AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Hun i butikken sa kjekt at alle har jo sett en bh før, sant.. Men jeg vil forsøke og finne noe litt usynlig, jeg har litt pupper så sånn tape du setter på tror jeg kanskje ikke er det som er greia? jeg vet det finnes bh uten stropper, men sitter det noe fint, synes de blir så massive og ikke løfter de noe. Burgunder Reflect halterneck topp | Dame | Bik Bok Anonymkode: a68c4...dfb
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni Det finnes da BH-er som er lagd for å bruke til det. Sjekk ut undertøysavdelingene. Anonymkode: 2a7f7...6b6 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Du kjøper en halteneck- BH. De har bånd rundt halsen, istedet for skulderstropper. Anonymkode: 6694c...cb3 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni Halterneck- eller stroppeløs bh 👍🏻 Synes ikke det er noe pent når stroppene på bhen synes. Anonymkode: d28d4...cee 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni Slike bher fungerer dårlig med store pupper. Hva med kun nipple covers? Anonymkode: cdca2...176 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #6 Skrevet 6. juni Takk for svar. Jeg har prøvd noen bher uten stropper men de satt ikke så pent på meg. Skal se om jeg finner en halterneck-bh. har D cup og er 75- 80 cm rundt så er en som trenger litt støtte også😁 Anonymkode: a68c4...dfb
AnonymBruker Skrevet 6. juni #7 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slike bher fungerer dårlig med store pupper. Hva med kun nipple covers? Anonymkode: cdca2...176 Du synes nipple covers gir bedre støtte enn stropløs bh? Anonymkode: d9697...0b0 5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Takk for svar. Jeg har prøvd noen bher uten stropper men de satt ikke så pent på meg. Skal se om jeg finner en halterneck-bh. har D cup og er 75- 80 cm rundt så er en som trenger litt støtte også😁 Anonymkode: a68c4...dfb Prøv og gå ned i omkrets og opp i cup, stroppløs bør sitte godt. Bruker 65 f i stroppløs og 70 e til vanlig. mange BH-er har multistropper , som du både kan bruke som halterneck, krysse bak og som vanlig. sjekk ut feks Avero eller tom fra Marie jo. Anonymkode: d9697...0b0
AnonymBruker Skrevet 6. juni #9 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): har D cup og er 75- 80 cm rundt så er en som trenger litt støtte også😁 Anonymkode: a68c4...dfb 75/80D er ikke spesielt stort altså… Dersom du mener du har store bryster, så anbefaler jeg deg å oppsøke en ordentlig undertøysbutikk og få en bh som sitter ordentlig. Det mistenker jeg at du ikke har. Null problem med stroppeløs til store bryster, dersom bh’en har riktig størrelse Hilsen 70F 😉 Anonymkode: e6314...c21 4
Minmorsbarn Skrevet 6. juni #10 Skrevet 6. juni (endret) Det finnes en liten platikkgreie man kan kjøpe bl.a på Lindex som samler bhstroppene slik at de passer under halternecktopper. Ser ut som en oval ca 5-6 cm lang. Koster ikke mange kronene Fant den nå, kalles ‘bra strap holder’ koster 79 for en topak med en svart og en hvit. (På Lindex) Endret 6. juni av Minmorsbarn Tillegg 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #11 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Takk for svar. Jeg har prøvd noen bher uten stropper men de satt ikke så pent på meg. Skal se om jeg finner en halterneck-bh. har D cup og er 75- 80 cm rundt så er en som trenger litt støtte også😁 Anonymkode: a68c4...dfb Jeg har 75d og føler puppene mine er ganske små..? Ville gått uteb bh, bare Anonymkode: 6b3b1...cc6 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni #12 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 75/80D er ikke spesielt stort altså… Dersom du mener du har store bryster, så anbefaler jeg deg å oppsøke en ordentlig undertøysbutikk og få en bh som sitter ordentlig. Det mistenker jeg at du ikke har. Null problem med stroppeløs til store bryster, dersom bh’en har riktig størrelse Hilsen 70F 😉 Anonymkode: e6314...c21 Jeg var vel egentlig en E cup men lurer på om jeg er blitt litt mindre etter vektnedgang. Men synes jo at jeg fortsatt har litt pupper og er ikke komfortabel med å gå uten. Anonymkode: a68c4...dfb 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #13 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): 75/80D er ikke spesielt stort altså… Dersom du mener du har store bryster, så anbefaler jeg deg å oppsøke en ordentlig undertøysbutikk og få en bh som sitter ordentlig. Det mistenker jeg at du ikke har. Null problem med stroppeløs til store bryster, dersom bh’en har riktig størrelse Hilsen 70F 😉 Anonymkode: e6314...c21 En 70F har jo like store pupper som en 80D? 70F = 75E = 80D i selve cupen. Du mente kanskje du har små pupper? Det var litt uklart. Anonymkode: cec7d...3ef 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni #14 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du synes nipple covers gir bedre støtte enn stropløs bh? Anonymkode: d9697...0b0 Nei, men at det er mye finere med kun nipplecovers enn en synlig bh. Med den størrelsen på puppene er de ikke så store at det er vulgært å gå uten bh? Anonymkode: cdca2...176
AnonymBruker Skrevet 7. juni #15 Skrevet 7. juni Minmorsbarn skrev (17 timer siden): Det finnes en liten platikkgreie man kan kjøpe bl.a på Lindex som samler bhstroppene slik at de passer under halternecktopper. Ser ut som en oval ca 5-6 cm lang. Koster ikke mange kronene Fant den nå, kalles ‘bra strap holder’ koster 79 for en topak med en svart og en hvit. (På Lindex) Jeg tror du tenker på bryterrygg, ikke halterneck. Halterneck har ikke stoff øverst på ryggen i det hele tatt, bare en reim over nakken, så stroppene vil være akkurat like synlig både med og uten denne dingsen. Anonymkode: 6ed65...fd9 2
Pinkee Skrevet 7. juni #16 Skrevet 7. juni Vet jeg har sett blanke stropper til slike bh'er med løse stropper, men det er lenge siden. Men, spør rundt
AnonymBruker Skrevet 7. juni #17 Skrevet 7. juni Altså, den toppen er såpass utringet i ryggen at alle BHer blir synlige? Anonymkode: cec7d...3ef 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #18 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Slike bher fungerer dårlig med store pupper. Hva med kun nipple covers? Anonymkode: cdca2...176 Nipple-covers har jo ikke støtte i det hele tatt, så de fungerer i hvert fall ikke på større bryster 😅 Jeg bruker 75D selv, og kan ikke bruke nipple-covers. Trenger noe som løfter. Brystvortene/areolaene mine er i tillegg så store at jeg fortsatt har tilgode å finne noen nipple-covers som har stor nok diameter til å faktisk dekke dem. Anonymkode: d28d4...cee
AnonymBruker Skrevet 7. juni #19 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): 75/80D er ikke spesielt stort altså… Dersom du mener du har store bryster, så anbefaler jeg deg å oppsøke en ordentlig undertøysbutikk og få en bh som sitter ordentlig. Det mistenker jeg at du ikke har. Null problem med stroppeløs til store bryster, dersom bh’en har riktig størrelse Hilsen 70F 😉 Anonymkode: e6314...c21 Du skjønner at 70 f og 80 D er like stort? Enig i at det er null problem og få stroppløs til og sitte ordentlig med riktig str. Anonymkode: d9697...0b0 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni #20 Skrevet 7. juni Pinkee skrev (29 minutter siden): Vet jeg har sett blanke stropper til slike bh'er med løse stropper, men det er lenge siden. Men, spør rundt Tror de fleste undertøysbutikker har det, det kan også bestilles på nett. Allikevel så man jo finne en stroppløs bh som sitter godt, og kjøpe feil str og ha sin lit til og legge vekten på disse stroppene vil nok neppe bli pent. Anonymkode: d9697...0b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå