Gå til innhold

Boxere..low rise eller trunk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte Calvin Klein boxere til sønnen i str S. Men jeg kjøpte low rise. De ble for små. Tror kanskje han liker trunk bedre. Men hvordan er det i str sammenlignet med low rise? . Blir dyrt å bestille feil str fra zalando flere ganger 😅

Anonymkode: a889d...627

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Str. er lik. Low rise hos CK er veldig lavt, ingen av mine gutter liker CK spesielt godt, Ta en titt på Levis, de har veldig gode boker og er bedre i livet.

Anonymkode: 12162...e42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjøpte Calvin Klein boxere til sønnen i str S. Men jeg kjøpte low rise. De ble for små. Tror kanskje han liker trunk bedre. Men hvordan er det i str sammenlignet med low rise? . Blir dyrt å bestille feil str fra zalando flere ganger 😅

Er de for små rundt livet eller i lengde? Er de for små i livet må han opp en størrelse. Er de for korte så er trunk noe bedre, men hadde heller valgt boxer briefs

Anonymkode: 4cf6b...c94

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 20.31):

Er de for små rundt livet eller i lengde? Er de for små i livet må han opp en størrelse. Er de for korte så er trunk noe bedre, men hadde heller valgt boxer briefs

Både små rundt livet og i lengden. Så vi prøver opp en str og i trunk. Han vil ha CK pga alle andre har det 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ungdommen og at ting skal være riktig merke, for all del.

Men vil man ha de suverent mest behagelige bokserne, så er det ingen som kan konkurrere med Triathlon sine.

Anonymkode: aef1d...856

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Både små rundt livet og i lengden. Så vi prøver opp en str og i trunk. Han vil ha CK pga alle andre har det 

Mann og sønn synes ck er noe av de mest behagelige bokserene, begge bruker boxer briefs.

Jeg har også noen sett fra ck og liker de godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...