AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Jeg skal selge leiligheten min og megler trenger denne informasjonen. Men hvordan finner jeg ut av det? Jeg har Fjordkraft og bruker appen, men står bare forbruk for de siste 2 månedene der. Må jeg kontakte Fjordkraft og be de sende det til meg eller noe sånt? Anonymkode: a9a55...69c
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni Høres ut som en merkelig app. Men har du ikke noen fakturaer du kan legge sammen for å finne totalen? Anonymkode: a05ec...c85
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Trykk på se strømforbruk og velg 2024? Anonymkode: 9a1be...88c
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni Altså, først forbruk juni på forsiden. Så se strømforbruk under grafen. Så velger du året 2024. Da får du totalen. Anonymkode: 9a1be...88c
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni Du kan sikkert logge deg inn hos nettleverandøren din og se det der, vet jeg kan lett se det hos elvia. Har ikke fjordkraft også en nettside du kan logge deg inn på? Anonymkode: 40bbf...7f9 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Både strømleverandører og nettselskaper har oversikt over dette i apper og på nettsider. Om du sliter med å finne det ring dem og få dem til å forklare appen/nettsiden. Anonymkode: 3f055...614
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Sjekk hos nettleverandør. De har oversikt uansett. Anonymkode: 2ca61...85d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå