Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha en helg i Sandefjord litt senere i sommer, før vi drar med båten over til Sverige, så jeg lurer på hva man bør få med seg der?🙏😄

Anonymkode: 8c204...c90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hvor bør man spise? Både lunsj og middag på kvelden?😊

AnonymBruker
Skrevet

Litt vesentlig å vite om dere har barn med eller ikke 😊

Anonymkode: 95af8...350

• Liker 2
Skrevet

Nå er jeg fra Larvik (så jeg ville egentlig anbefalt dere å bare kjøre over til Larvik og være der 😄), men jeg vet at hvalfangstmuseet er veldig populært, og hvis dere tenker på strender eller turområder kan jeg anbefale Ula og Kjerringvik, som ligger nesten på grensa mellom Sandefjord og Larvik. :) Utrolig idylliske steder begge to, men Ula er lettere med tanke på parkering, i Kjerringvik må dere gå et lite stykke. I Ula, gå til høyre fra brygga gjennom en liten skog for å komme til en flott strand :) 

Et annet helt fantastisk sted er Eftang og Sør i Ommane, også like over grensa fra Sandefjord, der må man også gå et stykke gjennom en liten skog for å komme fram, men det er det verdt, det er et deilig sted, veldig populært! :) (gå til høyre der stien deler seg i skogen). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Litt vesentlig å vite om dere har barn med eller ikke 😊

Anonymkode: 95af8...350

Uten barn😊

princeofithilien skrev (2 timer siden):

Nå er jeg fra Larvik (så jeg ville egentlig anbefalt dere å bare kjøre over til Larvik og være der 😄), men jeg vet at hvalfangstmuseet er veldig populært, og hvis dere tenker på strender eller turområder kan jeg anbefale Ula og Kjerringvik, som ligger nesten på grensa mellom Sandefjord og Larvik. :) Utrolig idylliske steder begge to, men Ula er lettere med tanke på parkering, i Kjerringvik må dere gå et lite stykke. I Ula, gå til høyre fra brygga gjennom en liten skog for å komme til en flott strand :) 

Et annet helt fantastisk sted er Eftang og Sør i Ommane, også like over grensa fra Sandefjord, der må man også gå et stykke gjennom en liten skog for å komme fram, men det er det verdt, det er et deilig sted, veldig populært! :) (gå til høyre der stien deler seg i skogen). 

Takker for tips, bading er absolutt på planen om været er bra😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er også veldig fint på Ølbergholmen. På kveldstid; Kurbadhagen. Der er det ofte arrangementer/konserter, og god stemning. 

Anonymkode: 77ce6...4e9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er også veldig fint på Ølbergholmen. På kveldstid; Kurbadhagen. Der er det ofte arrangementer/konserter, og god stemning. 

Anonymkode: 77ce6...4e9

Ølbergholmen er vel på Eftang, som jeg nevnte? Så da har du to anbefalinger om vakre Eftang, TS!  :) :)

AnonymBruker
Skrevet

Folehavna er utrolig flott. Ta grusveien til høyre og ikke til venstre ved parkeringsplass. Folehavna slår Eftang ned i støvlene :ler: 
Ellers så er vandring i Bjerggata og opp til Preståsen med utsikt over byen veldig hyggelig (dette er rett bak Hvaltorget i sentrum) 

Hvis dere vil vandre og bade, ta turen til Xney og gå stiene ut mot Tønsberg Tønne og bad i noen av buktene på veien.

Anonymkode: 00ed7...db5

AnonymBruker
Skrevet

Restauranten til Geir Scheie

Anonymkode: e0f50...450

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...