AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Jeg har datet en mann i litt over tre måneder nå. Vi dater ikke andre, men vi kaller oss ikke kjærester heller. Og jeg vet ikke helt om jeg vil at vi skal bli det? «Burde» jeg ikke vite det når det har gått noen måneder? Jeg har et lite barn fra tidligere forhold som jeg har mye, så vi får ikke til å ses mer en kanskje 4-6 ganger i måneden. For en måneds tid siden trodde jeg at jeg hadde følelser for han, men nå kjennes det ut som det har dabbet av allerede. Det har vært en ganske hektisk periode den siste måneden, med dødsfall i familien, sykt barn, mye på jobb osv og han jeg dater har på en måte kommet litt i bakgrunnen. Men hvis jeg virkelig har følelser for han burde vel ikke følelsene bare dabbe av selv om det har skjedd mye i livet? Er dette tegn på at han ikke er rett for meg? Skal man ikke være mer sikker? Hvordan vet man? 😅 Anonymkode: f52f3...0de
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni Etter 2 mnd dro vi på vinterferie sammen med særkullsbarn. Etter 4 mnd møtte jeg hele slekta i konfirmasjon. 1 år senere forlovet. Vi klarte ikke å la være å ikke ha daglig kontakt enten via messenger eller på telefonen. Han var som å komme hjem. Hjerte, sjel og kroppen lengter etter han når vi ikke er sammen og når vi er sammen så er det som om alt støy og kaos bare forsvinner og jeg får fullstendig ro. Jeg har vært forelsket før. Men med han var det noe helt nytt. Det var som om vi øyeblikkelig grodde inn i hverandre. Vi visste vi elsket hverandre etter 6 mnd. Følelsene har aldri dabbet av med han. De har bare blitt sterkere og dypere. Anonymkode: 0f491...8f8 2
exictence Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Alle forhold er forskjellige. Noen er mer sikker i begynnelsen enn andre. Det betyr ikke at forholdet er bedre eller mindre godt for det. Følelser kan svinge. At de noen ganger dabber litt av er helt normalt. Kjenn etter om du trives med å være sammen med ham, om du savner ham. Det behøver ikke å bety enten eller
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Etter 2 mnd dro vi på vinterferie sammen med særkullsbarn. Etter 4 mnd møtte jeg hele slekta i konfirmasjon. 1 år senere forlovet. Vi klarte ikke å la være å ikke ha daglig kontakt enten via messenger eller på telefonen. Han var som å komme hjem. Hjerte, sjel og kroppen lengter etter han når vi ikke er sammen og når vi er sammen så er det som om alt støy og kaos bare forsvinner og jeg får fullstendig ro. Jeg har vært forelsket før. Men med han var det noe helt nytt. Det var som om vi øyeblikkelig grodde inn i hverandre. Vi visste vi elsket hverandre etter 6 mnd. Følelsene har aldri dabbet av med han. De har bare blitt sterkere og dypere. Anonymkode: 0f491...8f8 Samme her Anonymkode: 671a5...496 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå