AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Jeg hadde ubeskyttet sex på søndag og tok angrepille innen et halvt døgn. Tror d var før eggløsning. Hadde sex med kondom i dag som sprakk, og får ikke tak i angrepille for jeg og kjæresten er på en hytte ute i gokk med familien…. Tror dere det er sjans for å bli gravide nå siden jeg tok den angrepillen søndag? Anonymkode: c5b4f...a4b
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Ja, det er det. Hvor stor sjansen er, kan man ikke vite. Anonymkode: f311a...4db
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja! Anonymkode: 07f23...d83 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er det. Hvor stor sjansen er, kan man ikke vite. Anonymkode: f311a...4db Skulle ifølge Flo-appen hatt eggløsning i dag… kan jeg likevel bli gravid i dag da? Eller er d mer sannsynlig at jeg kan bli gravid igjen neste uke i stede? Anonymkode: c5b4f...a4b
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni Ville heller tenkt det var usannsynlig…men umulig, absolutt ikke. Det kan være lett å bli gravid for noen. Noen blir gravide tross angrepille uansett. Anonymkode: 2e92c...8a3
AnonymBruker Skrevet 6. juni #6 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville heller tenkt det var usannsynlig…men umulig, absolutt ikke. Det kan være lett å bli gravid for noen. Noen blir gravide tross angrepille uansett. Anonymkode: 2e92c...8a3 Leste du svaret mitt rett over ditt? Anonymkode: c5b4f...a4b
AnonymBruker Skrevet 6. juni #9 Skrevet 6. juni Hvorfor ikke bruke beskyttelse så slipper du disse bekymringene. Anonymkode: 7dfc8...a20
AnonymBruker Skrevet 6. juni #10 Skrevet 6. juni Angrepillen skal jo i utgangspunktet ha utsatt eggløsningen din. Så vil tro det går fint. Men 100% sikkert er det jo ikke. Anonymkode: 9e7c0...4f6
AnonymBruker Skrevet 6. juni #11 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle ifølge Flo-appen hatt eggløsning i dag… kan jeg likevel bli gravid i dag da? Eller er d mer sannsynlig at jeg kan bli gravid igjen neste uke i stede? Anonymkode: c5b4f...a4b Ja, søndag er jo ganske mange dager siden sånn angrepillevirkningstidmessig nå og eggløsningen kommer jo den dagen den kommer. Hvorfor skulle det blitt utsatt til neste uke når eggløsning sannsynligvis er i dag? Skjønner ikke helt logikken her? Anonymkode: 2f991...199
AnonymBruker Skrevet 6. juni #12 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, søndag er jo ganske mange dager siden sånn angrepillevirkningstidmessig nå og eggløsningen kommer jo den dagen den kommer. Hvorfor skulle det blitt utsatt til neste uke når eggløsning sannsynligvis er i dag? Skjønner ikke helt logikken her? Anonymkode: 2f991...199 Angrepillen virker ved at den hindrer og/eller utsetter eggløsningen, ifølge Google-kilder. Anonymkode: c5b4f...a4b
AnonymBruker Skrevet 6. juni #13 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde ubeskyttet sex på søndag og tok angrepille innen et halvt døgn. Tror d var før eggløsning. Hadde sex med kondom i dag som sprakk, og får ikke tak i angrepille for jeg og kjæresten er på en hytte ute i gokk med familien…. Tror dere det er sjans for å bli gravide nå siden jeg tok den angrepillen søndag? Anonymkode: c5b4f...a4b Du kan ta angrepille opp til fem dager etter at du har hatt sex. På apoteket gir de også råd om å ta det selv om det har gått opp til syv dager. Hvor lenge er du på hyttetur? Anonymkode: 6f355...8a6
AnonymBruker Skrevet 6. juni #14 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvorfor ikke bruke beskyttelse så slipper du disse bekymringene. Anonymkode: 7dfc8...a20 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skulle ifølge Flo-appen hatt eggløsning i dag… kan jeg likevel bli gravid i dag da? Eller er d mer sannsynlig at jeg kan bli gravid igjen neste uke i stede? Anonymkode: c5b4f...a4b Ja, du kan bli gravid i dag. Eller i morgen. Eller neste uke. Du er en kvinne i fertil alder. Det er ALLTID en risiko for å bli gravid. Det finnes ikke sikre perioder. Du er aldri trygg, aldri. Kvinnekroppen gjør de merkeligste krumspring, spesielt når du driver og tar angrepiller, så det er umulig å vite. Kanskje på tide å vurdere en mer langvarig prevensjon? Anonymkode: f311a...4db
Vibelator Skrevet 6. juni #15 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde ubeskyttet sex på søndag og tok angrepille innen et halvt døgn. Tror d var før eggløsning. Hadde sex med kondom i dag som sprakk, og får ikke tak i angrepille for jeg og kjæresten er på en hytte ute i gokk med familien…. Tror dere det er sjans for å bli gravide nå siden jeg tok den angrepillen søndag? Anonymkode: c5b4f...a4b Damer er jo ikke kåte lærer man jo,så ingen fare.Du har ikke hatt sex
Vibelator Skrevet 6. juni #16 Skrevet 6. juni Vibelator skrev (Akkurat nå): Damer er jo ikke kåte lærer man jo,så ingen fare.Du har ikke hatt sex 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 6. juni #17 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du kan ta angrepille opp til fem dager etter at du har hatt sex. På apoteket gir de også råd om å ta det selv om det har gått opp til syv dager. Hvor lenge er du på hyttetur? Anonymkode: 6f355...8a6 Er her til neste helg. Men jeg og kjæresten har snakket om kanskje det hadde blitt fint å bli gravide nå. Egentlig ingen grunn til å ikke gjøre d. Vi har d fint og har alt på plass. Passelig alder og. Føler d er feil å ta enda en angrepille… Anonymkode: c5b4f...a4b
AnonymBruker Skrevet 6. juni #18 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, du kan bli gravid i dag. Eller i morgen. Eller neste uke. Du er en kvinne i fertil alder. Det er ALLTID en risiko for å bli gravid. Det finnes ikke sikre perioder. Du er aldri trygg, aldri. Kvinnekroppen gjør de merkeligste krumspring, spesielt når du driver og tar angrepiller, så det er umulig å vite. Kanskje på tide å vurdere en mer langvarig prevensjon? Anonymkode: f311a...4db Takk for svar. Helt enig i at d hadde vært best med langvarig prevensjon. Tingen er at gynekolog har ikke anbefalt gjeninnsett av spiral og jeg tåler ikke hormoner. Men som jeg skrev i innlegget mitt over så lurer vi nå på om tidspunktet egentlig kanskje er fint å bli gravide. Har bare ikke tenkt over d. Men blir jo sikkert litt lei meg nå da hvis d skulle vise seg at vi ikke blir gravide lell. Anonymkode: c5b4f...a4b
AnonymBruker Skrevet 6. juni #19 Skrevet 6. juni Vibelator skrev (4 minutter siden): Damer er jo ikke kåte lærer man jo,så ingen fare.Du har ikke hatt sex Vibelator skrev (3 minutter siden): 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Hææ Anonymkode: c5b4f...a4b
AnonymBruker Skrevet 6. juni #20 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hææ Anonymkode: c5b4f...a4b Noen som glemte å trykke på anonymknappen på innlegg nr 2... Anonymkode: 6f355...8a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå