AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Jeg har vært ferdig med en mann tre ganger. Det er veldig vanskelig å ha seriøst forhold med denne personen fordi han sier og gjør ting som er sårende og bryter ned forholdet. Jeg orker ikke svare på spørsmål om jeg er 14 år... Han er veldig umoden og jeg syns han er veldig tiltrekkende. Sånn er det bare. Vi er i 30 årene. Jeg vet det hørtes barnslig ut alt sammen, men har hendt at jeg har tenkt jeg var helt ferdig med han. Vi har ikke snakkes på flere uker. Jeg har da blitt kjent og hatt sex med andre. Så kommer denne typen tilbake ber om unnskyldning og snakker seg inn igjen. Når han finner ut at jeg har hatt sex andre steder, behandler han det som om jeg har vært utro. Bruker det mot meg i diskusjoner. Sist vi hadde pause, fikk jeg inntrykk av at han tenkte " jeg var bare sinna" men for meg var det over. Nå begynner jeg å føle at jeg ikke kan ha sex med andre, selv om det er slutt, fordi da er jeg utro. Føler meg litt hjernevasket til å tenke slik. Nå har jeg hatt sex med en fyr, og føler meg som jeg har gjort noe feil. Vært utro, men jeg har jo ikke det, siden det er slutt. Anonymkode: af221...c4b
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni Han snakker seg inn i varmen igjen . Vet ikke hva det vil si å være en snill og trygg kjæreste når dere er " på " ? Og holder det imot deg ,når du prøver å leve videre. Han er ingen keeper. Han er varm og kald om hverandre.Han hooker deg ,for å ha sengekamerat når det passer ham. Men om du drar frem temaet " felles fremtid ", så blir han vanskelig å tolke ? Stemmer ? Anonymkode: a1297...258 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har vært ferdig med en mann tre ganger. Det er veldig vanskelig å ha seriøst forhold med denne personen fordi han sier og gjør ting som er sårende og bryter ned forholdet. Jeg orker ikke svare på spørsmål om jeg er 14 år... Han er veldig umoden og jeg syns han er veldig tiltrekkende. Sånn er det bare. Vi er i 30 årene. Jeg vet det hørtes barnslig ut alt sammen, men har hendt at jeg har tenkt jeg var helt ferdig med han. Vi har ikke snakkes på flere uker. Jeg har da blitt kjent og hatt sex med andre. Så kommer denne typen tilbake ber om unnskyldning og snakker seg inn igjen. Når han finner ut at jeg har hatt sex andre steder, behandler han det som om jeg har vært utro. Bruker det mot meg i diskusjoner. Sist vi hadde pause, fikk jeg inntrykk av at han tenkte " jeg var bare sinna" men for meg var det over. Nå begynner jeg å føle at jeg ikke kan ha sex med andre, selv om det er slutt, fordi da er jeg utro. Føler meg litt hjernevasket til å tenke slik. Nå har jeg hatt sex med en fyr, og føler meg som jeg har gjort noe feil. Vært utro, men jeg har jo ikke det, siden det er slutt. Anonymkode: af221...c4b Du har ikke vært utro. Han snakker seg inn i varmen igjen . Vet ikke hva det vil si å være en snill og trygg kjæreste når dere er " på " ? Og holder det imot deg ,når du prøver å leve videre. Han er ingen keeper. Han er varm og kald om hverandre.Han hooker deg ,for å ha sengekamerat når det passer ham. Men om du drar frem temaet " felles fremtid ", så blir han vanskelig å tolke ? Stemmer ? Anonymkode: a1297...258
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni Sånne typer går etter typer som: AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har da blitt kjent og hatt sex med andre. Åpenbart ikke utroskap, men dere begge har noen steg å gå før dere bør ut i nytt forhold for å si det sånn. Anonymkode: f99c1...98f 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han snakker seg inn i varmen igjen . Vet ikke hva det vil si å være en snill og trygg kjæreste når dere er " på " ? Og holder det imot deg ,når du prøver å leve videre. Han er ingen keeper. Han er varm og kald om hverandre.Han hooker deg ,for å ha sengekamerat når det passer ham. Men om du drar frem temaet " felles fremtid ", så blir han vanskelig å tolke ? Stemmer ? Anonymkode: a1297...258 Det er omtrent slik, men ikke så keen på sengekamerat som andre fordeler. Syns det er pussig når han begynner å snakke om soverommet hans som vårt soverom, men samtidig ikke vil kalle meg kjæresten sin. Han kommer og gir meg en unnskyldning og løfter, men ikke klarer å leve etter den merker ikke endringer. Han er veldig dobbel. På en hånd virker det som jeg er kjæresten hans, og på den andre inkluderes jeg bare i den begrensede sektoren og i den andre er han singel og fri. Den største problemet er at jeg elsket ham og ga han alt jeg kunne, hjertet mitt og fra han får jeg veldig " oops I did it again" vibe. Virker som han likevel vil ha en slags mental eierskap over meg. Anonymkode: af221...c4b
AnonymBruker Skrevet 6. juni #6 Skrevet 6. juni Pul rundt, bare gi faen i hele fyren og forholdet, du er ikke ansvarlig for hans følelser. Anonymkode: 28b53...4d0 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #7 Skrevet 6. juni På tide å finne frem selvrespekten og avslutte det for godt, og ikke se seg tilbake. Det er du som velger å ta han tilbake. Anonymkode: 85ee9...52f
AnonymBruker Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): På tide å finne frem selvrespekten og avslutte det for godt, og ikke se seg tilbake. Det er du som velger å ta han tilbake. Anonymkode: 85ee9...52f Mmhm.. jeg savner ham 😔 Anonymkode: af221...c4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå