AnonymBruker Skrevet 6. juni #21 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg så bare at her i Telemark så er det 156 uker Anonymkode: c6478...b11 Det er gjennomsnittlig ventetid for pasienter med lavest prioritering. Det lureste er å snakke med fastlegen din. Må du vente 156 uker er det uansett lurt å komme på ventelisten. Anonymkode: 892e9...95c 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #22 Skrevet 7. juni Her er bilde , kjenner synet er blitt mye dårligere ,hilsen ts Anonymkode: c6478...b11
AnonymBruker Skrevet 7. juni #23 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 19.13): De færreste får det dekket av det offentlige. Da skal det være ganske ekstremt, og det er vanskelig å tro at det er når du kun er 42? Anonymkode: 4d1fd...eec Jeg er 42, fått henvisning til operasjon i det offentlige. Anonymkode: fc191...667
AnonymBruker Skrevet 7. juni #24 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Her er bilde , kjenner synet er blitt mye dårligere ,hilsen ts Anonymkode: c6478...b11 Kan ikke se at de henger, jeg? 🤔 Anonymkode: 5b9a3...18d 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #25 Skrevet 9. juni Enklest å bare få gjort det på privat sykehus, da er det omtrent ingen ventetid. Jeg ville valgt en plastikkirurg og ikke øyelege. Plastikkirurgen har mer erfaring med der kosmetiske og lager veldig fine arr! Øyelegen tenker mest på det funksjonelle og praktiske… Her i Ålesund er det mulig å bli henvist til sykehuset for behandling, men da må man vente en stund, det er øyelege som opererer, og omtrent ingen av pasientene er under 55 år. Anonymkode: 1cf57...aae
AnonymBruker Skrevet 9. juni #26 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enklest å bare få gjort det på privat sykehus, da er det omtrent ingen ventetid. Jeg ville valgt en plastikkirurg og ikke øyelege. Plastikkirurgen har mer erfaring med der kosmetiske og lager veldig fine arr! Øyelegen tenker mest på det funksjonelle og praktiske… Her i Ålesund er det mulig å bli henvist til sykehuset for behandling, men da må man vente en stund, det er øyelege som opererer, og omtrent ingen av pasientene er under 55 år. Anonymkode: 1cf57...aae Men det er vel svindyrt + leste her om dagen at øyenbrynene vil synke også . Anonymkode: c6478...b11
AnonymBruker Skrevet 9. juni #27 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men det er vel svindyrt + leste her om dagen at øyenbrynene vil synke også . Anonymkode: c6478...b11 Det er ikke så dyrt for et raskt inngrep. Bruk feriepenger på det istedenfor ferie? bildet du tok viser ikke overhenget, men du var kanskje uheldig med vinkelen? Anonymkode: 892e9...95c
AnonymBruker Skrevet 9. juni #28 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke så dyrt for et raskt inngrep. Bruk feriepenger på det istedenfor ferie? bildet du tok viser ikke overhenget, men du var kanskje uheldig med vinkelen? Anonymkode: 892e9...95c Uheldig hvordan da? Men leste brynene vil synke så lurer på om jeg bare får droppe det . Anonymkode: c6478...b11
Million Skrevet 9. juni #29 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 19.31): Takk for alle svar ser jeg må spare penger selv og gå privat. Anonymkode: c6478...b11 Er det ikke fritt sykehusvalg her i landet da? Du kan jo sjekke ut hvilke sykehus som har kortest ventetid på denne typen operasjon, og så velge det. Eksmannen min gikk til fastlegen og overdrev noe voldsomt hvor mye de tunge øyelokkene (pga alder) plaget han og synet hans, og legen skrev villig vekk en henvisning til operasjon i det offentlige. Han fikk operasjon bare en måned etterpå. Gratis i det offentlige. Jeg er ikke sikker på hvilket sykehus det var, men han bodde rett utenfor Oslo, så mulig det ble på et Oslo-sykehus.
AnonymBruker Skrevet 9. juni #30 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Uheldig hvordan da? Men leste brynene vil synke så lurer på om jeg bare får droppe det . Anonymkode: c6478...b11 Du valgte et bilde som ikke viser problemet. hvis du uansett ikke ønsker operasjon pga øyebrynene trenger du ikke operere. Anonymkode: 892e9...95c
AnonymBruker Skrevet 9. juni #31 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du valgte et bilde som ikke viser problemet. hvis du uansett ikke ønsker operasjon pga øyebrynene trenger du ikke operere. Anonymkode: 892e9...95c Vil jo det skal se bedre ut og ikke verre Anonymkode: c6478...b11
AnonymBruker Skrevet 9. juni #32 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vil jo det skal se bedre ut og ikke verre Anonymkode: c6478...b11 Joda, men du endrer mening hele veien i tråden. Det er helt vanlig med bra resultat, men det får du vite hos legen. Anonymkode: 892e9...95c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå