AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Kan dere som har mer enn 1 barn fortelle meg om dere vil anbefale å få flere? 2? 3? Noe mer er egentlig ikke aktuelt men er nysgjerrig på om vi bør ha 1, 2 eller 3 Anonymkode: c2652...2ac
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Har 2, akkurat passe. Vi er en forelder per barn og kan følge opp alt. Det er 2 år mellom dem og de har mye glede av hverandre. Barn nr 3 er ikke aktuelt engang fordi vi ikke ønsker å gjøre hverdagen mer hektisk, dyrere eller ha mindre tid til hvert barn. Anonymkode: be21d...4dd 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har 2, akkurat passe. Vi er en forelder per barn og kan følge opp alt. Det er 2 år mellom dem og de har mye glede av hverandre. Barn nr 3 er ikke aktuelt engang fordi vi ikke ønsker å gjøre hverdagen mer hektisk, dyrere eller ha mindre tid til hvert barn. Anonymkode: be21d...4dd Støtter denne. Har også 2 Anonymkode: a7831...96a 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Kan dere som har mer enn 1 barn fortelle meg om dere vil anbefale å få flere? 2? 3? Noe mer er egentlig ikke aktuelt men er nysgjerrig på om vi bør ha 1, 2 eller 3 Anonymkode: c2652...2ac Har 3, anbefaler 2 😅 Anonymkode: 7a014...ee4 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Elsker å ha 3, de har alltid noen å være med 🥰 Anonymkode: 43fd2...198 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden Jeg har 2, men hadde lyst på 3. Men her ble det samlivsbrudd etter nummer 2, og jeg ble helt alene med de. Begge har og diagnoser. Så jeg er glad for at det ble 2, siden jeg ble alene. Men jeg har fint klart å ta meg av 2. De er unge voksne nå, og jeg har et utrolig godt forhold til de, og de har et utrolig godt forhold til hverandre. Anonymkode: 68b2b...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Har 4, synes det er helt perfekt jeg. Anonymkode: 36ef5...3ff 1 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har 3, anbefaler 2 😅 Anonymkode: 7a014...ee4 Jeg også. Anonymkode: b2856...48d 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Skrevet 19 timer siden Har to. Ingen hadde vært perfekt. Anonymkode: da5be...bee 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Skrevet 16 timer siden Har 3. fikk først 1, så tvillinger. to hadde vært mer enn nok, burde gitt oss på 1! Anonymkode: 7c476...9ed 1
Mr X Skrevet 15 timer siden #14 Skrevet 15 timer siden Har tre med de siste to litt over ett år i mellom. De hadde utrolig selskap av hverandre og jeg kunne ikke tenkt meg noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Mamma har fire, hun anbefaler det! Jeg hadde også gått for det om jeg hadde truffet mannen mi tidligere. Har to, usikker på om vi får til en tredje. Fire er vi dessverre for gamle til🥺 Anonymkode: 684e1...f78 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden Jeg har fire, burde stoppet på to. (Nr tre ble tvilling, så planen var tre) Har vært alt for hektisk, helsa har ikke tålt det, og ekteskapet tålte det ikke. Jeg ser for min del at to stk med to år mellom ville vært ideelt. Anonymkode: df5a3...20f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå