Gå til innhold

Ferdig med studier , trenger nytt mål i livet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ferdig med studier, jobber, har barn , mann, hus.

Trenger ett mål  å jobbe mot, forslag? Har vurdert å trene til maraton eller noe i den duren.

vet jeg kunne funnet meg en hobby, men med ADHD så mister jeg så fort interessen. Dermed har jeg ørten påstarta prosjekter som aldri blir fullført.

Anonymkode: 2ba09...7ca

AnonymBruker
Skrevet

Jobbe deg mot høy passiv inntekt. Og eventuelt se på om dere bruker unødvendig mye penger. 

Anonymkode: 04f6d...abf

Skrevet

Finansiell uavhengighet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jobbe deg mot høy passiv inntekt. Og eventuelt se på om dere bruker unødvendig mye penger. 

Anonymkode: 04f6d...abf

Er det noe mål? 

• Liker 1
Skrevet

studere mer?

AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke nok med jobb, barn, mann og hus?

Er du ikke i tidsklemma slik som andre som har barn og familie?

Er det adhd gjør at du er så ambisiøs?

Anonymkode: d14f2...d61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobbe med takknemlighet og sette pris på det du har uten å stadig måtte kjempe etter ytre motiverte mål? 

Anonymkode: ee87a...362

• Liker 1
Skrevet

Hva med multisport? Da går du kanskje saktere lei? Du kan se på serier mens du spinner på sykkelen, ta en joggetur mens du hører på podcast og svømme mens du dagdrømmer? 80% av treningen er med så lav intensitet at du ikke blir sliten uansett

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 21.56):

Trenger ett mål  å jobbe mot, forslag? Har vurdert å trene til maraton eller noe i den duren.

vet jeg kunne funnet meg en hobby, men med ADHD så mister jeg så fort interessen. Dermed har jeg ørten påstarta prosjekter som aldri blir fullført.

Ha som mål å fullføre noen av prosjektene du startet på, men ikke fullførte. 

Med ADHD så trenger du ikke NYE mål å jobbe mot. Folk med ADHD har som regel alt for mange mål, problemet er at de hopper fra oppgav til oppgave uten å fullføre noen av dem. 

Anonymkode: 4f4c4...6fb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 21.56):

Kanskje du kan gjøre noe fint for andre og ikke bare fokusere på deg selv? Det er hundrevis av organisasjoner og foreninger som trenger frivillige til å gjøre en innsats. Røde kors, Redningsselskapet, Turistforeningen, Kirken, Speideren, Idrettslag, Festivaler, Historielag, Musikkorps, Losjer, Frivilligsentraler, Gjenbruksbutikker osv.. Bare å velge...

Anonymkode: c198b...5a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...