AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Ikke direkte ukjent, men kun snakket på nett og begge er interessert i sex. Gjorde det et par ganger som ung, men ikke gjort det siden det. Er det trygt? Har noen tips i forhold til dette og noe jeg burde tenke på? Er kvinne. Anonymkode: 032d4...398
fjær Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Bør møtes for kjemisjekk først. Ha kontakt med en venninne som vet hvor du er, kan følge deg på snapkart. Ikke hjemme hos han, helst hotell eller noe. Men som sagt jeg ville hatt ett kjemimøte først. 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk gjør det hele tiden. Anonymkode: a74db...594 Det kan godt være. Men er lenge siden jeg har gjort det med en ukjent mann og lurer derfor på om det er noe jeg burde tenke på eller ha i mente Anonymkode: 032d4...398 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni fjær skrev (Akkurat nå): Bør møtes for kjemisjekk først. Ha kontakt med en venninne som vet hvor du er, kan følge deg på snapkart. Ikke hjemme hos han, helst hotell eller noe. Men som sagt jeg ville hatt ett kjemimøte først. Ja, har tenkt til å møte for kaffe først og ta det derifra. Hotell høres lurt ut, med tanke på at det ikke er personlig og hvis noe skulle skje er det mulig å kontakte hotellet Anonymkode: 032d4...398 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #6 Skrevet 6. juni Ville oppgitt hvor du skal om du skal hjem til noen andre, til en venn du stoler på. Lag noen regler om at hvis du sender en melding/snap eller noe med en emoji, så betyr det at alt er bra. Om vedkommende ikke hører fra deg innen så så lenge, så skal vedkommende ringe og hvis det ikke blir svar vil politiet bli kontaktet. Innebærer at du gjør din del av jobben. samme hvis du har folk på besøk. Personlig dro jeg heller hjem til andre, slik at adressen min ikke var tilgjengelig for de jeg møtte (har hemmelig adresse). send gjerne bilde av fyren og info som navn, tlf, sosiale medier til betrodd venn, slik at vedkommende veit hvem du er med. Ellers, følg magefølelsen, ikke drikk noe du ikke har sett blitt åpnet eller laget. Anonymkode: 4ebe9...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #7 Skrevet 6. juni Ville møttes offentlig først for å sjekke kjemien. Anonymkode: 6ae9d...2c7 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni Jeg gjorde dette mye før i tiden, men vet ærlig talt ikke om jeg hadde turt å gjøre det igjen. (om jeg hadde blitt singel) Anonymkode: c6cec...f4a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #9 Skrevet 6. juni Jeg ville ikke gjort det, og jeg er mann. Altfor risikabelt i min bok. Hadde vært enda mer skeptisk om jeg var kvinne. Anonymkode: c747d...528 2 1
Coachshinny Skrevet 6. juni #10 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ikke direkte ukjent, men kun snakket på nett og begge er interessert i sex. Gjorde det et par ganger som ung, men ikke gjort det siden det. Er det trygt? Har noen tips i forhold til dette og noe jeg burde tenke på? Er kvinne. Anonymkode: 032d4...398 Normalt helt ufarlig det😊 Men kan jo sef ikke garantere hvor bra sexen blir. Følg magefølelsen du❤️
Coachshinny Skrevet 6. juni #11 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg ville ikke gjort det, og jeg er mann. Altfor risikabelt i min bok. Hadde vært enda mer skeptisk om jeg var kvinne. Anonymkode: c747d...528 Slutt å skrem henne, normalt er dette helt ufarlig. Hun må kjenne på magefølelsen og kjemien. 1 1
Coachshinny Skrevet 6. juni #12 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg gjorde dette mye før i tiden, men vet ærlig talt ikke om jeg hadde turt å gjøre det igjen. (om jeg hadde blitt singel) Anonymkode: c6cec...f4a Normalt helt ufarlig, men hvor bra sexen blir, er jo noe helt annet. Men å møte folk for sex enn har hatt kontakt med er normalt ufarlig. Enn må kjenne på magefølelsen, trygghet og prevensjon, ellers er sex normalt trygt. Vet jo ikke inngående hvilken feeling de har hatt, men siden hun vurderer, regner jeg med det har vært fint.
Coachshinny Skrevet 6. juni #13 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ville møttes offentlig først for å sjekke kjemien. Anonymkode: 6ae9d...2c7 Samt, der er jeg enig med deg.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #14 Skrevet 6. juni Ufarlig, til man treffer på feil type mann. Var vel nettopp en tråd om en kvinne som opplevde det. Kvelertak og kommandoer, så hun ikke våget å si nei, og det var akseptabelt for skremmende mange, selv om en fæl opplevelse for henne. Hun hadde jo blitt med ham hjem, og vært positiv til sex. Ikke det... men visstnok hennes skyld likevel siden hun hadde sagt A. Anonymkode: 85f1a...662 3 1
Coachshinny Skrevet 6. juni #15 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ufarlig, til man treffer på feil type mann. Var vel nettopp en tråd om en kvinne som opplevde det. Kvelertak og kommandoer, så hun ikke våget å si nei, og det var akseptabelt for skremmende mange, selv om en fæl opplevelse for henne. Hun hadde jo blitt med ham hjem, og vært positiv til sex. Ikke det... men visstnok hennes skyld likevel siden hun hadde sagt A. Anonymkode: 85f1a...662 Jo sant det, men den risikoen for at enn skulle møte en farlig mann er hyre lite.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #16 Skrevet 6. juni Coachshinny skrev (2 minutter siden): Jo sant det, men den risikoen for at enn skulle møte en farlig mann er hyre lite. Skulle ønske det. Og også ønske at slikt ga også kvinner garanti for tilfredsstillende sex. Vi er ikke der angående seksuell forståelse og raushet blant menn generelt. Anonymkode: 85f1a...662 1
Coachshinny Skrevet 6. juni #17 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skulle ønske det. Og også ønske at slikt ga også kvinner garanti for tilfredsstillende sex. Vi er ikke der angående seksuell forståelse og raushet blant menn generelt. Anonymkode: 85f1a...662 Sant, men det er stor forskjell på å møte en mann for garantert tilfredsstillende sex, til risiko for å møte en farlig mann, slik jeg oppfattet det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #18 Skrevet 6. juni Coachshinny skrev (1 minutt siden): Sant, men det er stor forskjell på å møte en mann for garantert tilfredsstillende sex, til risiko for å møte en farlig mann, slik jeg oppfattet det. Ja, men også totalt meningsløst for kvinner å møte menn for sex om det ikke er tilfredsstillende for kvinnen også. Anonymkode: 85f1a...662 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #19 Skrevet 6. juni Coachshinny skrev (3 minutter siden): Sant, men det er stor forskjell på å møte en mann for garantert tilfredsstillende sex, til risiko for å møte en farlig mann, slik jeg oppfattet det. Lurer på hvor ivrige menn hadde vært angående å treffe ukjente kvinner for sex dersom de hadde samme odds som kvinner. Relativt liten sjanse for tilfredsstillelse ved det, relativ stor sjanse for å oppleve ubehag på ulike måter, en viss sjanse for å bli ødelagt for livet. Anonymkode: 85f1a...662 4 2
Coachshinny Skrevet 6. juni #20 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, men også totalt meningsløst for kvinner å møte menn for sex om det ikke er tilfredsstillende for kvinnen også. Anonymkode: 85f1a...662 Klart det, sex skal være noe fint, godt og deilig for kvinnene. Forsto at det var fare for å møte menn pga åpenbar fare for liv og helse. Når det gjelder fôr nytelse, må enn finne ut av det i relasjonen enn skaper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå