AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Som tittelen sier, men for å gjøre det litt mere GØY kan pengene brukes på alt annet enn: -nedbetaling av lån/gjeld -sparing -nødvendig oppussing Anonymkode: d6b90...3ba
SPOCA Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni Jeg var heldig og fikk 600 000 kr for en stund siden. Vi trengte bil (hadde ikke fra før), så jeg brukte pengene på det. Veldig fornøyd. 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Reise enda mer enn nå, og bo på bedre hoteller. Unne seg taxi istedenfor kollektiv. Anonymkode: c31b7...fe6 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni Med 500 000 hadde jeg hatt råd til å kjøpe en liten hybel ungene kan bruke under studier, så hadde nok blitt det (må låne ved siden av). Anonymkode: 0637d...cd7
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni Hvis jeg ikke kunne bruke dem på det du sier ville jeg reist på en lang ferietur med familien og kjøpt masse kule leker til sønnen min 😜 Anonymkode: a824b...1a9
AnonymBruker Skrevet 6. juni #7 Skrevet 6. juni Hadde tatt en ferie og gitt resten til barna til egenkapital Anonymkode: ec2df...fe7 1
micromaya Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni Tror jeg ville unnet meg en skikkelig fin reise og oppgradert til en nyere bil
AnonymBruker Skrevet 6. juni #9 Skrevet 6. juni Unødvendig oppussing og reise 🙂 Anonymkode: e3107...faf
Sneips Skrevet 6. juni #10 Skrevet 6. juni Jobbe to dager mindre annenhver uke og ha langhelger med mannen. Spre pengene lengst mulig ut for å ha glede av dem lengre heller enn å blåse alt på en ting. 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #11 Skrevet 6. juni Hvis jeg ikke skal bruke til gjeld eller oppussing, definitivt ny bil, klær/friluftstutstyr, og reising. Og nok litt pampering hos hudklinikk/spa Anonymkode: 6117a...be3
AnonymBruker Skrevet 6. juni #12 Skrevet 6. juni Ville tatt barn og barnebarn med på sydentur i en romslig villa med eget basseng. Og gitt dem en sum hver. Hatt noe igjen til luksus for meg selv. Anonymkode: 6b276...e9c
BlendaSensitive Skrevet 6. juni #13 Skrevet 6. juni Gitt mitt eldste barn egenkapital for kjøp av bolig. Ev 100 000 for meg selv for reise og sånt
AnonymBruker Skrevet 6. juni #14 Skrevet 6. juni Får forskudd på 700.000 i arv: - 550.000 nedbetaling av bolig - 100.000 til pensjonsparing (aksjefond) - 50.000 til aksjefond til barnet mitt Anonymkode: da2b0...f94
AnonymBruker Skrevet 6. juni #15 Skrevet 6. juni SPOCA skrev (11 minutter siden): Jeg var heldig og fikk 600 000 kr for en stund siden. Vi trengte bil (hadde ikke fra før), så jeg brukte pengene på det. Veldig fornøyd. Det var heldig, bra for deg🙂 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Reise enda mer enn nå, og bo på bedre hoteller. Unne seg taxi istedenfor kollektiv. Anonymkode: c31b7...fe6 Høres helt herlig ut😀 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Med 500 000 hadde jeg hatt råd til å kjøpe en liten hybel ungene kan bruke under studier, så hadde nok blitt det (må låne ved siden av). Anonymkode: 0637d...cd7 Så snilt, heldige unger😍 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis jeg ikke kunne bruke dem på det du sier ville jeg reist på en lang ferietur med familien og kjøpt masse kule leker til sønnen min 😜 Anonymkode: a824b...1a9 Herlig, så koselig tanke🙂 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde tatt en ferie og gitt resten til barna til egenkapital Anonymkode: ec2df...fe7 Nydelig, flere som tenker på ungene her😍 micromaya skrev (2 minutter siden): Tror jeg ville unnet meg en skikkelig fin reise og oppgradert til en nyere bil Det høres topp ut😀 Anonymkode: d6b90...3ba
AnonymBruker Skrevet 6. juni #16 Skrevet 6. juni Setter de på strøm og forsikringskonto så er det betalt for en lang stund framover. Jeg ville absolutt ikke svidd av pengene på tøys men gjort min egen økonomi enklere i hverdagen. For det er det som teller . Anonymkode: 45794...c7a 2
Anonymruker Skrevet 6. juni #17 Skrevet 6. juni Ok, la oss være ærlige 500.000 kroner rett i lomma uten å måtte bruke det på fornuft? Ja takk. Jeg tror jeg ville delt det i tre deler. 1. Først en lang og rolig reise alene eller med noen jeg er glad i. Gjerne Japan, Italia og et par øyer i Hellas. Ikke stress, bare nyte, spise altfor mye, og kanskje skrive litt underveis. 2. Så ville jeg kjøpt kunst, kamera og kanskje en liten el-scooter. Noe som bare gir meg glede i hverdagen, uten å være "nødvendig". Og til slutt brukt en slump på å gjøre noe helt meningsløst, som å leie en liten hytte et sted, invitere venner og lage en miniferie med null mobildekning og altfor mye god mat. Rett og slett bare leve litt mer, uten å ha dårlig samvittighet for det. Hva hadde du gjort? 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #18 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Unødvendig oppussing og reise 🙂 Anonymkode: e3107...faf Hehe, det var lurt. Passe på å få noen til å ta jobben da. Gjerne mens du er på ferie😄 Sneips skrev (4 minutter siden): Jobbe to dager mindre annenhver uke og ha langhelger med mannen. Spre pengene lengst mulig ut for å ha glede av dem lengre heller enn å blåse alt på en ting. Det var veldig smart tenkt. Penger kan bli til dyrebar tid sammen😍 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis jeg ikke skal bruke til gjeld eller oppussing, definitivt ny bil, klær/friluftstutstyr, og reising. Og nok litt pampering hos hudklinikk/spa Anonymkode: 6117a...be3 Åh, så luksus🥰 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ville tatt barn og barnebarn med på sydentur i en romslig villa med eget basseng. Og gitt dem en sum hver. Hatt noe igjen til luksus for meg selv. Anonymkode: 6b276...e9c Kjempekoselig, det er flere som tenker på andre og å få mer tid sammen 😍 BlendaSensitive skrev (2 minutter siden): Gitt mitt eldste barn egenkapital for kjøp av bolig. Ev 100 000 for meg selv for reise og sånt Veldig snilt og fornuftig, og langt fra kjedelig 😀 Anonymkode: d6b90...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #19 Skrevet 6. juni Uten å høres blærete ut.. 500K hadde ikke vært noe life changer for meg. Jeg har så godt råd at jeg reiser det jeg vil, når jeg vil. Vi kjøper oss det vi måtte ønske/trenge akkurat når vi ønsker eller trenger det. Så hadde bare gått i det store sluket, (eller betalt ned siste rest på lånet på hytta). Anonymkode: fbd07...d3e
AnonymBruker Skrevet 6. juni #20 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Setter de på strøm og forsikringskonto så er det betalt for en lang stund framover. Jeg ville absolutt ikke svidd av pengene på tøys men gjort min egen økonomi enklere i hverdagen. For det er det som teller . Anonymkode: 45794...c7a Veldig smart, da blir hverdagen mer romslig🙂 Anonymruker skrev (6 minutter siden): Ok, la oss være ærlige 500.000 kroner rett i lomma uten å måtte bruke det på fornuft? Ja takk. Jeg tror jeg ville delt det i tre deler. 1. Først en lang og rolig reise alene eller med noen jeg er glad i. Gjerne Japan, Italia og et par øyer i Hellas. Ikke stress, bare nyte, spise altfor mye, og kanskje skrive litt underveis. 2. Så ville jeg kjøpt kunst, kamera og kanskje en liten el-scooter. Noe som bare gir meg glede i hverdagen, uten å være "nødvendig". Og til slutt brukt en slump på å gjøre noe helt meningsløst, som å leie en liten hytte et sted, invitere venner og lage en miniferie med null mobildekning og altfor mye god mat. Rett og slett bare leve litt mer, uten å ha dårlig samvittighet for det. Hva hadde du gjort? Livsnyter, bra🥰 Selv hadde jeg gitt bort en god del av pengene til barna og et veldedig formål jeg støtter. Resten hadde jeg brukt på en lengre reise sammen hele family'n. Da hadde pengene fått bein å gå på! Anonymkode: d6b90...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå