Gå til innhold

En eller to uker til Syden med bhg barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alene med to barn i bhg alder. Dette er tredje året vi skal til Syden sammen. De andre to årene har vi vært borte i en uke. Usikker på om jeg skal bestille to nå. Eller blir det kjedelig på andre uka for barna? Noen med erfaring her? 

Anonymkode: 3151b...eb3

Skrevet

Vi bestiller alltid 12+ dager. Ei uke går alt for fort.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

10 dager

Anonymkode: 3760a...cac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pleid å være borte så lenge som mulig.

Min trivdes godt i utlandet og var veldig tilpasningsdyktig i forhold til liggetiden så lenge det ble nok søvn. Vi gikk ikke ut midt på dagen når solen var på det varmeste så vi ble litt som spanjolene med siesta og sene liggetiden. Vi har alltid reist steder med fine uteområder i nærheten, typ store parker, lekeplasser, tivoli og annet gøy. 

Føler du må ta valget selv utifra at du kjenner dine barn best og hvordan de er. Men viss dere har hatt det fint og barna er enkle å ha med på ferie ser jeg ikke hvorfor 2 uker skal være et problem.

Anonymkode: 15226...a3a

• Liker 2
Skrevet

Syns det er fint med 2 uker hvis man kan bytte lokasjon etter en uke. For eksempel et annet hotell på en annen del av øya/byen eller hvor man enn er. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker to uker, føler jeg får tid til å lande mer og trenger ikke «stresse med å slappe av».  Har med mine barnehagebarn på to ukers ferie, merker de og finner seg bedre til rette enn hvis de har kortere opphold. 

Anonymkode: fa4a6...f4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det ikke er nå på sommeren du tenker så ville jeg iallefall valgt 2 uker. Vanskelig med skolebarn å reise to uker,cutenom på sommeren da. Benytt sjansen til lengre ferier! 

Anonymkode: 61ba3...3c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (14 timer siden):

Syns det er fint med 2 uker hvis man kan bytte lokasjon etter en uke. For eksempel et annet hotell på en annen del av øya/byen eller hvor man enn er. 

Jeg også, jeg synes to uker på samme sted er for lenge. Skal jeg være to uker på samme sted må jeg i alle fall ha leiebil.

Anonymkode: 3127b...973

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2 uker på samme sted blir fort kjedelig. Med mindre man leier bil og kan farte litt rundt, eller ta båt til andre steder / øyer, og bare ha hotellet som en base.

10 dager er nok på ett sted. 

Anonymkode: 8fa23...157

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...