Gå til innhold

Damer. Hvordan liker dere å bli slikket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som ikke liker dette, kan bla videre. 😅

Hvordan liker dere å bli slikket?

Hvis dere kunne bestemme hvordan det skulle ha blitt gjort fra begynnelse til orgasme. Hvordan hadde dere beskrevet forløpet? 

Anonymkode: dc946...aa3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at munnen/leppene ligger helt inntil; sug, smatt, slikk og kyss. Vi har også mange nervetråder rundt åpningen, så bruk gjerne ett par fingre og lek i åpningen/press åpningen litt utover.

Med det samme vil jeg beskrive en skikkelig turn off opplevelse: jeg fikk oralsex av en mann som liksom likte å utføre oralsex. Han la ikke leppene sine inntil, han hadde de stive og lot tunga vippse over klitten mens han pustet og peste. Fikk følelsen av at han ikke likte det han gjorde, skikkelig turn off. Og nei, jeg var ikke uren, alltid renvasker og uten hår.

Anonymkode: 0a48c...662

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg liker at munnen/leppene ligger helt inntil; sug, smatt, slikk og kyss. Vi har også mange nervetråder rundt åpningen, så bruk gjerne ett par fingre og lek i åpningen/press åpningen litt utover.

Med det samme vil jeg beskrive en skikkelig turn off opplevelse: jeg fikk oralsex av en mann som liksom likte å utføre oralsex. Han la ikke leppene sine inntil, han hadde de stive og lot tunga vippse over klitten mens han pustet og peste. Fikk følelsen av at han ikke likte det han gjorde, skikkelig turn off. Og nei, jeg var ikke uren, alltid renvasker og uten hår.

Anonymkode: 0a48c...662

Det er veldig vanskelig å gi oralsex til kvinner man ikke kjenner så godt. Veldig vanskelig. Fordi kvinner er så sinnsykt forskjellig med tanke på hvordan de liker at oralsexen utføres. De er også veldig forskjellig skapt der nede. Min kvinne ville f.eks. hate det hvis jeg brukte fingrer i åpningen hennes mens jeg holdt på. Derfor er det viktig at kvinnene uttrykker tydelig, med ORD, hvordan de vil ha det. Hvis denne mannen utførte det på en dårlig måte med deg, så handler det nok mest sannsynlig om dårlig kommunikasjon dere to imellom. It takes two to tango. 

Endret av Topper og daler
  • Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Mykt, vått og mye leppebruk 🥰 Gi litt kjærlighet til hele området - IKKE bare klitt!! En sakte og rolig start, gjerne der du nesten bare såvidt er nær og erter meg opp til jeg presser f*tta inn i munnen din.

Videre kan det gjerne veksles litt på tempoet og retning det slikkes. Lett suging på klitt og indre kjønnslepper er også veldig velkomment!

Åh, måtte jeg snart være ferdig med å være gravid og bli et seksuelt vesen for mannen min igjen, dette savner jeg 😍

Anonymkode: 665a0...bf3

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En sakte og rolig start, gjerne der du nesten bare såvidt er nær og erter meg opp til jeg presser f*tta inn i munnen din.

Du levde deg inn i dette. 😊Nydelig! Tommel fra meg. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hele underlivet, ikke bare klitt, og ikke hardt. Bred og myk tunge, spiss tunge kun på sidene av klitoris, ikke på tuppen av klitoris. Jeg er for følsom det til det. Det er hvordan jeg liker det. 

Menn flest har vært altfor konsentrert om direkte på klitoris og på ingen måte varsomme nok. Såpass at jeg etterhvert ble redd for slikking. 

Og ja jeg kommuniserte. Da ble det bedre i kanskje opp til minuttet før de durte på igjen. Så blir det fryktelig kjip sex av å måtte si fra hvert minutt. Bedre å ikke bli slikket da. 

Mannen slikker bestandig varsomt nok i starten, men når det begynner å bli virkelig godt, så jeg kan komme, så blir han for ivrig. Har gitt opp å gi beskjed, så nå får det kun være forspill, og avsluttes så fort han blir for ivrig. Må være slik når han ikke lytter. 

Anonymkode: 082fd...fe5

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Som en soft-is.

Anonymkode: 4ad4e...973

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden burde rapporteres. Vår herre Jesu Kristi forbyr den slags. Hva blir det neste,, tipsmom hvordan man slikker rumpehullet. Fysj

Anonymkode: 28207...c09

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis dere kunne bestemme hvordan det skulle ha blitt gjort fra begynnelse til orgasme. Hvordan hadde dere beskrevet forløpet? 

Rolig med oppbygning. Å pirre klitten forsiktig er viktig. Jeg er veldig følsom så det er viktig at det slikkes forsiktig og rolig.

Gjerne stryke på innsiden av låra og leke litt i åpningen samtidig. Tålmodighet er alltid en vinner. 

Anonymkode: ab54e...7e4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker når han borer fjeset inn der nede, slikker alt, og tydelig nyter det, da slipper jeg meg løs!

Deilig når han slikker bestemt oppover og lager vakuum og suger klitten, da kommer jeg som et uvær! 

Anonymkode: ac3ad...051

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Med tunga

Anonymkode: 8a89e...6c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med tunga

Anonymkode: 8a89e...6c1

Screenshot_20250606-213013.png

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Denne tråden burde rapporteres. Vår herre Jesu Kristi forbyr den slags. Hva blir det neste,, tipsmom hvordan man slikker rumpehullet. Fysj

Anonymkode: 28207...c09

Hvis du skal være troverdig i dette bør du skrive Jesus Kristus i riktig form. Jesu Kristi er genitiv.

Anonymkode: 68302...af5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mest med tungespissen på klitoris, å suge fast hater jeg, og tunga i skjedeåpning

Anonymkode: dbcf1...61d

Skrevet

:tunge1:

AnonymBruker
Skrevet

Screenshot_20250606-213516.png

AnonymBruker
Skrevet

Henger meg på softis. Kyss, mye tunge og slikking. Ulikt tempo og når jeg nesten er der, gjør det du holder på med. Ikke noe hardt, slik som å suge hardt.

Anonymkode: 10685...10c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Med barriere eller helt uten bruk av spytt, da helst som avsuging på tappen.

Anonymkode: 01ed6...237

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Henger meg på softis. Kyss, mye tunge og slikking. Ulikt tempo og når jeg nesten er der, gjør det du holder på med. Ikke noe hardt, slik som å suge hardt.

Hvem kysser og slikker softisen i ulikt tempo?🙈 

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Hvem kysser og slikker softisen i ulikt tempo?🙈 

Haha tenkte på soft-is når det gjaldt slikkingen. Man slikker den kanskje litt fortere om den begynner å smelte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...