Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bevisst fra de som jobber på kundeservice på Apple og la kundene sitte i evigheter med dårlig ventemusikk, stadig sette deg over til feil avdeling (en avdeling som ikke kan sette deg tilbake, så man må ringe på nytt og på nytt, være utilgjengelige og bare late som de vil hjelpe? «Jeg skriver haster på den jeg»… ja særlig!!!! Er det for at vi til slutt skal gi opp og bare kjøpe nytt produkt? 


 

Anonymkode: 0c4b1...f60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har motsatt erfaring. Jeg har fått svært god kundeservice av Apple. 

Anonymkode: f85cf...9df

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Er det bevisst fra de som jobber på kundeservice på Apple og la kundene sitte i evigheter med dårlig ventemusikk, stadig sette deg over til feil avdeling (en avdeling som ikke kan sette deg tilbake, så man må ringe på nytt og på nytt, være utilgjengelige og bare late som de vil hjelpe? «Jeg skriver haster på den jeg»… ja særlig!!!! Er det for at vi til slutt skal gi opp og bare kjøpe nytt produkt? 


 

Anonymkode: 0c4b1...f60

Dette er som å ringe til ett hvert annet offentlig kontor eller en butikk kjede. 

Anonymkode: 37c24...0a1

AnonymBruker
Skrevet

Kom deg på et eplehus ved nærmeste senter. Vi hjelper gjerne med alt du måtte lure. Vi har så mye tid her, fordi ingen har råd til disse dyrere tingene uansett.

Anonymkode: 89512...7f7

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...