Gjest Duchess Skrevet 20. november 2002 #1 Skrevet 20. november 2002 Jeg leter etter en farge som er lysere enn de man får kjøpt på H&M....den såkalte lysebrune der blir nesten svart på meg. (tenker da på den oransje/gule pakningen til 70 kr ca)) Jeg vil ikke farge det hos frisøren, men gjøre det selv, det fungerer fint, bare jeg finner en farge som passer mer til min hud som er veldig lys. Øyenbrynene og vippene mine er naturlig helt lyse og jeg ser ut som en nyfødt grisunge. Finnes det noe annet som ikke koster flesk, som har en lysere farge ?
starie Skrevet 20. november 2002 #2 Skrevet 20. november 2002 Når jeg farger vipper og bryn til kunder som er veldig lyse påfører jeg fargen og vasker den av med en gang. Deretter påfører jeg fargen igjen om det trengs. Jeg har ingen erfaring med de produktene man får kjøpt i butikker, men det koster ikke mye å få gjort det hos en hudpleier eller frisør! Jeg kan sjekke opp imorgen om det går an å få kjøpt fargene vi bruker. Vi har en som heter Naturbrun og den er kjempelys.
Gjest Duchess Skrevet 20. november 2002 #3 Skrevet 20. november 2002 Kjempeflott, tusen takk skal du ha!
starie Skrevet 20. november 2002 #4 Skrevet 20. november 2002 Bare hyggelig Jeg kan ikke garantere at fargen vi bruker er til salgs til privatpersoner da..
starie Skrevet 21. november 2002 #6 Skrevet 21. november 2002 Fargen vi bruker er dessverre ikke tilgjengelig for privatpersoner..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 21. november 2002 #7 Skrevet 21. november 2002 Hva med å kjøpe en øyenbrynsblyant og bare markere dem litt mer? Mange som bruker det (og da sikter jeg ikke til de som har tegnet en strek til øyenbryn, for det er alddeles grusomt å se på).
Gjest Duchess Skrevet 22. november 2002 #8 Skrevet 22. november 2002 ok! nei det funker ikke med blyant, må være permanent farge.
Gjest Duchess Skrevet 29. november 2002 #9 Skrevet 29. november 2002 Er det ingen som vet om en lysere permanent farge altså ?
Gjest Hungle Skrevet 29. november 2002 #10 Skrevet 29. november 2002 Jeg har også helt lyse øyenbryn, og jeg pleide å bruke brun permanent farge. Men jeg lot ikke fargen virke så lenge som det sto på pakken, maks 5 minutter. Hvis resultatet ble litt for mørkt, gikk det ca en dag eller to før øyenbrynene ble litt lysere. Kan jo prøves...
Gjest Duchess Skrevet 30. november 2002 #11 Skrevet 30. november 2002 Det biter liksom ikke før det har sitti en 15-20 minutter......og da er det blitt svart....og fargen blir ikke lysere etterhvert heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå