AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Hva tenker dere om det? Drikke sammen på første date. Anonymkode: 7361e...c29
Q2012 Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Hvis det er en glass vin eller øl se jeg ingen problem med det. Men ikke en flaske vin eller 6 halve liter øl. 6 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni Krist1an skrev (41 minutter siden): 🚩 Makan til prippenhet det er her hos dere. Anonymkode: 456f0...3a7 12 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni Det kommer jo VELDIG an på hva du mener med det da. Dra på fylla og bli skikkelig full? Nææ tror jeg hadde stått over det. Ta seg noen glass til maten eller gå til en pub å ta et par glass øl? Helt greit. Anonymkode: c61b5...84d 6 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #6 Skrevet 6. juni Jeg tenker at det er en vanlig person. Anonymkode: b0e88...e65 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni Jeg drikker ikke, og ville ikke datet en som drikker. Anonymkode: a423a...334 1
Krist1an Skrevet 6. juni #9 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Makan til prippenhet det er her hos dere. Anonymkode: 456f0...3a7 Tenker vel at det kanskje ikke er en god ide å drikke sammen på første date med tanke på sikkerhet. Oppegående menn vet at det er mye som skjer i fylla rundt omkring som ikke bør skje. Så når en da kommer med forslaget så er det i det minste et lite gjennomtenkt forslag og på det verste så mener jeg det er et rødt flagg. 2 1
c_buk Skrevet 6. juni #10 Skrevet 6. juni Hva mener du med å drikke på første date? Drikke et glass vin? Det høres hyggelig ut. Gå på fylla? Teit uansett setting, men skivebom på første (eller annen) date. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #11 Skrevet 6. juni Alkohol er fullstendig uaktuelt for meg på aller første date. M27 Anonymkode: 5cbb8...789 1
Helene1982 Skrevet 6. juni #12 Skrevet 6. juni Krist1an skrev (3 minutter siden): Tenker vel at det kanskje ikke er en god ide å drikke sammen på første date med tanke på sikkerhet. Oppegående menn vet at det er mye som skjer i fylla rundt omkring som ikke bør skje. Så når en da kommer med forslaget så er det i det minste et lite gjennomtenkt forslag og på det verste så mener jeg det er et rødt flagg. Det er selvsagt forskjell på å dra på tequilasmaking og ta et par øl eller to glass vin. Jeg er enig i at om man ikke drikker selv og ikke vil date noen som tar seg en øl/vin av og til er jo det ikke match. Jeg tenker jo at om et forslag om å ta et glass vin oppfattes som invitasjon til livsfarlig flatfyll, er det greit å vite tidlig.
Grüner Skrevet 6. juni #13 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker dere om det? Drikke sammen på første date. Anonymkode: 7361e...c29 Har du ikke vært på date før? Det er jo helt vanlig å møtes ute på en kafé/bar over et glass på første date! 1
Q2012 Skrevet 6. juni #14 Skrevet 6. juni Krist1an skrev (30 minutter siden): Tenker vel at det kanskje ikke er en god ide å drikke sammen på første date med tanke på sikkerhet. Oppegående menn vet at det er mye som skjer i fylla rundt omkring som ikke bør skje. Så når en da kommer med forslaget så er det i det minste et lite gjennomtenkt forslag og på det verste så mener jeg det er et rødt flagg. Det er problemet i Norge, når man snakker om drikke tror man direkt at folk må blir full. I mange land er det vanlig å drikke en eller 2 glass og også for eksempel med lunsj, men hele drikke kultur i Norge er ødelagt. 4 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni #15 Skrevet 6. juni Enig med flere andre her; hva menes egentlig med «drikking»? Hvis det med drikking menes å drikke seg stupfull synes jeg det er veldig spesielt, men hvis det er snakk om vin til maten, en cocktail på bar eller øl på en pub er det jo helt normalt..? Anonymkode: c7059...847 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #16 Skrevet 6. juni Men hva legger du i drikking? Er kvinne å det er ikke noe problem for meg å møte en mann over et glass vin/øl eller to. Anonymkode: a0151...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #17 Skrevet 6. juni Q2012 skrev (Akkurat nå): Det er problemet i Norge, når man snakker om drikke tror man direkt at folk må blir full. I mange land er det vanlig å drikke en eller 2 glass og også for eksempel med lunsj, men hele drikke kultur i Norge er ødelagt. Dette er så sant. Kulturen i Norge er helt håpløs. Man trenger ikke å reise så veldig langt fra riksgrensa for å oppleve en mye sunnere drikkekultur. Anonymkode: c7059...847
AnonymBruker Skrevet 7. juni #18 Skrevet 7. juni Hva med kvinner som drikker på første date? Overstadig beruset blir feil uansett kjønn, date, eller bare en kveld på byen. Er ikke her for å moralisere, kun dele erfaring. Første gang endet det i et ONS. Andre gangen i et langt samboerforhold. Hilsen Mann Anonymkode: 768d0...846 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #19 Skrevet 7. juni Det er så mye rus i sosiale sammenhenger at jeg helst står over, og hadde lurt på om han var typen som trenger alkohol hver gang vi skal på date, kose oss eller hver gang noe spesielt i livet skjer. Anonymkode: 08e3c...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #20 Skrevet 7. juni For meg ville jeg helt klart foretrukket det og foreslått noen øl eller glass vin selv. Hvis man synes det er en dum idé eller det ikke er noe for han, er vi muligens ikke en match. Anonymkode: 92e26...452 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå