Gå til innhold

Retur av vare - kan noen andre gjøre det for meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte og betalte via vipps for en vare på nett. Men så viste det seg at vi ikke trengte den likevel. Den kan returneres i butikk, noe vi tenker å gjøre. Men, det er mest praktisk om mannen drar og gjør det alene. 

Går det an, eller må personen som bestilte og betalte være til stede?

Butikken er et stykke å kjøre unna, derfor spør jeg her om noen vet så det ikke blir helt bomtur for mannen.

Anonymkode: bc2a7...557

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det bør ikke være noe problem så sant han har kvitteringen, de betaler nok bare tilbake til der hvor det ble betalt fra 

Anonymkode: 2caec...ffc

AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er vel kvittering? Kan ikke skjønne hvorfor ikke mannen din skal kunne returnere varen med kvittering, men du kan jo ringe butikken og spørre? 

Anonymkode: 4cdc2...11d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg bestilte og betalte via vipps for en vare på nett. Men så viste det seg at vi ikke trengte den likevel. Den kan returneres i butikk, noe vi tenker å gjøre. Men, det er mest praktisk om mannen drar og gjør det alene. 

Går det an, eller må personen som bestilte og betalte være til stede?

Butikken er et stykke å kjøre unna, derfor spør jeg her om noen vet så det ikke blir helt bomtur for mannen.

Anonymkode: bc2a7...557

Ring eller send en e-post il butikken og spør. Bare butikken kan gi deg svar på spørsmålet ditt. 

Anonymkode: dd5b7...c14

AnonymBruker
Skrevet

Returer kan tas av hvem som helst, men tilbakebetalingene gjøres oftest til samme konto som varen var kjøpt fra. Så send han med kortet som du vioset fra.

Anonymkode: b5885...158

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...