AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni En person sier til din partner: Hadde ikke hun vært gift/samboer/ kjæreste med deg så ville jeg lagt ann på henne. Interessert i å høre hvordan du tror/ vet din partner ville reagert? Anonymkode: ee302...891
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni Rar måte å formulere et slags kompliment på, men min partner er en sånn som nesten blir litt stolt av at andre menn vil ha meg. Så han hadde vel bare smilt, tenker jeg. Anonymkode: eadb9...509 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Hvem er denne personen? Er han større og sterkere enn typen? For hvis ikke kommer det helt an på dagshumøret og vedkommende sitt kroppsspråk om han ler og sier 'det skjønner jeg godt' eller beføler vedkommende sin nese med knoklene Anonymkode: 36d52...ad1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Mannen min ville ikke satt pris på det men spørs veldig på relasjonen mellom meg og denne mannen og relasjon mellom de to da. Anonymkode: ce578...99e
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Mannen min blir litt satt ut og klossete i slike situasjoner. Han ville nok sagt noe i retning av..." ææ.....jo. Jeg har et møte nå" Og så spurt meg hva det betydde. Anonymkode: 3c7f1...aa5
Raven.Writingdesk Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): En person sier til din partner: Hadde ikke hun vært gift/samboer/ kjæreste med deg så ville jeg lagt ann på henne. Interessert i å høre hvordan du tror/ vet din partner ville reagert? Anonymkode: ee302...891 Kommer jo an på relasjonen mellom de to og om mannen min tolket dette som ett hyggelig kompliment eller en frekkhet, fordi det kan insinuere begge deler. Det samme gjelder for øvrig for min del: jeg har hatt venner som har sagt rett ut at de ønsker å finne en mann som er akkurat som min, og dette har vært 100% kompliment, underforstått at det har handlet om at de ser menneskelige kvaliteter i ham som er særdeles gode i en partner, dette har vært veldig koselig. Også har jeg opplevd kvinner som genuint har forsøkt å flørte og innynde seg og dermed ikke hatt respekt for verken meg eller at han åpenlyst er i ett forhold, og slik sett ikke respekt for han heller, noe som har vært ugreit. Så den setningen når du leser den svart på hvitt sier egentlig ingenting om hvordan du skal tolke den. Det handler jo alt om bakgrunnen for at setningen ble ytret.. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Forloveden min hadde bare ledd og funnet det en smule patetisk. Han vet at jeg jevnt blir sjekket opp, sendt meldinger til osv. Jeg forteller han alt og han er helt trygg på meg og oss. Finnes ingen sjalusi eller usikkerhet mellom oss. Anonymkode: bca91...2ec 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Forloveden min hadde bare ledd og funnet det en smule patetisk. Han vet at jeg jevnt blir sjekket opp, sendt meldinger til osv. Jeg forteller han alt og han er helt trygg på meg og oss. Finnes ingen sjalusi eller usikkerhet mellom oss. Anonymkode: bca91...2ec Høres mer ut som du skryter av det til han? Anonymkode: eb958...c7f 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #9 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 7.6.2025 den 9.44): Høres mer ut som du skryter av det til han? Anonymkode: eb958...c7f Nei. Jeg sier bare i fra om fremmede menn tar kontakt. Det er ikke å skryte å opplyse om meldinger fra folk jeg ikke kjenner. Anonymkode: bca91...2ec 1
monican94 Skrevet 9. juni #10 Skrevet 9. juni relasjon mellom de og mellom denne personen og meg har jo alt å si..
AnonymBruker Skrevet 9. juni #11 Skrevet 9. juni Kommer helt an på humøret til min mann og relasjon til den som sier slikt. Han er ganske sjalusi av seg, og har aldri tilgitt en venn som faktisk prøvde seg på meg. Da vi hadde problemer og hans mor sa at han aldri kom til å få en tilsvarende kone og hans yngre bror sa "Ja er du dum nok til å skille deg fra henne hadde jeg giftet meg med henne om hun ville ha meg." så taklet han det med et smil. Anonymkode: 38eca...5a8
AnonymBruker Skrevet 9. juni #12 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 7.6.2025 den 1.11): Hvem er denne personen? Er han større og sterkere enn typen? For hvis ikke kommer det helt an på dagshumøret og vedkommende sitt kroppsspråk om han ler og sier 'det skjønner jeg godt' eller beføler vedkommende sin nese med knoklene Anonymkode: 36d52...ad1 Det hadde jammen tatt seg ut om han befølte noen med knoklene sine. 😂 Knokene derimot… Anonymkode: 73970...99d 2
Lidhun Skrevet 9. juni #13 Skrevet 9. juni Jeg opplevde det på byen en gang med en eks, mens kjæresten min var det. Eksen løftet meg opp i armene og sa noe ala det der. Kjæresten min sa ikke stort, han sto bare og så på, og så spurte han etterpå hvem det var. Ikke noen big deal for noen av oss. Men syntes litt synd på kona til eksen da..
AnonymBruker Skrevet 9. juni #14 Skrevet 9. juni Min partner hadde blitt fly forbannet, blokkert henne og bedt henne dratt til helvete. Anonymkode: c1219...0bb
AnonymBruker Skrevet 10. juni #15 Skrevet 10. juni TS her. Det var en fyr som ble sittende og prate med oss (jeg, min mann og tre kompiser) på en pub. I det han måtte gå så sa han det først til meg «Hadde du ikke vært gift så skulle jeg lagt ann på deg» og blunket. Jeg så at min mann som er ekstremt konfliktsky latet som ikke han hørte det. Jeg svarte bare at det ville vært uaktuelt siden jeg er lykkelig gift. I det han står klar til å gå så sier han det til min mann, hvor min mann bare ser bort. Kompisene reagerer med å se dumt på fyren. Han sier ha det og går. Jeg bare later som ingenting og bryr meg egentlig ikke. Senere så får jeg nærmest «kjeft» av mannen min pga den der «jævla idioten av en hannkatt som sa sånt». Spurte han bare hvorfor han kom med det nå, jeg brydde meg ikke. Da ble han enda surere og gikk og la seg. Finner det ganske frustrerende at det virker nærmest som om det var min skyld at han fyren sa det. Anonymkode: ee302...891 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #16 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS her. Det var en fyr som ble sittende og prate med oss (jeg, min mann og tre kompiser) på en pub. I det han måtte gå så sa han det først til meg «Hadde du ikke vært gift så skulle jeg lagt ann på deg» og blunket. Jeg så at min mann som er ekstremt konfliktsky latet som ikke han hørte det. Jeg svarte bare at det ville vært uaktuelt siden jeg er lykkelig gift. I det han står klar til å gå så sier han det til min mann, hvor min mann bare ser bort. Kompisene reagerer med å se dumt på fyren. Han sier ha det og går. Jeg bare later som ingenting og bryr meg egentlig ikke. Senere så får jeg nærmest «kjeft» av mannen min pga den der «jævla idioten av en hannkatt som sa sånt». Spurte han bare hvorfor han kom med det nå, jeg brydde meg ikke. Da ble han enda surere og gikk og la seg. Finner det ganske frustrerende at det virker nærmest som om det var min skyld at han fyren sa det. Anonymkode: ee302...891 Barnslig oppførsel og tydelig signal om at han er ekstremt usikker på seg selv. En fyr kunne sjekket meg opp foran forloveden min og han ville bare lent seg tilbake fordi han vet jeg fint ville avvist og han er 100% trygg på hva vi har sammen. Anonymkode: bca91...2ec 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #17 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 16.01): TS her. Det var en fyr som ble sittende og prate med oss (jeg, min mann og tre kompiser) på en pub. I det han måtte gå så sa han det først til meg «Hadde du ikke vært gift så skulle jeg lagt ann på deg» og blunket. Jeg så at min mann som er ekstremt konfliktsky latet som ikke han hørte det. Jeg svarte bare at det ville vært uaktuelt siden jeg er lykkelig gift. I det han står klar til å gå så sier han det til min mann, hvor min mann bare ser bort. Kompisene reagerer med å se dumt på fyren. Han sier ha det og går. Jeg bare later som ingenting og bryr meg egentlig ikke. Senere så får jeg nærmest «kjeft» av mannen min pga den der «jævla idioten av en hannkatt som sa sånt». Spurte han bare hvorfor han kom med det nå, jeg brydde meg ikke. Da ble han enda surere og gikk og la seg. Finner det ganske frustrerende at det virker nærmest som om det var min skyld at han fyren sa det. Anonymkode: ee302...891 Eksen min sa kjapt og enkelt "så flaks at jeg så henne først da!" Men jeg hadde aldri akseptert at min partner hadde kjeftet på meg fordi noen andre kom med tidenes mest idiotiske sjekkereplikk... Da hadde han fått pent beskjed som å ta med seg dyna til sofaen. Jeg skal ikke ta ansvar for hva andre sier til meg, jeg kan ikke styre det, og hvis han blir sur fordi jeg ikke kan stoppe andre fra en uventet kommentar så er det han som er den største idioten av alle i den settingen. Anonymkode: e41b1...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå