AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Etter at vi fikk to tett barn så ble alt ødelagt som lite pleie på for oss par og alene tid. Jeg tenker at vi har valgt det sammen sånn er det nå mens min mann i tillegg likte ikke sønnen vi fikk sammen- når han skulle ha pappaperm snakket han om det er han som må bestemme hva han gjør tiden med så ville sende han i barnehagen som liten.. jeg prøvde alt for å redde forholde som å spørre barnehagen om de har plass helt til slutt før vi slutta forholdet. I tillegg ville ha så gjerne ikke miste ei han har ligget med tidligere som han vil møtes med henne som han trøsset meg at hun var dårlig i senga😅svaret var nei når jeg var gravid han spurte så tørt han spørre igjen etter fødsel da han vist glemte det noe han juger😛. Men jeg sliter med kjærlighetsorg men jeg vil ikke han tilbake siden vet at ikke kommer til endre seg om det. Forslag til komme over til kjærlighetssorg ? Anonymkode: 84d51...0e3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Litt vanskelig å forstå hva du mente? Litt usammenhengende skrevet. Men kjærlighetssorg er tøft. Står i det selv, så ville bare gi deg en klem💜 Anonymkode: 6ebd4...c6e
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Hva sier du - liker ikke kjæresten din sønnen dere har sammen??? I alle dager! Anonymkode: 05eca...bd6
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Han høres objektivt usmakelig ut, så du for heller påkoste deg psykolog for å bearbeide dette og rydde opp i egne tanker. Anonymkode: 75e0e...471
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Med forbehold om at jeg forsto det du skrev, så tenker jeg at her er det bare å gå videre for deg. Han du har vært sammen med har ingenting bra å gi, hverken i et forhold, eller som forelder. Anonymkode: 08e87...e70
hvaduikkeser Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Har han vært utro eller har han vært med en eks etter det ble slutt?
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni hvaduikkeser skrev (4 timer siden): Har han vært utro eller har han vært med en eks etter det ble slutt? Han har ikke vært utro som jeg vet om men han ville og kunne tenke seg en lunsj sammen med mens vi var sammen og hadde så mye å gjøre med to små vi hadde fått sammen Anonymkode: 84d51...0e3
hvaduikkeser Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har ikke vært utro som jeg vet om men han ville og kunne tenke seg en lunsj sammen med mens vi var sammen og hadde så mye å gjøre med to små vi hadde fått sammen Anonymkode: 84d51...0e3 Det er litt vanskelig å skjønne hva du mener.
AnonymBruker Skrevet 7. juni #10 Skrevet 7. juni Han har ikke vært utro. Han ville møtes med eksen sin mens vi var i forhold Anonymkode: 84d51...0e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå