Gå til innhold

Tips for en som vil å gå string-truse til hverdags?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som bedre enn andre ? Er det noen butikker som en kjøpe de som er gode å bruke?

Anonymkode: 8147f...42d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er mann vil jeg anbefale å kjøpe egne truser beregnet for menn, slik du får bedre plass til utstyret. 

Anonymkode: 5bcf9...6ed

• Liker 8
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva som er behagelig og godt å ha på av undertøy, varierer jo helt og holdent med personlig smak og ikke minst den individuelle kroppsformen, vil jeg påstå.

Råd om truser er ubrukelig å få på et forum. Det som passer en, passer ikke nødvendigvis deg. Kanskje klør du av visse materialer også, mens kvinnen som ga deg tipset om den trusa, ikke gjør det.

Anonymkode: fb8f9...c37

AnonymBruker
Skrevet

VS og Ck er de jeg liker best 

Anonymkode: a5657...b39

AnonymBruker
Skrevet

Hva lurer du på? Hvor du får kjøpt stringtruse, eller hva slags tips?
String kan føles litt rart ut i starten. Men etterhvert så greier man ikke gå med noe annet. Det er min erfaring. 
Da sitter undertøyet ordentlig på plass. Mens jeg med andre større undertøy synes at de finner veien inn i sompesprekken likevel. Da er det bedre med en liten string enn masse annet tøy som føles ut som bleie og må rettes på hele tiden. 
Ellers synes jeg spessielt på sommeren det er unødvendig med en stor shorts under. 

Anonymkode: 4adab...9f1

AnonymBruker
Skrevet

TS: Jeg spør for jeg har aldri brukt det før eller kjøpt det. Tenke at jeg ville prøve det nå siden det blir varmere i været.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

TS: Jeg spør for jeg har aldri brukt det før eller kjøpt det. Tenke at jeg ville prøve det nå siden det blir varmere i været.

Er det ikke omvendt?😅 i varmere vær vil jeg heller ha noe som ikke gnager / flytter på seg ved svette så styrer unna string på det varmeste. 
vel, der ser du hvor ulike vi er, men noe i naturmateriale og med riktig passform i hvertfall i varmen? 

Anonymkode: b508d...761

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hva lurer du på? Hvor du får kjøpt stringtruse, eller hva slags tips?
String kan føles litt rart ut i starten. Men etterhvert så greier man ikke gå med noe annet. Det er min erfaring. 
Da sitter undertøyet ordentlig på plass. Mens jeg med andre større undertøy synes at de finner veien inn i sompesprekken likevel. Da er det bedre med en liten string enn masse annet tøy som føles ut som bleie og må rettes på hele tiden. 
Ellers synes jeg spessielt på sommeren det er unødvendig med en stor shorts under. 

Måtte bare le av skrivefeilen her, sompesprekken😂

Anonymkode: f316b...aa9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Siden du skriver "tips for en", og ikke "tips for ei" i overskriften. Så tenker jeg kanskje du er mann?
Bare kjøp en da vel. Det er helt vanlig undertøy. 

De mest komfortable mener jeg er de som ikke har så mye dilldall og blir gnagende. Bare helt vanlig tanga som er litt sporty og kanskje laget for bevegelighet. Gjerne i bomull eller litt tykkere polymid/elastan blanding. 

Her er en guide: 
https://www.underweareview.com/post/most-comfortable-thongs

Hvis du ikke vil ha så dyrt som calvin klein osv. Får du disse i 5-pakning til under 100-lappen på temu inkl frakt. Det er under 20kr/ stk. De er veldig tynne og luftige og gode i sommervarmen, og synes ikke under klær. Men pass på størrelsen. gå gjerne en størrelse opp:

https://www.temu.com/no-en/5pcs-mens-nylon-underwear-seamless-ice--fiber-fabric--high-elastic-knit-fabric-sexy-male-briefs-solid-color-comfortable-breathable-sports-casual-gym-wear-low-waist-transparent-shiny-erotic--for-men-g-601100748281416.html?top_gallery_url=https%3A%2F%2Fimg.kwcdn.com%2Fproduct%2Ffancy%2Fa4d0c0be-9a46-45b9-975b-22036bd43cec.jpg&spec_id=119665044&spec_gallery_id=109168&refer_page_sn=10032&refer_source=10016&freesia_scene=11&_oak_freesia_scene=11&_oak_rec_ext_1=OTMwMA&_oak_gallery_order=826430261%2C1827492741%2C750395395%2C1241755019%2C2136370915&_oak_name_id=4052803620218941842&_oak_mp_inf=EMiszeSq1ogBGhZnb29kc194bXo3cGlfcmVjb21tZW5kINqZ0a70Mg%3D%3D&spec_ids=119665044%2C465588%2C119654389%2C119664055%2C158424%2C119648570%2C119650462&refer_page_el_sn=200444&_x_sessn_id=zx47sdkb1d&refer_page_name=goods&refer_page_id=10032_1749223225182_q6ctqejmom

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er ei dame, anbefaler jeg de basice på Kappahl. Aldri vært fan av stringtruser før jeg kjøpte en sånn 3 pakk der. Går nesten utelukkende i de nå 😅 Veldig behagelig fra første gang! Er du mann derimot, har jeg null peiling.

Anonymkode: e2be5...f42

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det noen som bedre enn andre ? Er det noen butikker som en kjøpe de som er gode å bruke?

String er turn off.Verdens største bakterie plass,vaskes på max 60 grader.Æsj

AnonymBruker
Skrevet
Vibelator skrev (1 minutt siden):

Ok. Hei! Hvis du ikke liker string, er det helt greit, slutt å gå med det selv. 
Alle har sine preferanser. Men kanskje det beste er at man lar andre bruke det undertøyet de trives med, uten å rakke ned på det? Vi ser jo aldri andres undertøy uansett, så det er litt unødvendig å blande seg inn i hva folk foretrekker å ha på seg under klærne. Litt respekt for hverandres valg skader vel ikke?

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Vibelator skrev (20 minutter siden):

Mener du kanskje minimum 60 grader? Hvorfor bryr du deg om fremmede menneskers undertøy? 

Anonymkode: dff9a...ffa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke alle situasjoner passer – For eksempel: kulde, visse jobber, eller når man trenger mer beskyttelse eller varme.

I hvilke jobber kan man ikke ha string?

• Liker 1
Skrevet

Rørlegger....

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I hvilke jobber kan man ikke ha string?

Rørlegger...

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Morpheus skrev (8 minutter siden):

Rørlegger...

😂

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Morpheus skrev (13 minutter siden):

Rørlegger...

Bare å dra opp bukse og bruke belte det😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Åja! Det er veldig smart faktisk. Når det er varmt ute bruker jeg bare string også. Hater når jeg svetter på rumpen. 

Ta de med blonder.

Anonymkode: 5c14d...390

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Bare å dra opp bukse og bruke belte det😂

Ja. Lurt på hvorfor de ikke bare bruker body. Så er "rørleggersprekken" et utdøende uttrykk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...