AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Er det bevisst fra de som jobber på kundeservice på Apple og la kundene sitte i evigheter med dårlig ventemusikk, stadig sette deg over til feil avdeling (en avdeling som ikke kan sette deg tilbake, så man må ringe på nytt og på nytt, være utilgjengelige og bare late som de vil hjelpe? «Jeg skriver haster på den jeg»… ja særlig!!!! Er det for at vi til slutt skal gi opp og bare kjøpe nytt produkt? Anonymkode: 0c4b1...f60
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni Jeg har motsatt erfaring. Jeg har fått svært god kundeservice av Apple. Anonymkode: f85cf...9df
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Er det bevisst fra de som jobber på kundeservice på Apple og la kundene sitte i evigheter med dårlig ventemusikk, stadig sette deg over til feil avdeling (en avdeling som ikke kan sette deg tilbake, så man må ringe på nytt og på nytt, være utilgjengelige og bare late som de vil hjelpe? «Jeg skriver haster på den jeg»… ja særlig!!!! Er det for at vi til slutt skal gi opp og bare kjøpe nytt produkt? Anonymkode: 0c4b1...f60 Dette er som å ringe til ett hvert annet offentlig kontor eller en butikk kjede. Anonymkode: 37c24...0a1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni Kom deg på et eplehus ved nærmeste senter. Vi hjelper gjerne med alt du måtte lure. Vi har så mye tid her, fordi ingen har råd til disse dyrere tingene uansett. Anonymkode: 89512...7f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå