Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer dere å beholde sort fargen på klær? Våre klær blir fort falmet og grå-sorte. Bruker omo color. Har også prøvd omo cotton miracle, uten noe effekt.

Anonymkode: b69e9...9e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1: Kjøp bedre kvaitet på klær som holder fargen lengre. Selv om jeg ikke opplever at mine plagg falmer uansett kvalitet. 

2: Farg de med sort klesfarge etter at de har begynt å falme. Så kan du starte på nytt igjen.  

Anonymkode: fd26c...6ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvordan klarer dere å beholde sort fargen på klær? Våre klær blir fort falmet og grå-sorte. Bruker omo color. Har også prøvd omo cotton miracle, uten noe effekt.

Anonymkode: b69e9...9e1

Bruker Milo, og Blenda sensitiv flytende. Delvis også flytende Ariel. OMO stinker :spy:

Anonymkode: ad23c...935

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

1: Kjøp bedre kvaitet på klær som holder fargen lengre.

Dette.
Kvalitet og pris hører ofte sammen men ikke alltid.

Og vask "kalde" maskiner.

Har masse sorte klær som holder fargen fint.
Og som anon 935 sier, jeg holder meg langt unna OMO.
Jeg bruker Nøytral (merket nøytral)
Nøytral Colour holder bra på fargene på mine klær.

Skrevet

Bruker vaskemiddel for ullklær. Lærte det av min mor. Jeg bruker selv billigste sort fra Rema. Er vokst opp med faktisk Milo, men vet min mor nå bruker billigste fra Kiwi. Moralen er at det er vaskemiddel for ull som gjelder, men ikke så viktig med hvilket. 

God kvalitet, og å ikke vaske det for mye hjelper også selvsagt. Tenk også over hvilke type tekstiler du vasker sammen. Bruk eventuelt vaskenett for å skille og beskytte klærne. Lindex har store vaskenett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...