sangdame Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Hei! Jeg er en dame i 50-årene som har vært gift og har en del dater bak meg etter en skilsmisse. Det har blitt noen kortvarige forhold ut av det. I en lenger periode nå har det vært vanskelig å treffe noen som helst, fordi bare det å planlegge en date gjør meg overveldet, svimmel, forvirret, forstyrret. Og jeg klarer da ikke å fokusere på noe annet. Kandidaten, uansett hvem det måtte være, opptar hele oppmerksomheten og det surrer rundt i hodet 24/7. Det gjør meg utslitt og lei meg. Jeg tror ikke jeg er redd for dette mennesket, og jeg har ikke hatt traumatiske opplevelser med menn. Men jeg har vært plaget av angst siden jeg var ungdom. Så det har jo noe med dette å gjøre. Jeg har vært i kontakt med terapeut ang. dette, men har foreløbig ikke funnet nøkkelen ut av dette. (Det skal også sies at jeg har en sterk kritiker inni meg, som har strenge krav til en partner og til meg selv... og som medfører forstyrrelser.) Jeg leste et gammelt innlegg her hvor en tipset om å utsette seg for bilder av romantiske par, lese dikt om forelskelse, se på filmer osv. Men er det noen som har lignende erfaringer, som lever med det nå eller som har kommet seg ut av noe lignende? Takknemlig for respons!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå