Gå til innhold

Driver tvillinger med wife swapping?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Driver eneggede tvillinger med kone bytte? At de bytter klær også reiser de hjem til hverandres kone og har sex med de. De er jo eneggede så ingen kan vite. Er dette et problem? 

Anonymkode: 1a3d9...91d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Driver eneggede tvillinger med kone bytte? At de bytter klær også reiser de hjem til hverandres kone og har sex med de. De er jo eneggede så ingen kan vite. Er dette et problem? 

Hæ? Hvor dumme og blinde tror du disse konene er? Man lærer seg kjapt å se forskjell på eneggede tvillinger, SPESIELT om man er i et nært forhold.

Jeg var i et forhold i tre år med en mann som var enegget tvilling. Og hadde vært kjæreste med han en stund før jeg møtte tvillingen hans. Jeg så fra første sekund minimale, men tydelige for meg, forskjeller på ansiktet deres. De var der, og var lette å se for meg som kjente intimt og detaljert til min kjærestes ansikt.

Så svaret på det merkelige spørsmålet ditt er nei. Man klarer ikke lure ektefeller og kjærester til eneggede tvillinger. 

Endret av Million
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Er du troll? Tvillinger er ikke like nok til å ta feil av, og spesielt ikke om man er partneren deres. Man må være rimelig neddopa/full for å ta feil om man kjenner dem. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette er et kjempeproblem. De fleste tenner på at broren puler kona.

Anonymkode: 31da6...970

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du dette tankesettet fra? 

Anonymkode: f7670...279

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk og lov er voksne tvillinger som regel ulike nok i både utseende og opptreden til at man ser forskjell. Jeg hadde et tvillingpar i slekten som selv ikke foreldrene så forskjell på som små, de byttet stadig og fant på ulike pek. Men er jo litt forskjell på det og å bli voldtektsmann som voksen. 

Anonymkode: 3fbe1...f51

AnonymBruker
Skrevet

Haha nei, de kan jo være så like som to dråper vann utseendemessig men likevel ser jo folk som har de nær små forskjeller og personlighetene har jo forskjellige trekk og fakter. 

Anonymkode: 3ce2d...a63

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (2 timer siden):

Hæ? Hvor dumme og blinde tror du disse konene er? Man lærer seg kjapt å se forskjell på eneggede tvillinger, SPESIELT om man er i et nært forhold.

Se for deg at du har vært gift i 10+ år. DU og konen har begge hobbyer og en timeplan med mange avtaler. Du (og din tvillingbror) har begge trent sammen sent om kvelden, dere kommer hjem sent og konen ligger i sengen og leser. Dere har sex uten mange ord fordi dere begge vil være effektive. Når lyset er slukket og partner sover reiser tvillingene hjem til sine virkelige hjem. 

Kan man egentlig stole på eneggede tvillinger? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Se for deg at du har vært gift i 10+ år. DU og konen har begge hobbyer og en timeplan med mange avtaler. Du (og din tvillingbror) har begge trent sammen sent om kvelden, dere kommer hjem sent og konen ligger i sengen og leser. Dere har sex uten mange ord fordi dere begge vil være effektive. Når lyset er slukket og partner sover reiser tvillingene hjem til sine virkelige hjem. 

Kan man egentlig stole på eneggede tvillinger? 

Hvor fucket i hodet er egentlig menn som hadde gjort noe sånt da? Jeg tipper kona hadde merket det uansett, fordi to eneggede tvillinger ikke har identiske stemmer, identisk kroppslukt, identisk måte å ha sex på. Alle disse tingene ville en kone merket forskjell på, selv om det var halvmørkt.

Dessuten, i ditt oppkonstruerte scenario, ligger konen og leser - altså er lyset på. Det holder å heve blikket et par sekunder i det mannen kommer inn døra for å se at dette ikke er riktig tvilling. 

Igjen, hvor dumme tror menn at kvinner er? For jeg antar glatt at du er en mann med det teite scenarioet du maler opp i dine innlegg.

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (6 minutter siden):

Jeg tipper kona hadde merket det uansett, fordi to eneggede tvillinger ikke har identiske stemmer, identisk kroppslukt, identisk måte å ha sex på.

Igjen, hvor dumme tror menn at kvinner er? 

Men når de kommer hjem fra trening lukter de aftershave og shampoo, og kanskje konen har drukket alkohol. Hva da? Poenget er at tvillingene driver med skuespill man vanligvis ikke kan forvente. 

Skrevet (endret)

Men når de kommer hjem fra trening lukter de aftershave og shampoo, og kanskje konen har drukket alkohol. Hva da? Poenget er at tvillingene driver med skuespill man vanligvis ikke kan forvente. 

Skilsmisse og politianmeldelse.

Jeg hadde anmeldt ektemannen for å bidra til at broren hans kunne voldta meg, ha sex med meg uten mitt samtykke, ved å utgi seg for å være en annen.

Og for å ha det sagt; jeg drakk alkohol flere ganger i løpet av de tre årene jeg var sammen med og samboer med den eneggede tvillingmannen. Og ikke en eneste gang så jeg feil eller tok feil av de to brødrene, ikke et sekund en gang. Selv ikke når det var alkohol involvert. 

Min kjærestes bror hadde også en kjæreste som han hadde vært sammen med i flere år. En gang byttet de to brødrene klær, og "feil tvilling" gikk inn på arbeidsplassen til denne kjæresten. Hun løftet blikket og sa "hei *riktig tvillingnavn*" selv om han kom inn i brorens jakke og klær. Det tok henne et sekund å se hvem det var, selv om de forsøkte å lure henne.

Og "poenget"? Du har ikke noe poeng.

Endret av Million
  • Nyttig 1
Skrevet

Hm hørte ei historie om to søstre som slulle lure mannen til den ene, han skjønte det lenge før det ble noe sex av det og det var vel heller ikke intensjonen. Men han ble ikke lurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...