Gå til innhold

Mange menn som ikke ønsker seg barn der ute?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg begynner å nærme meg slutten av 30-årene. Og etter å ha vært singel i fryktelig mange år, tenker jeg etter hvert å begynne å nærme meg dating-markedet igjen.

Men jeg lurer på om det finnes mange menn der ute som ikke ønsker barn? Jeg ønsker noen å dele livet med, uten barn. Jeg har aldri hatt lyst på barn, og det kommer nok ikke til å endre seg heller. Jeg lurer på om det finnes mange likesinnede menn der ute?

Anonymkode: 9c884...3f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja er flere menn enn damer 

Anonymkode: 6a398...17c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker ike barn og møter hele tiden på menn som har lyst på barn. Tror flere menn enn damer må til dags ønsker barn. Håper å finne en som ikke vil ha!! 

Anonymkode: a26ac...efb

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingen barn og aldri hadde lyst på barn og mange forstår ikke at jeg ikke vil har barn.

M44

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en datter på 25 år, som ikke ønsker seg barn. Og hun møter bare menn som ønsker barn. Så da er hun singel.

Anonymkode: 3548b...1eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uffda, dette virker ikke lovende basert på de få svarene her i hvertfall! Håper det finnes noen der ute som bare vil være "oss" 😊

Q2012 skrev (55 minutter siden):

Jeg har ingen barn og aldri hadde lyst på barn og mange forstår ikke at jeg ikke vil har barn.

M44

Godt å se at dere finnes! 😄 Mange forstår ikke at jeg ikke har lyst på barn heller. Jeg har gitt opp å prøve å forklare omtrent. De får tenke hva de vil, så får vi gjøre det vi ønsker og det som gir oss glede her i livet 😊

TS

Skrevet

Jeg er en fyr på 39 som ikke ønsker barn. Har aldri tatt et aktivt valg og bestemt at jeg ikke skal ha barn. Men interessa for det har liksom bare aldri dukka opp, og nå tror jeg ikke den noen gang kommer heller. 

Merker at jeg synes det er positivt om dama sier hun ikke er interessert i barn, slik i dating-sammenheng altså. 

(Forøvrig er jeg litt i samme situasjon som deg, det er bare å sende ei melding om du er interessert i å skravle. Hvis ikke får du ha en god fredags kveld.)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klart de finnes, ganske mange av de også. Jeg kjenner til 9 bare i min relativt lille omgangskrets. Flere av de er i forhold inkludert mannen min men poenget er fortsatt at det ikke er uvanlig. 

Anonymkode: 8b9cc...a99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sønn og svigerdatter ønsker ikke barn. Så bra, tenker jeg, færre konfliktområder og større sjanse for at ekteskapet holder.🤞 Veldig glad i begge to.❤️ Ja, jeg tror også at det er flere menn enn kvinner som ikke ønsker barn. 

Anonymkode: 0bb0d...ba4

• Liker 1
Skrevet

Begge mine ekser + han jeg nå dater ønsker/ønsket seg ikke barn. Det har i grunn vært en befrielse, da jeg aldri har ønsket meg barn selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame som ikke vil ha barn og har ikke merket at det er noe stort hinder. Har datet mange menn som enten ikke har lyst på eller er helt 50/50 på barn.

Anonymkode: 47dff...c69

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner også flere menn som ikke ønsker seg barn. 

• Liker 1
Skrevet

Det er mer det at jeg ikke tør.

Frykter for hva de arver av elendighet når jeg ser på familietreet mitt. Samt min egen fysiske og mentale helse.

En grunn alene er at jeg har vannskrekk og knapt kan svømme. Da kan man ikke ha barn når man bor ved kysten.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring som frivillig barnløs, er at de fleste menn vil ha barn. 
Men det finnes alltid noen som ikke bryr seg så veldig.

Gjerne de som er onkel, og vet hvor slitsomt det er.

Anonymkode: 1a52a...172

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da er da mange menn som har barn, blir skilt og ikke ønsker flere.

Du har en mulighet med disse, selv om de selvfølgelig kommer til å ha kontakt med barna sine. Likevel slipper du å få egne barn.

Anonymkode: 652b3...080

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 36 og har 3 barn, jeg elsker de(og mannen) jeg har jo vært heldig.

jeg ville blitt insiminert om jeg var singel

Anonymkode: c0068...c91

AnonymBruker
Skrevet

Er 40, snart ferdig å oppdra de barna jeg har og skal ikke ha fler

Anonymkode: 47ceb...db9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er i samme alder som deg og har ikke lyst på barn. Men det er viktig med samleie med full utløsning i skjeden. Uten kondom da. 

Anonymkode: 70130...ec5

AnonymBruker
Skrevet
Nowayback skrev (12 timer siden):

Det er mer det at jeg ikke tør.

Frykter for hva de arver av elendighet når jeg ser på familietreet mitt. Samt min egen fysiske og mentale helse.

En grunn alene er at jeg har vannskrekk og knapt kan svømme. Da kan man ikke ha barn når man bor ved kysten.

Jeg har bare ikke lyst på barn. Ingen annen grunn enn det. Jeg er tante, og det holder i massevis 😊

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du har en mulighet med disse, selv om de selvfølgelig kommer til å ha kontakt med barna sine. Likevel slipper du å få egne barn.

Barn fra før er også 100 % uaktuelt for meg. Jeg ønsker ingen forpliktelser i form av barn i det hele tatt 😊 Fullstendig og komplett frihet, rett og slett.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er 36 og har 3 barn, jeg elsker de(og mannen) jeg har jo vært heldig.

jeg ville blitt insiminert om jeg var singel

Anonymkode: c0068...c91

Jeg må bare spørre. På hvilken måte følte du at denne tråden var rettet mot deg? 🤣 Så fint for deg at du har det bra! Kjempeglad på dine vegne, virkelig. Og bra du hadde hatt en nødløsning for deg om du hadde vært singel. 

Men når det gjelder meg, så har jeg aldri hatt lyst på barn. Det har aldri fristet meg i det hele tatt, og jeg syns livet er nydelig uten. 

TS

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

For meg som er frivillig barnløs, er menn som har barn med andre damer nesten enda mer uaktuelt enn å få barn selv. Vil ha total frihet fra alt som har med barn å gjøre.

Anonymkode: 47dff...c69

• Liker 4
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...