann på hvor hun har hatt pensjon fra. Statens pensjonskasse betaler ut også måneden etter dødsfallet. Anonymkode: 21191...be7
oslomaraton Skrevet 7. juni Forfatter #9 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer ann på hvor hun har hatt pensjon fra. Statens pensjonskasse betaler ut også måneden etter dødsfallet. Anonymkode: 21191...be7 Ja hun har fra statens pensjonskasse
AnonymBruker Skrevet 7. juni #10 Skrevet 7. juni oslomaraton skrev (29 minutter siden): Ja hun har fra statens pensjonskasse Da går nok restpensjonen for en måned inn på den avdødes konto. Anonymkode: 6d7e2...d5c
AnonymBruker Skrevet 7. juni #11 Skrevet 7. juni Min mor døde i begynnelsen av mars, fikk siste pensjon fra nav 20/3. Hun var ikke i statens pensjonskasse men i KLP (vil tro de fungerer ganske likt), de utbetalte det de kalte et engangsbeløp tilsvarende to ganger det hun pleide å få derifra. Det kom også i slutten av mars mener jeg. Anonymkode: f244a...954 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå