AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Jeg bestilte og betalte via vipps for en vare på nett. Men så viste det seg at vi ikke trengte den likevel. Den kan returneres i butikk, noe vi tenker å gjøre. Men, det er mest praktisk om mannen drar og gjør det alene. Går det an, eller må personen som bestilte og betalte være til stede? Butikken er et stykke å kjøre unna, derfor spør jeg her om noen vet så det ikke blir helt bomtur for mannen. Anonymkode: bc2a7...557
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni Det bør ikke være noe problem så sant han har kvitteringen, de betaler nok bare tilbake til der hvor det ble betalt fra Anonymkode: 2caec...ffc
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Det viktigste er vel kvittering? Kan ikke skjønne hvorfor ikke mannen din skal kunne returnere varen med kvittering, men du kan jo ringe butikken og spørre? Anonymkode: 4cdc2...11d
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg bestilte og betalte via vipps for en vare på nett. Men så viste det seg at vi ikke trengte den likevel. Den kan returneres i butikk, noe vi tenker å gjøre. Men, det er mest praktisk om mannen drar og gjør det alene. Går det an, eller må personen som bestilte og betalte være til stede? Butikken er et stykke å kjøre unna, derfor spør jeg her om noen vet så det ikke blir helt bomtur for mannen. Anonymkode: bc2a7...557 Ring eller send en e-post il butikken og spør. Bare butikken kan gi deg svar på spørsmålet ditt. Anonymkode: dd5b7...c14
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni Returer kan tas av hvem som helst, men tilbakebetalingene gjøres oftest til samme konto som varen var kjøpt fra. Så send han med kortet som du vioset fra. Anonymkode: b5885...158 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå