Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør for en venninne 😇 Hun har nemlig vunnet flere millioner — flere ganger bare i år — fordi hun ser tallene på forhånd. Hun sier det er som om de “kommer til henne i drømme” eller “blinker i hodet som neonlys” rett før trekning.

Hun lever nå det gode liv med hytte på fjellet, Tesla og champagne til frokost, mens jeg sitter her og funderer: Er det egentlig lovlig å spille Lotto hvis man har en sånn gave? Eller burde man melde seg selv til Norsk Tipping og si: “Hei, jeg jukser – med det tredje øyet mitt”? 

Anonymkode: 5f240...613

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette hadde vært en reell sak så hadde det jo vært lovlig. Men skal ikke se bort fra at hun hadde havnet under lupen. 

Anonymkode: e8f80...82e

• Liker 7
Skrevet

Nå må vel kupongen leveres før "rett før trekning", så...

Men hvis dette stemmer (og hun er en god venninne ) så kan hun sikkert hjelpe deg å vinne også 😁

• Liker 2
Skrevet

Det er helt ulovlig. De klarsynte har ikke lov å tippe lotto.

AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg faktisk ikke på. Jeg tror på klarsynthet, men har aldri hørt om at noen har hatt stor suksess med lottotall. Med hester er det nok annerledes, da man kan koble seg til levende vesener. Men kuler og maskiner er så tilfeldig at det er veldig vanskelig for de fleste klarsynte å gjette riktig.

Anonymkode: 9ae17...2c7

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenk å vinne mange millioner, og så kjøpe seg noe så dølt og folkelig som TESLA… 

Ja ja. Hver sin lyst!

Anonymkode: 928ce...ec7

• Liker 6
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det her tror ikke jeg noe på. Tror på klarsynte selv, og har noen evner. Men har aldri hørt om noen som har fått opp Lotto tallene.

Anonymkode: a46c0...d8e

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det her tror ikke jeg noe på. Tror på klarsynte selv, og har noen evner. Men har aldri hørt om noen som har fått opp Lotto tallene.

Anonymkode: a46c0...d8e

Ikke jeg heller. Hvis klarsynte kunne se lottotallene kunne vi ikke hatt lotto.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville snudd på flisa og tenkt at det at disse såkalte "klarsynte" ikke er lottomillonærer burde fortelle deg alt du trenger å vite om hvor mye hold det er i "evnene" deres 😂

Anonymkode: 8eefa...90b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Tipp i vei!
For hele verden vet de verken kan gjette neste trekning eller finne verken Fru Hagen, Madeline eller nøklene dine.

Anonymkode: 8c806...6e1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 19.02):

Jeg spør for en venninne 😇 Hun har nemlig vunnet flere millioner — flere ganger bare i år — fordi hun ser tallene på forhånd. Hun sier det er som om de “kommer til henne i drømme” eller “blinker i hodet som neonlys” rett før trekning.

Hun lever nå det gode liv med hytte på fjellet, Tesla og champagne til frokost, mens jeg sitter her og funderer: Er det egentlig lovlig å spille Lotto hvis man har en sånn gave? Eller burde man melde seg selv til Norsk Tipping og si: “Hei, jeg jukser – med det tredje øyet mitt”? 

Hvis jeg noen gang skulle dele ut prisen her på Kvinneguiden for det største oppspinnet jeg har lest her, så er det dette innlegget.

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg null og niks på 

Anonymkode: d3797...79b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det den samme venninna som ble tatt for å ikke innrapportere all inntekten på klarsynttjenesten sin og som fikk straff siden hun hevet uføretrygd også? 

Rart dette med de klarsynte, de ser ikke sin egen dommedag

Anonymkode: 3e8fc...f3b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har man så lav IQ at man tror at klarsynte eksisterer så burde ikke man ha kontroll over pengene sine nei, det er det verger eksisterer for.

Anonymkode: 1721d...6ed

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har man så lav IQ at man tror at klarsynte eksisterer så burde ikke man ha kontroll over pengene sine nei, det er det verger eksisterer for.

Anonymkode: 1721d...6ed

Jeg har 124 i IQ og tror på klarsynte! Jaggu har jeg høyere utdanning innen økonomi og, og vet nok mer enn deg om temaet. 

Hva mener du nå? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂😂😂

Anonymkode: affb1...89f

AnonymBruker
Skrevet

Hun er klarsynt og har tesla?? Ikke så veldig klarsynt heller... 

Anonymkode: ffb08...1c2

• Liker 3
Skrevet

Det var godt det var et trolleinnlegg og ikke noen som er dum nok til å tro på dette, ass

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tips 'henne' om Eurojackpot så slipper hun å stresse med disse 'småpremiene'.... ;)

Endret av Lawyam
  • Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har 124 i IQ og tror på klarsynte! Jaggu har jeg høyere utdanning innen økonomi og, og vet nok mer enn deg om temaet. 

Hva mener du nå? 

Kanskje du burde ta den IQ-testen på nytt?

https://www.aftenposten.no/verden/i/41qMka/james-randi-er-doed-92-aar-gammel

Anonymkode: a3661...7f0

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...