Gå til innhold

Drikke 0,7 liter 55% sprit på en kveld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt en flaske 0,7% med 55% alkohol, kan denne drikkes opp på en kveld for en mann på 110 kg og 192 cm høy?

Anonymkode: 57e98...e55

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du mener vel 60%? Om du er drevet dranker går det, vil ikke anbefale. Siden du spør hær så ikke gjør det, du havner på pumping. Kjøp under 40% neste gang.

Anonymkode: dde07...5d0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Siden du spør, så vet du sikkert ikke hva du tåler! Derfor blir svaret nei! Du skal være ganske erfaren med alkohol for ikke å havne på,sykehus å bli pumpet med slik mengde……

Anonymkode: 743ef...d6a

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde vært veldig redd for alkoholforgiftning. Med mindre du er alkoholiker fra før, og kroppen din er tilvendt over lang tid store alkoholinntak pr dag. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du mener vel 60%? Om du er drevet dranker går det, vil ikke anbefale. Siden du spør hær så ikke gjør det, du havner på pumping. Kjøp under 40% neste gang.

Vurderte 60% også men endte på absente 55% istedenfor. Jeg har drukket noe tidligere men ikke så mye, har drukket absolut vodka et par ganger, den er vel på ca 40%. Kastet opp en gang av den men det var for at jeg drakk for fort, nå planlegger jeg hele kvelden

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Siden du spør, så vet du sikkert ikke hva du tåler! Derfor blir svaret nei! Du skal være ganske erfaren med alkohol for ikke å havne på,sykehus å bli pumpet med slik mengde……

Har drukket litt 40% tidligere men er ikke veldig vandt til sprit. Sjekket promillekalkulatoren, skal da gå greit det på hele kvelden og natten?

AnonymBruker
Skrevet

Hell hele dritten i dass. Sprit er idioti å drikke. Hold deg til øl eller lettøl så gjør du heller ikke noe du vil angre på 

Anonymkode: 87a49...a18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (19 minutter siden):

Jeg hadde vært veldig redd for alkoholforgiftning. Med mindre du er alkoholiker fra før, og kroppen din er tilvendt over lang tid store alkoholinntak pr dag. 

Har drukket 40% men ikke 55%, er 15% opp mye?  Ikke drukket mye 40 heller men er ikke første flaska ligsom eller jomfru eller hva man skal si

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hell hele dritten i dass. Sprit er idioti å drikke. Hold deg til øl eller lettøl så gjør du heller ikke noe du vil angre på 

Anonymkode: 87a49...a18

Drikker aldri øl da jeg blir kvalm av det, vet ikke hvorfor 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har kjøpt en flaske 0,7% med 55% alkohol, kan denne drikkes opp på en kveld for en mann på 110 kg og 192 cm høy?

Ja den kan drikkes opp, men du bør ikke drikke hele - spesielt hvis du ikke er vant til å drikke slikt

Anonymkode: 994e5...d45

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har drukket litt 40% tidligere men er ikke veldig vandt til sprit. Sjekket promillekalkulatoren, skal da gå greit det på hele kvelden og natten?

Du  ikke drikke opp hele flasken. Ta den med deg hjem eller la den ligge igjen på forspielet du er på, så kan du hente den senere. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nøyaktig like høy og tung som deg, og vant med alkohol, og dette er alt for mye!

Anonymkode: 8bf44...005

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja den kan drikkes opp, men du bør ikke drikke hele - spesielt hvis du ikke er vant til å drikke slikt

Anonymkode: 994e5...d45

Har drukket litt 40% men ikke 55 før, er 15 opp merkbart?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor må du drikke alt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har tydeligvis ikke et nært forhold til din lever eller helse og liv ellers, så kjør på og risiker å miste dette helt...

Du drikker selvfølgelig ikke nærmere en liter sprit på en kveld!

Anonymkode: f5af4...c89

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er nøyaktig like høy og tung som deg, og vant med alkohol, og dette er alt for mye!

Anonymkode: 8bf44...005

Åja, hvor mye er du vandt til å drikke? Og hva drikker du?

AnonymBruker
Skrevet
Amy71 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor må du drikke alt?

Planen er å dra den skikkelig ut i kveld ja 

Skrevet (endret)

Man blir veldig full, men er man vant med å drikke hardt går det nok bra. Som uvant blir man nok skikkelig dritings og dårlig = kan være farlig. Spiller også inn om "en kveld" er fra 22 - 02 eller om det er fra ettermiddagen, hele kvelden og natta inkludert nachpiel...

Da jeg var 18 drakk jeg en gang 0,5 liter 90% hjemmebrent på en kveld. Og huska det meste dagen etter også. Og under 55 kg tung. Nå er jeg nesten 15 kg tyngre og tåler kanskje 5-6 stk 0,4 cl shot'er 40% for å bli cirka like ubrukbar 😉

Endret av Tekumseh79
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har drukket litt 40% men ikke 55 før, er 15 opp merkbart?

Ikke drukket mye før, å sette seg som mål å drikke 0,7 med 55% er galskap.  JA 15 % er merkbart. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har tydeligvis ikke et nært forhold til din lever eller helse og liv ellers, så kjør på og risiker å miste dette helt...

Du drikker selvfølgelig ikke nærmere en liter sprit på en kveld!

Anonymkode: f5af4...c89

Har spist på forhånd, drikker vann og blandevann så skal nok gå bra. Helsen er jeg ikke så bekymret for, det er skremselspropaganda, men det at det kan bli for mye er det jeg lurer på, ikke hvordan leveren liker slkohol eller ikke 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...