Gå til innhold

Ser etter en spesiallampe som lager bevegelig lys/skygge i omgivelsene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe ala "undervannsbevegelser" eller noa annet kunstnerisk som en selv kan skifte lys på ved bruk.
En lampe som lager bevegelig stemning i hele rommet. Noen som vet om en slik av kvalitet og ikke er fra Temu?  :D 

Skrevet

Takker for tips. Jeg skal sjekke den ut. :) 

AnonymBruker
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Noe ala "undervannsbevegelser" eller noa annet kunstnerisk som en selv kan skifte lys på ved bruk.
En lampe som lager bevegelig stemning i hele rommet. Noen som vet om en slik av kvalitet og ikke er fra Temu?  :D 

Dico lampe aktig? Da går du til Rusta, Hoppe.

Anonymkode: a53de...070

Skrevet

:) Takk for forsøket.....men det jeg hadde tenkt skal være på et soverom og liksom være litt rolige farger/abstrakte former som glir over i hverandre...for å langsomt fremme søvn og rolig pust. Har sett ting på Temu selvsagt, men det må da finnes i norge også skulle jeg tro. Leter videre. 

AnonymBruker
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

:) Takk for forsøket.....men det jeg hadde tenkt skal være på et soverom og liksom være litt rolige farger/abstrakte former som glir over i hverandre...for å langsomt fremme søvn og rolig pust. Har sett ting på Temu selvsagt, men det må da finnes i norge også skulle jeg tro. Leter videre. 

Kan du da linke til den du har funnet på Temu, slik at et enkelt hode forstår hva Hoppe ønsker?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan du da linke til den du har funnet på Temu, slik at et enkelt hode forstår hva Hoppe ønsker?

Finner ikke den opprinnelige igjen, men noe sånn som dette her.
Abstrakt, stort, dekker hele rommet, fargebevegelse og fargeskift. 
https://www.temashop.no/galaxy-stjernehimmel-lampe?gad_source=1&gad_campaignid=22346216097&gbraid=0AAAAADJrS8TfloVra7ygkdS6DewH0cfyz&gclid=CjwKCAjwo4rCBhAbEiwAxhJlCYos7tecLYRK-8Tf3jPGJuA8K1TnUCsza_FVqxCrxImN53uzhFhuMhoCy7IQAvD_BwE

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut en nettbutikk som heter Creative Lightning. Hvis ikke de har en sånn lampe du tenker på skjønner jeg ingenting. 
Har handlet der selv, seriøs butikk som jeg opplevde det. 

AnonymBruker
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...