AnonymBruker Skrevet 6. juni #21 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen som glemte å trykke på anonymknappen på innlegg nr 2... Anonymkode: 6f355...8a6 Skjønner ikke hva som var så morsomt med det hun skrev. Anonymkode: c5b4f...a4b
AnonymBruker Skrevet 6. juni #22 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Skjønner ikke hva som var så morsomt med det hun skrev. Anonymkode: c5b4f...a4b Ingenting. Det var en som skrev en helt elendig vits, knapt nok en vits i det hele tatt, og så skulle svare seg selv som anonym og late som han/hun var en annen person som syntes vitsen var dritmorsom. Så glemte vedkommende å trykke på anonymknappen, så det hele ble bare enda flauere. Anonymkode: 1f551...981
AnonymBruker Skrevet 6. juni #23 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Takk for svar. Helt enig i at d hadde vært best med langvarig prevensjon. Tingen er at gynekolog har ikke anbefalt gjeninnsett av spiral og jeg tåler ikke hormoner. Men som jeg skrev i innlegget mitt over så lurer vi nå på om tidspunktet egentlig kanskje er fint å bli gravide. Har bare ikke tenkt over d. Men blir jo sikkert litt lei meg nå da hvis d skulle vise seg at vi ikke blir gravide lell. Anonymkode: c5b4f...a4b Tåler du ikke hormoner, og spiral ikke er anbefalt, så vet gynekologer at pesar er oppfunnet og fortsatt et bra prevensjonsmiddel. Å ta angrepiller x 2 i samme syklus er heller ikke anbefalt. Du roter fryktelig mye med hormonene dine når du tar angrepiller. Forresten en ting til, du tåler ikke hormonprevensjon, hvordan tåler du da angrepiller som er full av hormoner? Anonymkode: 5a4dd...c9c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå