Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig en dag så begynte Spotify å tulle for meg, jeg kan spille av på pcn , stoppe sanger og trykke neste men ikke bytte spillelister eller søke eller noe i fra pcn, skal jeg bytte spilleliste, søke i en spilleliste å starte en låt midt i så går ikke det lengre, jeg må opp med tlf å gjøre det i fra den. Veldig irreterende å sitte med pcn men må ta opp tlf for å styre et program på pcn. Noen som har en løsning på dette? 

AnonymBruker
Skrevet
ferdig skrev (5 timer siden):

Plutselig en dag så begynte Spotify å tulle for meg, jeg kan spille av på pcn , stoppe sanger og trykke neste men ikke bytte spillelister eller søke eller noe i fra pcn, skal jeg bytte spilleliste, søke i en spilleliste å starte en låt midt i så går ikke det lengre, jeg må opp med tlf å gjøre det i fra den. Veldig irreterende å sitte med pcn men må ta opp tlf for å styre et program på pcn. Noen som har en løsning på dette? 

Og du har logget av Spotify programmet på PCen og logget inn igjen?

Anonymkode: 860e0...7e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og du har logget av Spotify programmet på PCen og logget inn igjen?

Anonymkode: 860e0...7e0

både på tlf og pc

AnonymBruker
Skrevet

Prøv versjonen som ligger på Windows store. Om du bruker den nå, prøv den som lastes ned fra Spotify 

Anonymkode: 70f60...c1c

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Prøv versjonen som ligger på Windows store. Om du bruker den nå, prøv den som lastes ned fra Spotify 

Anonymkode: 70f60...c1c

Logget ut og inn av begge enheter samtidig å det fikset feilen ser det ut til 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...