AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Liker dere å motta eller gi wetsex best? Anonymkode: 5b0b2...39e
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni Kona mi liker det, jeg har ikke sansen for det. Har utført det på henne i dusjen. Anonymkode: da961...26a
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Samme spørsmål som i går, hva er problemet? Jeg er mann og liker å gi og motta. Anonymkode: 086bc...c8d
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Samme spørsmål som i går, hva er problemet? Jeg er mann og liker å gi og motta. Anonymkode: 086bc...c8d Første gang jeg har postet det, har du et problem? Anonymkode: 5b0b2...39e
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Første gang jeg har postet det, har du et problem? Anonymkode: 5b0b2...39e Nei, men hvis alle skulle posta lik tråd som andre, blir det kaos. Les i det minste dagens tråder før du poster en ny. Anonymkode: 086bc...c8d
Snok1 Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Liker dere å motta eller gi wetsex best? Anonymkode: 5b0b2...39e Ja.🤩
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni Dame hee. Har gitt det en gang bare, men lekt litt med tissing i skog og å vise at jeg tisser. Elsker det. Har desverre ingen å utføre det på. Hadde elsket å tisse på ham mens han var inni meg. Anonymkode: 91df2...934 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Liker dere å motta eller gi wetsex best? Anonymkode: 5b0b2...39e Motta er deiligst. Men liker også å gi. Anonymkode: a2d7b...806
AnonymBruker Skrevet 12. juni #11 Skrevet 12. juni Gjør folk det på ekte? 🤢 Anonymkode: df61e...dfd 1
K.B. Skrevet 12. juni #12 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjør folk det på ekte? 🤢 Anonymkode: df61e...dfd Hva er det med alle disse rare svarene i seksualitet forumet? Hvis du ikke liker en form for sex eller fetisj, så er det ingen som tvinger deg til å gjøre det. Jeg tror vi kan konkludere med at hva folk driver med på soverommet (og andre steder..) er utrolig variert og så lenge alle parter er voksne og frivillig er med på akten, så er det alt som betyr noe. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå