AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Kjøpte Calvin Klein boxere til sønnen i str S. Men jeg kjøpte low rise. De ble for små. Tror kanskje han liker trunk bedre. Men hvordan er det i str sammenlignet med low rise? . Blir dyrt å bestille feil str fra zalando flere ganger 😅 Anonymkode: a889d...627
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni Str. er lik. Low rise hos CK er veldig lavt, ingen av mine gutter liker CK spesielt godt, Ta en titt på Levis, de har veldig gode boker og er bedre i livet. Anonymkode: 12162...e42
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjøpte Calvin Klein boxere til sønnen i str S. Men jeg kjøpte low rise. De ble for små. Tror kanskje han liker trunk bedre. Men hvordan er det i str sammenlignet med low rise? . Blir dyrt å bestille feil str fra zalando flere ganger 😅 Anonymkode: a889d...627 Er de for små rundt livet eller i lengde? Er de for små i livet må han opp en størrelse. Er de for korte så er trunk noe bedre, men hadde heller valgt boxer briefs Anonymkode: 4cf6b...c94
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 20.31): Er de for små rundt livet eller i lengde? Er de for små i livet må han opp en størrelse. Er de for korte så er trunk noe bedre, men hadde heller valgt boxer briefs Anonymkode: 4cf6b...c94 Både små rundt livet og i lengden. Så vi prøver opp en str og i trunk. Han vil ha CK pga alle andre har det Anonymkode: a889d...627
AnonymBruker Skrevet 9. juni #5 Skrevet 9. juni Skjønner ungdommen og at ting skal være riktig merke, for all del. Men vil man ha de suverent mest behagelige bokserne, så er det ingen som kan konkurrere med Triathlon sine. Anonymkode: aef1d...856
AnonymBruker Skrevet 9. juni #6 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Både små rundt livet og i lengden. Så vi prøver opp en str og i trunk. Han vil ha CK pga alle andre har det Anonymkode: a889d...627 Mann og sønn synes ck er noe av de mest behagelige bokserene, begge bruker boxer briefs. Jeg har også noen sett fra ck og liker de godt Anonymkode: 4cf6b...c94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå