AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Når jeg fikk skatteoppgjøret fikk jeg restskatt på 1000 kr. Betalte den 30 Mai. Men nye opplysninger kom inn ig nå ble restskatten 0 kr. Får jeg tilbake det jeg betalte inn? Anonymkode: 175a0...307
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Når jeg fikk skatteoppgjøret fikk jeg restskatt på 1000 kr. Betalte den 30 Mai. Men nye opplysninger kom inn ig nå ble restskatten 0 kr. Får jeg tilbake det jeg betalte inn? Anonymkode: 175a0...307 Ja, selvfølgelig. Anonymkode: 41e7a...083 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, selvfølgelig. Anonymkode: 41e7a...083 Når? Må jeg kontakte de eller går det automatisk? Anonymkode: 175a0...307
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når? Må jeg kontakte de eller går det automatisk? Anonymkode: 175a0...307 Hvis du skal ha pengene tilbake så går det automatisk. Av og til kan det ta litt tid. Er du sikker på at det ikke står 0 pga av du har betalt eller er det tilføyelser i etterkant? Anonymkode: 5471c...d94
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni Hvilke nye opplysninger kom inn? Har du endret skattemeldingen nå? Hvis du har betalt inn all restskatten før utgangen av mai oppdaterer det seg jo automatisk til 0, for da har du jo ikke restskatt lenger. Anonymkode: 68132...6c1 2
NakenPanda Skrevet 6. juni #6 Skrevet 6. juni (endret) Tenker de har registrert at du betalte inn og at du NÅ har null restskatt, sjekk dine innbetalinger der står det. Hva er sjansene at det du innbetaler OG det de mirakuløst oppdaterer seint er det samme? Null sjangs Neppe noen penger å få tilbake da det var innbetaling som satt det til 0 Endret 6. juni av NakenPanda 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Jeg får 95 kr i restskatt etter å ha betalt inn resten. Blir det under 100 etter renter så jeg slipper å betale? Ser litt ulikt om hvor lang periode man får renter for. Anonymkode: 0bace...57a
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg får 95 kr i restskatt etter å ha betalt inn resten. Blir det under 100 etter renter så jeg slipper å betale? Ser litt ulikt om hvor lang periode man får renter for. Anonymkode: 0bace...57a Jeg har gjort akkurat det samme og ja, vi slipper å betale de 95 kr. Rentene er fra 1. juli i 2024, men 3,51%, så det går ikke over 100 kr. Anonymkode: 68132...6c1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har gjort akkurat det samme og ja, vi slipper å betale de 95 kr. Rentene er fra 1. juli i 2024, men 3,51%, så det går ikke over 100 kr. Anonymkode: 68132...6c1 Ok, godt å høre. Jeg har pleid å la det stå igjen 98 kroner, men med høyere rente satte jeg 95 i år. Hadde overlevd å betale 100 kroner da, men bare ergerlig om man regner feil 😅 Anonymkode: 0bace...57a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå