Gå til innhold

Drikke 0,7 liter 55% sprit på en kveld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En åpnet flaske holder seg leeenge.. Hvorfor drikke opp hele, når du kan ha en ganske bra hefits kveld men gjenta det to/tre ganger på samme flaske..? Billigere blir det også. 

Anonymkode: a70dc...b2a

*heftig

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ja det er når man er ung å uerfaren man lærer! Men hvorfor gjøre det på den harde måten. Da jeg var ung og uerfaren holdt med en 0,35 flaske 40 for å bli fotløs å spysyk! Trenger ikke å risikere livet med alkoholforgiftning. Ellers så håper jeg du har noen som kan ringe 113, samt foreldrene dine så de kan møte deg på sykehus.

Anonymkode: 743ef...d6a

Litt vel mye drama for litt sprit eller? Litt over en kcart flaske drukket opp, dette vil nok gå bra, kvelden er bare 22 enda 

Anonymkode: 57e98...e55

AnonymBruker
Skrevet
Grüner skrev (41 minutter siden):

Det høres litt mye ut! Det er jo ikke akkurat ei flaske vin… Og hvorfor må du absolutt drikke opp hele flaska? Spriten holder seg jo lenge etter at den er åpnet.

Jeg vil bare blir skikkelig full for en ganskgs skyld 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er vel den som skal dryppes på sukker. Og det er jo urter i den, så det blir ikke det samme som du drikker ren sprit. 

Om du greier å drikke opp den flaska, så kommer du nok aldri til å drikke mer absint igjen.

Anonymkode: f46dd...732

Den var vekdig god, så blir nok fast på meg denne ☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan fint blande drinker med absint, også ok å drikke det bart. Men TS kommer til å spy og/eller passe ut av den 

Anonymkode: 994e5...d45

Drukket litt over kvart flaske allerede og er i perfekt form ☺️ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

En åpnet flaske holder seg leeenge.. Hvorfor drikke opp hele, når du kan ha en ganske bra hefits kveld men gjenta det to/tre ganger på samme flaske..? Billigere blir det også. 

Jeg.vil bli dritings for en gangs skyld, har nå ei kvinne hjemme så jeg slipper det med å date opp ei i kveld/natt, jeg har funnet drømmrdama og bytte hu ikke bot noenn

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg.vil bli dritings for en gangs skyld, har nå ei kvinne hjemme så jeg slipper det med å date opp ei i kveld/natt, jeg har funnet drømmrdama og bytte hu ikke bot noenn

Skjønner at du vil bli dritings. Men det blir du uten å drikke hele flaska. Så hvorfor ikke spare halvparten til en annen gang? 

Anonymkode: 6ce0a...4e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

blir iallfall ikke noe på deg om du tømmer den flaska i kveld 🤣🤣 

men takk for forsøk på trolling 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har drukket 1 liter sprit på 40% to ganger i mitt liv. Skjønner ikke at jeg tålte det. Veide i tillegg 55 kg. Har ikke drukket på årevis og kjenner at jeg fremdeles får en slags psykisk reaksjon i kroppen når jeg tenker på det. Anbefaler IKKE. Du kan dø av alkoholforgiftning eller ende på pumping. 

Anonymkode: 4f389...bb5

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor må du drikke den opp? Og hvorfor drive med utregning og slikt på forhånd? Bare drikk litt rolig, og kjenn etter underveis. Når du blir godfull (godt humør, litt mindre hemninger, men ikke stupfull, snøvlende og sjanglende), tar du et glass vann, før du drikker litt svakere drammer i rolig tempo så du holder deg på det promillenivået. Det som blir til overs, sparer du til neste gang.

AnonymBruker
Skrevet

du drikke hele flaska?? 
hvorfor ikke begynne med et par drinker så avslutter du når du føler det er nok?

har du ikke noen indre alkometer i det hele tatt?

Anonymkode: 77144...f0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du stoppet før flaska var tom... Denne alkoholmengden tilsvarer fire flasker vin på 13%. Det gøyeste er jo å være brisen, ikke full. Og sannsynligheten for blackout stor, og du risikerer pumping eller død...

Anonymkode: 93e03...65b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever jeg, måtte ikke pumpes 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Har spist på forhånd, drikker vann og blandevann så skal nok gå bra. Helsen er jeg ikke så bekymret for, det er skremselspropaganda, men det at det kan bli for mye er det jeg lurer på, ikke hvordan leveren liker slkohol eller ikke 

Du er tydelig ikke oppdatert på forskning rundt alkoholinntak. Det å drikke så mye på en gang er farlig for helsen!

Men din uhelse...

Anonymkode: f5af4...c89

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er tydelig ikke oppdatert på forskning rundt alkoholinntak. Det å drikke så mye på en gang er farlig for helsen!

Men din uhelse...

Hører ikke på skremselspropaganda nei

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

... jeg har funnet drømmrdama og bytte hu ikke bot noenn

Du trenger overhodet ikke å bekymre deg for akkurat det.

Hun kommer til å bytte bort deg om du fortsetter som nå.

Men selvfølgelig vil du benekte det nå. Og den dagen hun bytter deg bort pga. ditt alkoholforbruk, så sitter du igjen og forstår ingenting. Klassisk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Drukket litt over kvart flaske allerede og er i perfekt form ☺️ 

Hva er vitsen med å drikke seg dritings for å sitte på kvinneguiden? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...