AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Jeg har en venninne som jeg besøker av og til, men synes det er litt stress at hun alltid maser om at jeg må være der i timevis. Helst hele dagen eller over natten når jeg er på besøk, og hun blir skuffet når jeg sier jeg må hjem etter et par timer. Når jeg er på besøk hos de fleste, så er jeg der alt fra én til tre timer og synes også det er greit å ikke ha lenger besøk når folk er hos meg. Når jeg er på besøk jeg virkelig slapper av med, kan jeg være der lenger enn én til tre timer. Vi er voksne damer rundt 50 år. Anonymkode: 748fb...117 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Kommer an på hva vi skal, spise middag, se film osv, da kan det gå noen timer. Hvis det bare er prat så maks et par timer tenker jeg. Anonymkode: 3fcd1...b8f
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni Kommer litt an på avstanden til vennene. Har venner langt unna, da er det naturlig med overnatting. Har venner som bor to kvartaler unna, da blir det kortere men hyppigere besøk. Anonymkode: 2dafd...346 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni Det kommer jo veldig an på? Både hva vi skal, hvor nært vi bor, hvor ofte vi treffes, hvor travle vi er, osv. Bor en venninne veldig langt vekke, kan det jo være aktuelt å overnatte, men da er jo det avtalt på forhånd. Ellers kan det være alt fra "stikke innom for en kopp kaffe" en time eller to, til "middag og skravling og brettspill og film" i 4-5 timer. Jeg er 43, småbarnsmor, og vennene mine er i samme båt. Her høres det ut som dere må ha tydeligere kommunikasjon om forventninger til hva besøket skal være for noe. Anonymkode: 5fe37...934 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå